sobota, 13. september 2008

Zakaj voliti nacionaliste

Hehe, deset razlogov, zakaj voliti nacionaliste. Nene, ni sad mojega pisanja... Malo sem se nasmejala, ko sem naključno brskala po internetu...
(Vir: http://nacionalist.freehost386.com/index.htm)

ZAKAJ VOLITI NACIONALISTE?

Bližajo se volitve, politiki nas bombardirajo s plakati, obiski prireditev, lažmi, polresnicami in včasih celo z resnicami. Gledam, poslušam in razmišljam, za koga bi volil. V tej stranki mi je všeč eden, v drugi drugi, a glas bo potrebno dati le eni stranki. Dolgo sem razmišljal, malo spal, izmenjal mnenja s kolegi za šankom. Iskal sem vzroke ZA n PROTI in na koncu sem se odločil.

Glasoval bom za NACIONALISTE, le ne vem še točno za katere.

Zakaj sem se tako odločil? Na tej spletni strani si ogledate razloge, ki sem jih jaz iztuhtal, če pa najdete še kakšen tehten razlog, do katerega nisem prišel s svojo glavo mi ga sporočite na malinacionalist@gmail.com

1. razlog

2. razlog

3. razlog

4. razlog

5. razlog

6. razlog

7. razlog

8. razlog

9. razlog

10. razlog



1 komentar: