sobota, 1. november 2008

Grozljivo je po več kot mesecu odpreti Bloggerjevo stran,

ker se je spet spremenila in ima en kup novih elementov ter nadgradenj. Človeku, ki zadnje čase tako malo bloga, in je totalno padel ven iz tega, je to čisto pravi majhen šok. Ah, kje je tista sovica, ki je vsake tri mesece spremenila predlogo bloga, ker je bilo toliko lepih, da bi jih menjala kar vsak teden?

Ko sem na računalniku, pa naj bo to urejevanje besedil, bloganje ali gledanje filmov, potrebujem mir. Ne prenesem, da ljudje kar naprej hodijo okrog mene, da mi čez ramo kukajo v ekran, še najbolj od vsega pa me živcira, da vidijo in vejo, da imam rada mir v mojih virtualnih svetovih, in da me kljub temu nekaj sprašujejo. Čeprav zahteva odgovor le nekaj sekund, je to dovolj, da me zmoti pri osvajanju novih html kod, razmišljanju, kako povezati besede v smiseln, strokoven-a-spet-ne-preveč-strokoven stavek, in podobno.

Podobno se dogaja, če berem knjigo. Podobno se je dogajalo, ko sem se učila. V naši hiši ne obstaja prostor ali čas, da bi se človek lahko zagvišal, da bo imel mir. V štirih etažah te gotovo najdejo. Bivanje v dnevni sem že zdavnaj opustila, ker tam kraljuje mama. Računalnico je zasedla sestra. Gotovo mislite, da če sta ta dva prostora zasedena, se lahko umaknem s sobo, kajne? Ja, seveda. Ali pa kopalnico. Medetažna hiša omogoča zoprno klicanje po sistemu pokliči iz katerega koli nadstropja v katero koli nadstropje in slišali te bodo. Na žalost. Odkar je sestra osvojila MSN me je gnjavila kar preko njega iz etaže -1 v +1. Pa ne z vprašanji za pomoč online. Z vprašanji za pomoč: Pridi dol v računalnico mi pomagat.

Tako zdaj uživam v miru sovirjevega stanovanja. Telefon lahko izklopim, stacionarnega nimava. Tudi interneta še (vedno) ni. Odkar se da pošto pogledat preko telefona pa ga pravzaprav niti ne pogrešam. Bl*Oka*roll-ovci vedno manj pišejo, jaz pa tudi. In tako se dogaja, da doma Doma prižgem internet glih za najt kako informacijo in pa za vreč očke na Facebook, ki je postal najbolj priljubljen način za komuniciranje s prijatelji in znanci, ter za sporočat, kaj se dogaja z mano in v moji glavi.

Moje pisanje v zadnjem letu, od leta in pol, kar pišem, je bilo veliko bolj nesproščeno kot je bilo na začetku. Čeprav sem rekla, da bi pisala blog za passatempo in zato, da bi znanci vedeli, kaj se dogaja z mano, je bil ravno to kiks sovičine blogerske kariere. Zoprno je pisat o nečem, pri čemer so sodelovali bralci. Ker sem z bloganjem tudi želela "malo vadit pisanje", bi seveda dogodek malo spremenila, mu dodala ščepec čilija in ga naredila bolj zanimivega za brat. S tem, ko soudeleženi pri dogodku bere blog, pa je brezveze.
Bloger, vsaj takega bloga, doživljajsko-izpovednega, kot ga pišem jaz, se razkriva. In s tem postane ranljiv, ker daje svoje misli in s tem dušo na vpogled drugim. Še toliko bolj nerodno je, če ga bralci poznajo, kot sem že napisala, in si po prebranem mislijo svoje. Preveč lahko. Preberejo, premeljejo, izoblikujejo svoje mnenje o tem, brez da bi jim bilo potrebno sodelovati v dvogovoru z menoj, kot bi se to zgodilo, če bi se pogovarjali v živo. Eh...

To je bila torej moja napaka: povedat za obstoj bloga. In posledično pazit, kaj napišem, da koga ne užalim, ali pa skušat zakamuflirat post, da se dotični ne bi prepoznal. Iz tega sledi, da pisanje ni spontano in človeka mine volja do filtriranja besed.

Imam še nekaj ur na razpolago. Mogoče bom še kaj napisala. Kaj nevtralnega. Ali pa bom šla iskat kako lušno novo predlogo :)


Vaša sovica

8 komentarjev:

  1. Je predloga preprostejsa, ha? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim, da se to slej ali prej zgodi vsakemu blogerju. Jaz, recimo, nisem povedala nikomur. pa si predstavljaj šok, ko devon pride do mene v tiffaniju in reče: "ej, jaz pa berem tvoj blog." I was blown away. :-)

    Hagz and kises iz roba civilizacije :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Morda sem ravno zato vnaprej objavil, da blog obstaja, čeprav me kdaj še vedno kdo preseneti, ko 'spusti' kakšno, ko se mi sanja ne od kod jo je pobral. In potem "Ja na blogu si napisal". Me kar zmrazi in se vprašam, ali sem slučajno kaj neprijetnega napisal.

    Btw. Predlogo bi pa res kakšno bolj cute lahko uporabila. Prejšnje so bile bolj zanimive.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bi se kar strinjal z Andy in tudi jaz sem že šel skozi takšne stvari kot jih opisuješ, potem pa sem si rekel: Klinc, bloger sem in naj se sprijaznijo, kaj ljudje govorijo me pa tako ali tako ne briga. Žal moram včasih še kdaj pa kdaj paziti kaj napišem, na trenutke pride do krize, sicer pa v bloganju še vedno bolj kot ne le uživam.

    In pogrešal sem te, Sowca ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, Sovica spet piše. :) Smo te pogrešali ja. Verjamem, da je bedno, če imaš take pomiselke, mene berejo večinoma samo znanci, zato že avtomatsko nekatera pi***nja izklopim z javnega bloga, zavoljo miru, pa tudi ne vem, če je to prav ali ne. Mi je pa všeč tvoj način pisanja, tako da upam, da bodo sovji preleti spet pogostejši. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. O predlogi: sem se matrala cele 3 ure, zamenjala, ali bolje rečeno poskušala zamenjat enih 6 ali 7 predlog, ampak Blogger ni pustil, razen njegovih lastnih. Je lepa in preprosta tudi ta, ampak ni bila mišljena :)

    Hja, komaj čakam odzive, če bojo, ljudi, ki berejo blog in me poznajo. Kar jih poznam, ne bojo rekli prav nič. Spet si bojo mislili svoje, seveda.

    Lepo, da berem, da se vam dogaja enako kot meni. Moram pa priznat, da se je zgodilo, da so me presenetili večkrat v pozitivnem smislu, ko so izvedeli za blog, kot pa obratno.

    In me veseli, da ste me pogrešali! Iiii! Moram rečt, da so malo slabe vesti zbudili Nina, Popotnik in Tamala iz gole pisarne, preko Facebooka :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bolje kot prej, tisto modro :D, čeprav so tile komentarji morda malo nepregledni ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši