četrtek, 1. maj 2008

Bad karma

Ko sem se v torek na zaposlitvenem razgovoru zahvaljevala za hiter odziv in povabilo, sem omenila prejšnji razgovor, za katerega še nisem dobila odgovora. Ne čestitamo, ne žal, niste bili sprejeti. Že več kot mesec. V smehu sem razložila, da kako so nesramni, da mi niso odgovorili - ker bi lahko kot lolek čakala in čakala, in ne bi v tem času iskala drugih zaposlitev, med drugim tudi tiste v torek. In da jim bom poslala en tako-se-ne-dela-od-takega-podjetja-si-tega-nisem-pričakovala mail. In tipo direktor se je posmejal in mi rekel: "Ma veš kaj, saj se ti ne splača. To je samo bad karma!"

Zdelo se mi je tako fajn! Mogoče bodoči šef je pridobil še dodatne pike. Od torka do danes ga imam namreč v mislih, ko hočem odpret usta z namenom teženja (upravičenega ali ne) ali kakih drugih izjav, za katere vem, da ne bi bile všeč tistim, ki so jim namenjene. Bad karma. Bad karma! BAD KARMA.

Je pa nevarno prakticirat tole zadevo, opažam, ker se "teženje" (predvsem tisto upravičeno) nabira in se bojim, da bo en dan na veliko počilo. Za kaj brezveznega. In je res, da paše bit tiho v situacijah, ko te ljudje z nizko stopnjo čustvene inteligence skušajo sprovocirat, in jim ne uspe ;)


5 komentarjev:

  1. A to je potem na isti princip kot My Name Is Earl? :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. zdaj vem zakaj te ni bilo v belo mesto :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Heh ... nisem edina ... nisem edina ... juhej;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo povedano, Sovica in bodoči (?) šef ti je odlično odgovoril. Zakaj bi kvarila svojo energijo z nečim tako banalnim? Vseeno pa komaj čakam na info kje si dobila službo pa na tisti intervju v Blogoroli tudi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma sej se trudim, ma ne uspe vsakič, demit! Kašnkrat so ljudje preveč nesramni in tako brez občutka, da enostavno ne morem bit tiho in pustit kar tako, da gre mimo, ku da ni blo nč.

    Upamo, da se Zlobi zmanjšuje bad karma :)

    Včeraj sem vzela eno tretjo B'rolo v roke... Če mi ne pride slučajno v roke, je ne berem. Oz. ne bom šla načrtno v NG samo zato, da jo vzamem. Tako sem izvedela preko Simone Rebolj, da je bil intervju napovedan. Am... nekako mi ni do take "slave"; sem OK v tej moji mičkeni prepoznavnosti, in sem zato odklonila. Seveda sem Simonu od B'role predlagala tebe, Volk, ma mi je odpisal, da si predaleč za se usklajevat. Dooh, od kod sem že jaz?! :)

    OdgovoriIzbriši