sobota, 29. marec 2008

Psihologija (menjav) predloge bloga

Pravzaprav se mi zdi butasto namenit celo objavo samo zato, da napišem, da sem preoblekla blog. Ampak ugotavljam, da ne vem, kdaj sem ga predzadnjič (zadnjič okrog božiča, in tega se predobro spomnim, ker mi je urejanje predloge vzelo cel teden) in bom tako vsaj vedela, kdaj si zasluži(m) novo oblekco.

Na začetku blogerskega navdušenja mi je bilo všeč toliko predlog in kar nisem vedela, kakšno bi izbrala. Kot se za blogerko s tako nočnim psevdonimom, kot je sovica, spodobi, je bila moja prva predloga temnomodra. Izbrala sem jo seveda iz ponudbe Bloggerjevih predlog; kdo je takrat vedel za opcije "uredi html" ali "naloži lastno predlogo" in podobnih.

Torej, kaj žene človeka (je gnalo sovico), da spremeni predlogo? Sovir bi rekel tisto, kar reče vedno, ko ga povprašam po kakšni stvari, ki se mu zdi potrata časa: "Kdor nima kaj delat, dela neumnosti!" Ta njegov rek se je rodil kot posledica enega mojega najstniškega navala ljubosumja, ko sem bila prepričana, da sovir med šolanjem v Ljubljani, daleč od mene... khm... no, dela ... neumnosti, če me razumete. Kasneje sem ugotovila, da še kako drži, da če je človek zaposlen, sploh nima časa mislit na neumnosti. Različnih tipov in kategorij.

Da se vrnem k predlogam.
Po začetni navdušenosti odkrivanja različnih lepih predlog sem ugotovila, da kako se mora počutit obiskovalec bloga, če vedno, ko pride, najde drugačno predlogo. Pomislite, ali se vam dogaja kot meni: medtem ko čakate, da se naloži stran, pa čeprav je to le nekaj desetink, se vam pred očmi že naslika podoba bloga, ki ga poznate. Ko avtor spremeni predlogo, pa se kar malo zdrznete in vsaj v mislih vzkliknete: "O, glej, nova predloga!"? Meni se tako zgodi, še posebno, če je sprememba velika in če je prva, odkar berem določenega blogerja.

Ne recite, da je važna samo vsebina, in da predloga sploh ni važna. So strani, kjer moram označit celoten tekst posta, če ga hočem prebrat. Brez da bi mučila oči. Si predstavljate rjave črke na črni podlagi? Ne? Poiščite kak profil na Myspacu, če ne poznate nobenega bloga s tako neverjetnimi kombinacijami. Brez skrbi, ne boste dolgo iskali, da bi ugotovili, o čem pišem.

Prepogosto spreminjanje predlog je izgubilo čar pravzaprav že pri prvi menjavi, ko sem ugotovila, da se blogroll in ostali seznami, števci obiska, slike, ne ohranijo, in da jih je potrebno ponovno dodati. Ročno. Zadnje tri mesece sem "zdržala" s predlogo, za katero sem se zelo namučila, da sem jo našla in kasneje portugalske besede spremenila v slovenske. Hja, laik, pač. Ki postaja vedno manj laik. Odločila sem se, da bi lahko predlogo menjala sezonsko, torej po letnih časih. Še vedno preveč, a vendar se mi zdi nek razumen kompromis. Ne vem natančno, a mislim, da sem v skoraj enem letu zamenjala pet predlog.

Torej, ali lahko povzamem, da je želja po pogosti menjavi blog predlog odraz človekove osebnosti, da rad menja? Da ni (dolgo) zadovoljen z enim, istim, enakim? Da ga eno, isto, enako dolgočasi? Čeprav je dobro, lepo in funkcionalno? Ali to velja tudi za sovičine telefone, čevlje, in mogoče - moške? Je to le eksperimentiranje ali je posledica obilja prostega časa?

Ah, očitno imam preveč prostega časa... Mogoče si pa lahko štejem v plus, da je moj (window) shopping xml narave in ne take, da bi me stalo denarja...


12 komentarjev:

  1. Jaz menjam izgled bloga, ko grem v kakšno novo obdobje (pa čeprav tega niti sama ne opazim, se izkaže kasneje :)).

    Je pa težava predvsem v tem, da ko se navadiš na nek izgled, ga povezuješ s stranjo/blogom in se je včasih težko navaditi na novega.
    Pri tebi mi je všeč, ker imaš vedno prijetne predloge, so pa tudi taki blogi, da me kar oči zabolijo, ko vidim novo verzijo ... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, si imela pa tudi že lepše teme, veš

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, Nina, to je kot menjava frizure, ane, želja po spremembah :D

    Alex, saj to je moja težava, haha, ravno obratna od tvoje. Ti si bil zadovoljen s tvojo (a je bla Andreas?) predlogo in je kar nisi hotel menjat. Jaz pa najdem vedno nove, lep(š)e predloge.

