petek, 23. maj 2008

Ena kratka o predstavljanju

Že večkrat se mi je pripetilo, da sem morala nekoga predstavit tretji osebi, pa sploh nisem vedela, kako je osebku ime. V mislih sem se oštevala, da kako ne poslušam ljudi, ko se predstavijo. Teorija je šla naprej s tem, da sem rekla, da sem očitno tako skoncentrirana da razločno povem svoje ime, da kar preslišim ime tistega, ki se mi je predstavil. Nemalokrat se je tudi zgodilo, da sem prijateljici rekla: "Poslušaj dobro, ko se ti predstavi, da bom sploh vedela, kako mu je ime! Sem pozabila, kaj hočem?!"

Pustimo tiste klasične o bontonu, kdo koga predstavi po hierarhiji, starosti in tako dalje: prišla sem do tega, da poslušam, kako se mi ljudje predstavijo. In veste kaj? Ljudje se sploh ne predstavijo! Razumljivo je, da če tisti, ki predstavlja, že pove imeni, in nam tako ni treba ponavljat. Ampak to, da jaz povem ime, v odgovor pa dobim samo živjo ali me veseli? Mislim...

Kako naj vem, kako je človeku ime? Naj ga vprašam: "Kako ti je pravzaprav ime?" še med stiskanjem roke? Ali raje drugič, ko se vidiva? Ali ne bi bilo butasto, ker se človek verjetno niti ne zaveda, da mi sploh ni povedal imena?

In potem jaz izpadem neumno, ker ne znam (ker ne morem, halo!) poklicat človeka, in mu rečem: kolega ali gospodična ali kar ... stari?


8 komentarjev:

  1. Pozdravljena, jaz sem Tejtej, redni bralec.

    Ko se v družbi začne nekdo predstavljati ali ko se nekoga začne predstavljati, dam ponavadi z velikim nasmehom roko tudi vsem v družbi, ki jih poznam že leta in se znova predstavim. Tako novinec sliši še enkrat vsa imena, pa tudi jaz si za koga osvežim spomin.

    Dober seznam stikov s slikami v gmailu mi je tudi v pomoč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, mene pa najbolj jezi da vedno ko se mi predstavi več ljudi (2...3...) naenkrat si NITI ENGA imena NIKOL ne zapomnem,... in pol "kok je že njemu ime" ? ...... Grrrr, to nimam rada, da mi gre vse mimo in mi ne ostane v glavi. Že ne vložim dovolj truda da bi memorirala, al ka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jst si tud ne zapomnim imen, če se mi naenkrat predstavi veliko ljudi. Si pa zapomnim obraz človeka in potem, ko morem komu povedati za koga gre, kar povem, da se imena ne spomnim je pa tak in tak... pol pa drugi takoj vedo za koga gre in mi še 1x povedo ime. Se sploh ne obremenjujem s tem, ker imate (očitno) tudi drugi s tem težave... Smo ljudje, ne pa robotinoti, ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jst sam preprosto rečem: Jst sm Dicky Hardy. Do zdaj me še noben ni narobe poklical ali pa pozabil mojega imena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ma je res problem s temi imeni. Tudi če se mi predstavijo z imenom, si ga ne zapomnim. Razen če ta osebek pokličem parkrat po imenu, potem se ga mogoče zapomnim. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, jaz sem tudi bolj človek za obraze kot imena. Kako neprijetno mi je bilo po cca dveh mesecih faksa, ko sem v imenik spravljala kolegico, s katero sem sedela pri prb. polovici predavanj, pa nisem vedela, kako ji je ime (pač ni naneslo, da sva se klicali po imenu). :/ Je pa tudi res, da imam tako ime, da ga moram izgovoriti vsaj dvakrat, ker ljudje mislijo, da so narobe slišali, in potem se mi ali pozabijo, ali pa se pač ne predstavijo - enak problem imava. ;) Sem pa ena tistih, ki jim je skrajno neprijetno, če se ne spomnijo imena osebe. Zdi se mi, kot da izpade, da mi ni vredno si niti zapomnit človekovega imena, pa veliko večino časa res ni tako, samo pozabim ga pač. Eh. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, jaz imam tudi tak problem. :( Vedno, ko mi nekdo nekoga predstavi, takoj pozabim njegovo ime. Tako da sem se že navadil in sedaj vsakemu, ki mi je predstavljen takoj rečem, da imena vedno pozabim in da se zna zgoditi, da ga bom zagotovo moral še enkrat povprašati po imenu. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši