četrtek, 1. oktober 2009

Guess whoo-whoo's* back?

*whoo-whoo: spomnite se, kako se oglaša sova! :)

Časa je spet več na voljo, vrstica statusa na Facebooku prekratka, misli za objavit veliko, potrebe po tipkanju tudi. HTML kode so zarjavele, ukvarjanje s spreminjanjem zidnih tapet bloga nesmiselno, Blogger je spet nov od zadnje prijave.

Ampak: Let's push the button "Publish"!

Blogi, ki (iz kuharskih, IT, finančnih, gossip, in podobnega) postanejo baby-blogi, mi niso všeč. Zdi se, kot da po rojstvu otroka ne obstaja nič več. No, saj so to tudi moje besede, pa vendar se mi zdi, da lahko novopečeni starš na blogu objavi tudi kaj drugega razen prvih zobkov, prvih korakov, prvih besed in prvih - metaforično in nemetaforično - prdcev novega centra vesolja. Ker je centriranje vesolja doletelo tudi mene, in sem se devet mesecev ukvarjala skoraj samo s tem, nisem želela obremenjevat bloga z mojimi vsakodnevnimi skrbmi in navdušenji.

Tako torej, sovica Oka je mama. Zdaj že tri mesece starega mičkenga sovirčka.
Da blog začenjam ponovno pisat z današnjim dnem, ni naključje. To je namreč novo leto. Že od nekdaj raje "praznujem" novo leto oktobra, kot januarja. Tudi moji planerji in beležke so od oktobra do oktobra, hehe.

Vsekakor se bodo blogerske objave dotaknile tudi baby tem, ne morem in ne želim mimo tega. A obljubim, da ne bom posiljevala - z vsakim prdcem.

Sumim, da bojo objave krajše kot so bile do sedaj. In (še) bolj spontane. Nič več ponovnih revizij, ali morda zapis koga žali. Preveč. Nene... Avtocenzuri smo znižali kriterije.
Kritik na moja razmišljanja še vedno ne sprejemam. Upoštevajte, da je podnaslov bloga "razmišljanja in dogodivščine". Če mislim, da so nacisti fajn, je pač to moje mišljenje. Ne se trudit oporekat. Da smo si na jasnem: tole je čisto slučajno prišlo iz glave. Nacisti mi niso fajn.
Če pa nekaj narobe napišem, ker ni res, me kar popravite. Bom vesela!


Pic: Mommy and baby owl by Cathy Nichols

9 komentarjev:

  1. Solzica! Še vedno sem v tvojih rss zaznamkih? Wiiii back! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda te imam spravljeno ;) Sem ves čas verjela, da se vrneš :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sabía que no tenía que quitar tu RSS feed de mi Google Reader!

    Dobrodosla nazaj, sovica! :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Carlitos & Dicks, hvala za "welcome back" :)

    (Šele zdaj sem videla vajina komentarja... :S, sorry za pozen odgovor!)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, dobrodošla nazaj in čestitke za dojenčka! :) Čisto slučajno sem kliknila na tvoj link in bila zelo prijetno presenečena. Lepo te bo spet brati. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, miss Ulmonan ;)

    Jaz sem te sicer spremljala te mesece, ma kaj, ko je za komentiranje treba it ven iz Readerja, pa se mi ni dalo. Pa še to: Reader imam naštiman na mojem privat e-naslovu, za komentiranje pa bi se morala prijavit v račun Sovice Oke. Uff... (In potem se obrne eno leto,ko nič ne komentiram! :))

    OdgovoriIzbriši