četrtek, 3. julij 2008

Računalnikarije

Saj ni fer, da pišem vnaprej, brez da bi rešila računalniški zaplet, ampak vseeno:

Sovirju je padel moj prenosnik na tla. Sem samo slišala, videla pa ne. Važne so posledice, torej to, da je po tem računalnik dvakrat zmrznil in mrknil. Do tega, da se niti windowsi niso več zagnali. Ops. Zadnja leta so mi auto-izvedeni računalniški servisi dobro uspevali, tole je pa uganka.
Na računalniku so dokumenti, ki jih nisem še uspela shranit na prenosni disk, kamor podatke shranim enkrat mesečno ali na dva meseca. To so fotografije in diploma - oziroma fajli, ki zadevajo diplomo. Mrk. Skušam formatirat disk, a - glej srečo - formatiram prav tisto particijo, kjer so fotografije in diploma ter muzika, in ne taprave, torej tiste, kjer so bili inštalirani ikspeji in ostali programi. Se butam z glavo v zid, ker sem ločila dokumente od sistemskih datotek prav s tem namenom, če bojo kdaj šli falit windowsi.

Kaj sem hotela povedat: to, da se mi je kot laiku že nekajkrat zgodila ista ali podobna situacija. Ja, kot laiku. Takemu, da je verjel resnobnim obrazom serviserjev, ki so s pogrebniškim izrazom sočutno dahnili tisti: "Ni druge kot da formatiramo." In še bolj resnobno odkimali, ko sem laično (upajoče) vprašala, ali je še kaj upanja za... moje seminarske naloge.
Zakaj hudiča mi ni nikoli nobeden povedal, da so po formatiranju dokumenti še vedno Tam?!?!
Saj bi plačala, tudi več deset tistoč tolarjev - takrat sem jih imela - samo da bi dobila moje "dragocenosti" nazaj!

5 komentarjev:

  1. No? Je šlo?

    Držim pesti! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. :( sedaj bi ti moral z vso resnobnostjo zaželeti samo, da boš med tiste ca. 2% ljudi, ki boste s tem programom rešili želene podatke in ne samo kakih xyz datotek, za katere že imaš izveden backup.

    Velika verjetnost je tudi, da bodo datoteke neberljive.

    Sam uporabljam predvsem dva pripomočka oz. zagonska CD-ja. Eden je Hiren's boot CD, drugi pa je Ultimate boot CD. Varianta "kao" DOS, vendar pa na linux osnovi.

    Seveda je prvi predpogoj, da se diska ni pacalo s kakim fdiskom ali pa formatiranjem.

    Ko gre nekaj tako hudo narobe, da se noče zagnat oz. diska noče prepoznat je to, to!

    Do pridobivanja uporabnih datotek s takim programom, kot ga omenjaš pa sem zeloooooooooooo skeptičen.

    Zakaj serviserji tako radi formatirajo? Ker izgubljeni podatki niso njihovi in ker je od formata do sistema z osnovno nameščenimi programi ca. 2-3 ure, pri iskanju načina dostopa do podatkov pa si lahko tudi po cel dan ... v 50% primerov neuspešno.

    Kar se tiče načina okvare HD. Sam HD je zgrajen za neverjetno visoke pojemke oz. pospeške, vendar samo pod enim pogojem... ko je PC ugasnjen. V kolikor pride do padca PCa med samim delovanjem pa se lahko zgodi marsikaj... vključno z efektom stružnice zaradi poškodovane bralne glave. Vsekakor če je napaka samo SW ni panike, vendar pa se sam na tak HD, ki je po padcu začel metat ven "blue screen" ne zanesem.
    Torej če boš naložila sistem ponovno, priporočam izdelavo varnostnih kopij dnevno,sploh če se gre pa za diplomo lahko tudi večkrat dnevno, v odvisnosti od intenzitete ugotovitev oz. spreminjanja teme.

    Na koncu ti zaželim samo to, da upam, da sem se v zgoraj napisanem, za ta tvoj primer, motil in da si dobila nazaj vse podatke oz. datoteke.

    PA SREČNO

    OdgovoriIzbriši
  3. Ce so Windows crknili zaradi tega ker je prenosnik padel na tla, sta moznosti dve.

    Prva je ta, da se je med pisanjem po disku prislo do kake napake in je vse skupaj bilo res samo softversko.

    Druga, precej bolj verjetna moznost pa je ta, da se je disk poskodoval in da stvari ne delajo zaradi tega.

    Ce ti bo na novo formatiran racunalnik kaj nagajal, bo to verjetno zaradi tega, ker je kaj resneje crknilo.

    O izgubljenih podakih pa samo to: backups, backups, backups.

    OdgovoriIzbriši
  4. Torej, analiza je pokazala, da je šel "samo" EN KONTAKT. Med drugim je tip, ki je odprl računalnik povedal, da je opazit sledi vdora vode (no, tekočine, gotovo pa ni bla voda - prej jeger) in da je zelo videt, da je bil računalnik že odprt. Ker je bil slabo zaprt, z razjebanimi navoji od šraufov, ki vse držijo skupaj. Računalnik so odpirali pooblaščeni serviserji!

    Računalnika še nimam pri sebi, tako da o ohranjenosti podatkov še ne vem nič :)

    Hvala ker ste trpeli z mano! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši