nedelja, 4. maj 2008

Ferrari

Nisem neka pleharca, ampak vseeno mi je lep videt lep avto in občutit kurjo kožo, ki jo povzroči zvok zverine, ki šibne mimo. Če se zadeva imenuje Ferrari, se sline še toliko bolj pocedijo. Zaradi želje po adrenalinu pospeška, ne tisti po lastništvu. Ime Ferrari sem imela rada v Formuli 1 do prihoda neprebavljivega Schumacherja. Za Alesija in Bergerja sem kar nekaj let tiščala pesti in spremljala dirke. (Jaz?! Šport?! Nemogoče!)

V iztekajočem se vikendu je imela Nova Gorica priložnost videt in slišat nekaj takih zverin. Baje dvaindvajset. Ferrariste, ki pridejo vsako leto, sem letos videla bolj od blizu. Stereotip, da je lastnik take macchine vzvišen 'taljanski šestdesetletnik, poln denarja, ne drži. Vsaj kar sem jih imela priložnost spoznat.
Vozniki so bili tako mladi kot starejši, čisto vsi pa so dajali vtis, da je v ferrariju pač lepo se vozit in da so to zgolj izpolnjene sanje in življenjski stil, ne pa preseravanje jaz imam ferrarija!

Ja, točno zato so lastniki večinoma sivolasi šestdesetletni gospodje. Če sem prav razumela enega od njih, mi je rekel, kako se da prit do takega avta: s pol plače ješ, pol jo daš na stran. Dobrovoljček v roza srajci se smejal, ko mi je to razlagal, in pravil, kako je pomembno, da v življenju znaš uživat v stvareh kot so otroci in vnuki.

Za astronavtski pospešek od nič do ... bom morala počakat do kdaj drugič. Kako nesramno matrat tak avto po slabih cestah in kakšna škoda imet tak avto, s katerim lahko hodiš samo na zbore ferraristov nekajkrat na leto, niti ne vsako nedeljo iz mesta.


foto: sovica

7 komentarjev:

  1. Hja, meni se je tudi ves cirkus okol Formule1 "zasračkal" prav zaradi Šumija.

    OdgovoriIzbriši
  2. U ferrariju se ne da niti orng pofukat, no na havbi od ferrarija je pa to že počel več ljudi naenkrat

    OdgovoriIzbriši
  3. A zato je bilo čez ta vikend pri nas toliko Ferrarijev. Sem se dejansko vprašal, če ni kje kakšen zbor ob vsem variantah teh avtomobilov, ki so se ustavili pri nas, še bolj zanimivo pa je, da se stranke pri nas niso obnašale prav človeško... Eh, kaj govoril. Zanimivo pa je, da očitno le nisem edini, ki je zaradi Schumija nehal navijat za Ferrari v formulji 1

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm.... No, poln denarja vsekakor moras biti. Vsaj kreditno sposoben! ;>

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako kupiti Ferrarija?? Moraš imeti 20 000 prijateljev in vsak ti da 10 Evrov, ki se mu nič ne poznajo.
    Jaz sem sicer šele pri številki 16 (prijateljev - ne Ferrarijev)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dicky, bi blo zanimivo ubost "enega hitrega" na havbi od ferarija, hehe. (Po mojem bi se lastnik najprej prepričal, da sem odstranila prstane, zapestnice in uro, da ne bi popraskala avta :D)

    BW, z denarjem je pa tako: tip z nedokončano OŠ, lastnik mehanične delavnice je kupil unega ferarija k mu jaz rečem "ferrari Magnum P.I.", hehe, in je dal zanj 40k €. Meni je 40 tisoč evrov ogromno, ampak spet ni toliko, da si Italijan ne bi privoščil igrat džeka.

    Volk, po mojem so bli sitni, ko so prišli do tebe, ker so imeli žene zraven. Drugače so se vozili okrog brez njih ;)

    Anonimni, ni slaba ideja! Samo malo zmanjšaš št. prijateljev in povečaš vsoto "izposojenega" denarja, pa je! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši