četrtek, 4. december 2008

Dilema o pisanju in branju v blogosferi

Volk bi napisal, da je to preblisk dneva, jaz sem pa na začetku bloganja uporabljala kategorijo utrinki. Ki so bili pravzaprav razporejeni po celem časovnem traku mojega življenja in se niso zgodili nujno na dan pisanja prispevka...

Torej, preblisk/utrinek današnjega dneva sovice Oke:

Ne vem ali je huje,

da berem ostale bloge in zanemarjam pisanje svojega

ali

da pišem svojega in ne utegnem brat (ter komentirat) ostalih
?


1. Za povečanje števila utrinkov in ponovno uvedno kategorije utrinki je gotovo kriv Facebook in njegov telegrafski način sporočanja o tem, kaj se dogaja z uporabnikom.

2. Čas je, da začnem blog uporabljat za dnevnik. Dnevnik Dnevnik. In napisat vse kar mi pade na pamet. :)


3 komentarji:

  1. Jaz ponavadi uberem neko srednjo pot, vrh tega pa si ne ustvarjam pritiskov in pišem, ko imam kaj pametnega za povedati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam, neka zlata sredina je pomoje najbolj zdrava. Sicer pa sem te dni zanemaril oboje, tako da šele sedaj opazil novo podobo. Lušno, ni kaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm, jaz sem na tvoj blog prijadral po dooolgem dooolgem casu. :) No, v bistvu je prekleto malo blogov, ki jih redno obiskujem. V bistvu vse bloge obiskujem precej neredno.

    Nacrtno ubiranje nekih poti in pretuhtavanje kaj je bolje in kaj slabse je verjetno se najslabse. ;) Go with the flow! :)

    OdgovoriIzbriši