ponedeljek, 14. julij 2008

Človek - narava 0 : 1

Še dobro, da imam star avto.

Ne predstavljam si, kako škoda bi mi bilo gledat na novem avtu tiste bunke, ki jih je povzročila toča, ki je prej, okrog poldneva klestila v okolici Nove Gorice. Po tleh je bilo vse belo, ledene žogice so bile velike kakor tiste za golf.

Ko je začelo padat, je bilo že prepozno, da bi šla do avta in iz njega vzela rjuho in brisačo, ki sta bili namenjeni za pranje. Tvegala sem kako hudo poškodbo glave. Resno! In tako sem le nemočno opazovala skozi šipo, kako mi košček za koščkom odpada plastika obeh zadnjih luči...

Prav srhljivo je bilo. Kot pri Železnikih - se spomnit, kako nemočen je človek proti naravi. In obenem kimat z glavo, in pritrjevat, da narava le vrača udarec.

2 komentarja:

  1. No, toca je spet popularna dandanes ampak tistile rezultat si malo narobe napisala.

    Clovek vs. Narava je priblizno 10034200:0 Verjetno se kaj vec v prid cloveka. Sicer nas ne bi bilo sest milijard.

    In hvala bogu, da si samo gledala kako plastika stran pada, lahko bi se ti zgodilo isto kot Sasi Lendero! Get Insurance!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, BW, maš prav glede točnosti rezultata :)

    Danes sem imela celo kovter s sabo v avtu - just in case, ker je bilo nebo tako grdo. Nekaj zrnc je naposled padlo, ampak no big deal.

    Prej mi ga ni blo škoda, mojega 10 let starega avta, zaradi tistih nekaj bunkic. Danes pa me je kar malo stiskalo, ko sem pomislila, da bi spet morala menjat luči :D

    Bom takoj odgooglala pogledat kaj je bilo s Saško. Prav nič ne spremljam (kvazi) rumenega SLO tiska ;)

    Sovica

    OdgovoriIzbriši