    No, tista, ki mi je še bolj všeč od te, zdajšnje, je jeans, torej temna. Prav adijo! Komaj čakam naslednjič, da jo zamenjam :D

    Moram probat prilepit v post sličice vseh dosedanjih sovičinih predlog...

    OdgovoriIzbriši
  4. Si me že prejšnjič zdrmala, ko kar naenkrat nekaj drugega. Tokrat je bila objava na to temo in sem pričakoval, da bo nekaj spet drugače ;) Sam se že lep čas spravljam nekaj preoblikovat, pa nekako ni časa, tako da vse pohvale, da imaš voljo tako pogosto menjavati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jst ne menjam tem bloga, rajši menjam blogerke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuuuuu, nova tema. Simpatično, simpatično. V bistvu prav prijetno presenečenje.

    Jaz sem tudi enkrat pomislila, da bi zamenjala temo ... Ko sem videla, da je še en slovenski blog s čist isto temo ... :-( Sam po resnici povedano ... nimam časa za take stvari. Glede tega se strinjam s tvojim sovirjem. ;-) Čeprav, roko na srce ... novo obdobje kriči po novih spremembah. Kot je rekla Nina. Sam pri meni spremembe še ne sežejo do področja bloga ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Uroš, stavim, da to sceno obvladaš, vsaj bolje od mene, hihi. Hočem povedat, da bi ti kak unikaten template res vzel veliko časa. Jaz pa samo naložim novo .xml datoteko, tako da je v max. 15' vse poštimano. Največ časa mi pobere ročno dodajanje blogroll-a, to je pa tudi (skoraj) vse, kar je na moji strani.

    Zdi se mi pomembno, da je čim manj nakičeno vse skupaj in da ni preveč widgetov.

    Dicky, vedno znaš presenetit s tvojimi komentarji :D

    Ksenija, kot sem napisala Urošu - max. 15 minut dela. Spremembe pa... hehe, jaz se očitno izživljam na blogu, namesto na drugih področjih :D

    OdgovoriIzbriši
  8. U, madona, to pa je bilo presenečenje, ko sem odprla tvoj blog. Predvsem, ker sem ga dejansko lahko odprla, prej me je namreč obvestil, da moram biti na listi bralcev. Si razmišljala, da bi zaprla blog, ali si samo zatirala punt predloge? ;) Sicer mi je bila tista zelenkasta zelo všeč, zelo lep vzorec je imela na vrhu. :)

    Sicer pa, kar se tiče predlog, ko se je nažrem, jo zamenjam. Včasih jo tudi menjam, ker dobim pripombe, da se težko bere - očitno imam tak samosvoj monitor, ki mi prikaže vse barve razločno, nekaterim ostalim pa ne. Tako da zadnje čase menjavam predloge predvsem zarad kontrastov, žal nisem našla nobene posebne, da bi jo obdržala. Sem pa tudi teleban za te zadeve, tudi treba priznati. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nárëlaimë, to dogajanje v zadnji uri me je pošteno spravilo ob živce in kar malo spotilo! :)

    Sem želela narest sličice vseh predlog bloga, to pa tako, da sem šla v Bloggerjevo urejanje predlog in tam naložila stare predloge ter kliknila "predogled" in nato naredila screenshot ekrana. Do četrte predloge vse ok, kar naenkrat pa je vse izginilo in Blogger mi ni dovolil naložit nobene predloge več, razen privzetih Bloggerjevih! Aaaaa!

    Zdaj vse OK, ostaja zelena, in hvala za pohvale. Damn, že dolgo čase se nisem j... s tem!

    Ja, vem kako je, če vidiš različne barve kot drugi! Tudi jaz sem imela s tem "težave", ko sem videla, da je v Firefoxu vse ok, v IE pa katastrofa. Ali obratno. No, zdaj testiram v obeh brskalnikih, in če je OK, se odločim za tako "konfiguracijo" barv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zakaj pa ročno? Kolikor vem, izgled ne vpliva na to kaj se prikazuje, razen če misliš tisto od drugega sveta. Če tega blogger ne podpira, potem so pa res za časom :D No kakorkoli spoštujem nežnejši spol, ki se spusti tudi v takšna opravila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uroš, težava je verjetno v uporabi predlog, ker meni blogger generira celotno vsebino desnega roba (ampak jaz temo spreminjam izključno s css-jem).

    OdgovoriIzbriši
  12. Verjetno je res kaj na to temo, saj tudi sam html bore malo tikam, razen v redkih primerih.

    OdgovoriIzbriši