sreda, 2. julij 2008

Viñetas

Viñeta mi bo prišla še kako prav.

V letu dni sem zapravila za slovenske avtoceste približno deset evrov. Trikrat po en evro in pol, za krajšanje poti, ker sem bila pozna, ali ker se mi ni dalo cijazit okrog riti v žep. Mogoče sem šla kdaj v Ljubljano po avtocesti in zapravila nekaj več kot tri evre. Mogoče. Tako ali tako je pot po periferijskih ovinkih Cola, Podkraja v Logatec in Vrhniko veliko bolj razgibana in prijetnejša od avtoceste. Še bolj, odkar se bojim belih cliov, nekih škatel, iz katere te lahko fotografirajo, in tako naprej. (Resnično ne bi rada, da vidijo, in dokumentirajo!, kako si vrtam po nosu med vožnjo. )

Torej spadam med tiste, ki bi se morali hudovat nad viñeto. Ker v enem letu ne bo upravičila mojih običajnih potovanj. Oujea. Tukaj je trik; dosedaj se nisem vozila po avtocestah, ker mi je bilo pač škoda denarja. (Zelo močan argument proti AC je bilo tudi dejstvo, da do Ljubljane po periferičnih poteh porabim isto časa za manj kilometrov, natančneje 90 - namesto 120.)

Obljubljajo nam boljšo pretočnost prometa. Ker ne bo zastojev na cestninah. Am, nikoli nisem doživela zastoja, ker - saj ste ravnokar prebrali? - se ne vozim po avtocestah!
Zato pa me zanima, koliko sovic je v Sloveniji, takih, ki bodo viñeto uporabljali, da bi jo "amortizirali" oziroma se trudili upravičit njen nakup. Prepričana sem, da nas je kar nekaj, takih sovic.
Zdaj pa od prejšnjega sistema cestninjenja odštejte sovice, ker se po AC niso vozile zaradi cestnin in prištejte število sovic, ki se bodo na mrtvo vozarile po avtocestah, samo zato, da bodo izkoristile nakup. A se samo meni zdi, al' bo na cesti ena množica sovic, ki se bodo za "samo ceno bencina" vozile okrog na obiske k prijateljem na drugih koncih Slovenije?

No, bomo videli tisto pretočnost prometa...

Prva uporaba viñete se bo zgodila ob obisku Gorenjske, druga pa verjetno Štajerske.
Oujea.

3 komentarji:

  1. Tudi jaz sem se v vaš konec navadno vozila po vseh mogočih okoliških poteh ... Ampak sumim, da bom po novem skočila kar na avtocesto (okrog riti v varžet, ane :)) ... Ker se bom tisti cesti nekaj časa izogibala :D

    Vinjete so pa zakon: cestnini sem se izogibala samo na relaciji Kranj - Ljubljana - in ravno tu se mi vinjeta pokrije v dobrih 10-ih vožnjah :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši