nedelja, 30. november 2008

Blejska dogodivščina z vlakom

Plan je bil popoln. Reč mami, da greva s prijateljico na Bled, da tam prespiva pri njenih starših, in da se vrneva naslednji dan s popoldanskim vlakom.

V resnici sva šli na Bled in se vrnili istega dne z diaboličnim planom imet žur v izposojenem tetinem stanovanju blizu domačega kraja. Nič kaj posebnega, če ne bi plana izvajali petnajst- in trinajstletnica. (Se še kdo spomni, kako je bit brez vozniškega izpita? Ok, si kdo predstavlja kako je bit brez vozniškega izpita, bit otrok in živet v neLjubljani?)

Zamudiva prvi popoldanski vlak in počakamo - tudi prijateljici, ki sta ostali na Bledu - na naslednjega. Planirane ure se zamaknejo za dve naprej. To bo vplivalo na dejstvo, da se bo temnilo, ko bova prišli do železniške v Novo Gorico in na ugotovitev, da bojo trgovine ob osmih zvečer, ko prispe vlak, že zaprte. Do brezcarinske trgovine po alkohol bo treba štopat, logično, kako bova carinikom povedali, zakaj najstnici tovorita flaške alkohola peš čez mejo pa bo tudi problem razložit. Ah, bo že!

Pride naslednji vlak in poslovimo se štiri kokoške. Na postaji še vidimo znanca, ampak vstopa v drugi vlak, ki stoji na peronu zraven našega. Potihem se sprašujem, kaj gre Primož delat na Jesenice, saj ni logično, da ne bi tudi on šel domov, proti Novi Gorici. Na vlaku odpreva okno in se pogovarjava s prijateljicama, ki nama bosta kasneje pomahali, ko bo vlak štartal. Sprevodnik se nama približa in vzame karte, takrat še neke majhne, dva-krat-štiri velike kartončke rjave barve in ju preluknja. Sprašuje, kam greva. Polni adrenalina, pričakujoč noro zabavo zvečer, mu poveva, da v Novo Gorico. Malo se namuzne in reče: "A, v Gorico gresta...". Malo posmeha je bilo v njegovih besedah. Če bi bil mlajši, bi še pomislila, da je hotel malo flirtat ali pa je samo vprašal, kar tako, za bit vljuden...

Prva ocena (in jaz vedno ocenjujem ljudi glede na prvi vtis, in ja, malokrat se zmotim) je bila: Zoprn. Brko. Južnjak. Nekaj ni v redu. Hinavsko se smeje. Privoščljivo. [V nadaljevanju ne bo kriminalke s spolnim nadlegovanjem, ne naslajajte se]

Vlak se premakne nekoliko nazaj. (Kako nazaj, saj vlak vendar nima "nazaj" opcije - vlak lahko gre v obe smeri, ampak vedno naprej! Verjetno - ah, kako dolgo nisem potovala z vlakom - bo vzel zalet, gotovo je to standardna procedura. Sovica, pripravi se za kontra udarec, ko bo spremenil smer od tele. Saj veste, tako kot v avtu, ko mislite, da bo voznik zavil levo, in se na to pripravite, pa zavije desno in vas s tem preseneti).
Vlak se začne premikati nazaj. Vedno bolj hitro. V tistem trenutku je žarnica nad glavo posvetila in povezala Primoža, ki je šel na drugi vlak, posmehovanje sprevodnika in smer premikanja vlaka. Bili sva na vlaku za Jesenice!


...se nadaljuje...








2 komentarja:

  1. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši