sobota, 6. september 2008

Kriv, ker vozi mercedesa

V lokalu prisedem k mizi okusno oblečenega 50+ gospoda. V naslednjih petnajstih minutah znanec izkoristi umik gospoda, ki je šel nekaj metrov stran telefonirat, da me bombardira z vprašanji kdo je že tale, kaj že dela, da ima toliko denarja, in podobnimi. Drugi znanec mi zarotniško pomežkne, in prišepne, da so mi očitno všeč tačrne mašine
Petdeset-plus gospodu se čez nekaj časa pridruži svetlolasa gospa. Ko odhajam od mize me ustavi tretji znanec in mi reče nekaj v stilu: glej ju, pa taka starostna razlika in on je... in ona je... in kar tukaj, v javnosti... 
In potem sem znorela.

Gospod je moj sosed. 
Gospod vozi rabljenega črnega mercedesa. 
Gospod je iz tujine prinesel gospe naročeno blago.

Vem, vem... nevajeni finih, olikanih ljudi se je ostalim obiskovalcem lokala zdelo sila skrivnostno in zanimivo, o čem sva/sta z diskretno jakostjo glasu pogovarjala. Kaj šele šok, da je imel v pol ure kar dve za trideset let mlajši kobili zraven sebe! Pa poročen! Ah, seveda, itak, saj je poln denarja! Seveda si to lahko privošči. Samo zato, ker je lepo oblečen in vozi dober avto. 

Nekateri ljudje očitno nimajo svojih življenj. Ali so preveč dolgočasna. Ali preveč zakomplicirana, da bi mislili nanje in se zato zatekajo k tistim od drugih. Ali pa so zgolj radovedni. Ali pač opravljivi. Ali samo ljubosumni, da nisem prisedla h komu izmed njih. Ali nevoščljivi. Ali privoščljivi, da so "zasačili" poročenega (očitno zelo uspešnega) človeka z (očitno premlado) družbo. Tako z menoj, kot s tisto, ki se je gospodu pridružila kasneje. Odtod velika gledanost bigbrotherjev?


1 komentar:

  1. Takole se pa začnejo govorice ... Ok, z nekaterimi si razčistila, s tistim, ki nisi ... ti bodo pa povedali naprej tole. Ker je to, kar oni mislijo, da se dejansko dogaja, preveč "juicy", da bi bili tiho ... :-( Sad but true.

    OdgovoriIzbriši