torek, 29. april 2008

Kofetkanje

Na kafe ne grem nikoli sama. Dozo kofeina, ki je sicer ne rabim, ker nisem ravno ljubiteljica kave,
bi si lahko v žile pognala kar doma. In še za manj denarja. Torej hodim na kafe kadar sem v mestu in se s kom dobim, da si kaj povemo. In prav to je zame smisel kofetkanja.

Velikokrat pa se mi je zgodilo, da sem med razlaganjem (po možnosti česa pikantnega) začutila, da me nekdo gleda. Občasno sem pomislila, da sem v razburjenem tonu pač preglasna in da me zato gledajo, z namenom, da bi mi poslali tisti ubijalski pogled, ko se bom zavedla, da nečesa ne delam prav.
Kasneje sem ugotovila, da ni kriva moja glasnost (čeprav menim, da govorim ravno prav naglas, da se ni treba nagibat proti meni, da bi me bolje slišali), in niti tema, o kateri govorim, če sem slučajno kdaj rekla besedico na f.

"Krivo" je bilo to, da bil je osebek, ki je sedel zraven, pač sam pri mizi. Seveda je normalno, da ob pitju kave ne buljiš v šalico in se delaš da si neviden. Logično je tudi to, da nehote uloviš pogovor pri sosednji mizi. Še posebno, če nimaš s kom se pogovarjat in nimaš čtiva s seboj. Do tukaj vse lepo in prav in razumljivo.

Ne razumem pa kako dva človeka, ki prideta na pijačo, sedita tam v tišini in namerno poslušata pogovor pri sosednji mizi! Ja, sranje! Kar nekaj tistih, ki berete ta zapis, lahko potrdite, ker sem vas na take dogodke opozorila v času zločina. Se spomnite?

Kako dolgočasen mora biti par, da gresta partnerja na kafe izključno samo zaradi kafeta? In da sta po deset, petnajst minut tiho in da je edini zvok, ki pride o njiju: "A greva?"

9 komentarjev:

  1. IL TERZO

    Resnično ljudje hodimo na kavice samo zaradi druženja.

    Uglavnem, se mi je že zgodilo, da sem s punco šel na pjačo (seveda sva oba malo čez les) in naju je debata pripeljala do seksa. Pogovarjala sva se na sobni jakosti, nakar opazim za hrbtom moje punce, kako strastno naja posluša nek starejši moški. Ja, tip je imel oči velike kot pingpong žogice.

    Res nevem, kaj imajo ljudje tak užitek prisluškovati. Nevem no, naj prisluškuje, če že nima kaj drugega za početi, samo naj to dela neopazno.

    OdgovoriIzbriši
  2. LOL, prav si predstavljam zgrožen fris (in malo slin, ki se cedijo) tega možakarja.

    Ma saj "prisluškovanje" enega človeka še toleriram in velikokrat je zares nehoteno. Ampak prisluškovanje v paru?! Dooh!

    Pismo, kašnkrat si mislim, da sem morda preveč egocentrična, da se tako NE menim za ljudi okrog sebe in jim zato tudi ne "prisluškujem"?

    ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej jst tut! Rečmo kava mi diši,... sam nism pa odvisna od nje in tut če je 1 mesec ne pijem bom prežvela,... in hodim na kofetke samo zaradi druženja. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi, meni se zmeša že sami na kavi ... Kadar koga čakam in grem sama na kavo (samo v tem primeru grem namreč sama v lokal), se oborožim s kilo cajtngov ( :)), knjigo in še blackberry včasih zlorabljam :D

    So pa to pogosto taki starejši pari, ane, za katere se zdi, da so si že vse povedali :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Vi, mladi, neporočeni, sploh ne veste, kakšen čar je v dolgčasu in tišini. ;-)
    In ni res, da smo si že vse povedali (no, ne štejem se med stare, a vseeno, poročena sem, za naše razmere, ko so ločitve po par letih zakona tako pogoste, kar nekaj let).
    Moj mož sicer ne pije kave in greva redko skupaj na drink, a ko greva, je čisto možno, da sva večino časa tiho, se grejeva na sončku, opazujeva ljudi (sploh v splendidu, hehehe) in uživava ...

    OdgovoriIzbriši
  6. :D

    Jaz sem imela v mislih tiste, ki pridivjajo s kupom vrečk iz trgovine, sedejo za mizo, naročijo in spijejo kavo - medtem mož konstantno pogleduje na uro in zavija z očmi, žena pa bulji v vse prisotne - in grejo :) To, da sta sedela pri isti mizi, je pa edini znak, da se sploh poznata :D

    OdgovoriIzbriši
  7. @Easyriderka, a ni dobro, da (skoraj) ne moremo reč: "Nene, danes pa nič kave, sem jih že preveč spila." :D

    @Nina, ja, moram priznat, da sem tudi jaz imela v mislih starejše pare...

    @Akvarij: LOL, res da si lahko poročena in malo čez 30, ma sem tudi jst skoraj 30 in tudi že toooolko let skupaj s sovirjem, hehe. Uf, pravzaprav sploh ne hodiva skupaj na kavo...

    No, naslednjič vem, kako te bom prepoznala v Splendidu :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Iščete tudi nujno posojilo - Za ponovni zagon dejavnosti - Za prenovo notranjosti vašega stanovanja, hiše, stavbe ipd. - Za realizacijo projekta - Ali iz drugih razlogov A žal vam banka postavlja pogoje, ki jih ne morete spoznajte, nič več skrbi. Zelo se zavedamo tudi številnih tveganj goljufij in manipulacij, ki so razširjene v omrežju, in obljubljamo, da naša skupnost tega ne bo delila, ker smo drugje zavezani, če ste pošteni, zahvaljujoč zavarovanju, ki vam ga odobri vaše posojilo, ker obresti, ki jih bo to posojilo ustvarilo, bomo pomagali pri skrbi za sirote in brezdomce v mnogih državah. Spoštovani, vedite, da se zavezujemo, da vas bomo nasmejali. Prosimo, ne oklevajte in nam pošljite svojo vlogo za posojilo E-pošta: peterhelps01@outlook.com Lep pozdrav...

    OdgovoriIzbriši