sreda, 5. november 2008

Jaz pa po navadi...

Včasih premišljujem kar nekaj časa, preden objavim kaj o sebi. Ali pa sploh povem. V skoraj tridesetih letih so čisto vsi odvečni kilogrami posledica zarečenega kruha. Zato se vedno bojim reč: to pa zame ne velja, jaz pa ne bi nikoli, in podobne.
Zadnje čase mi neizmerno težijo (dobronamerne) pozornosti prijateljev in znancev. Prav te so sprožile razmišljanje in samoopazovanje zadnjih nekaj mesecev.

Bojim se, da sem človek brez navad.

Veliko blogerjev je že napisalo, veliko prijateljev je že izreklo, veliko navad sem že opazila: grejo zjutraj na stranišče. Ob kavi spijejo deci radenske. Čisto vedno jejo pizzo s kečapom - brez ne obstaja. V službi najprej preberejo maile. Ob sobotah gredo v naravo. Pred spanjem preberejo nekaj strani knjige. Avto obvezno operejo ob nedeljah. V času kosila vedno pokličejo partnerja/otroke. Ko so slabe volje ali žalostni, poslušajo točno določen CD. Dopust je lahko samo na Hrvaškem. Brez da bi se naličile, ne gredo ven iz stanovanja. Za posebno priložnost oblečejo vedno isto srajco. Kupujejo jogurt iste blagovne znamke že dvajset let. Na malico gredo vedno ob pol dvanajstih, čeprav ni tako določeno. Kavo doma spijejo iz priljubljene skodelice, ki je spomin na [vstavi poljubno]. Ob četrtkih gledajo Prijatelje; žur z zastonj pijačo jih ne bi spravil izpred ekrana! Ponedeljke imajo rezervirane za kartanje s prijatelji. Časopis obvezno listajo od zadnje strani proti prvi. Obvezno gredo prvi vikend sezone kostanjarjev na eno porcijo. Če vidijo črno mačko, ki jim gre pred avtom, trikrat pljunejo ali potrkajo na vrata. Po koncu smučanja obvezno zavijejo na štamprli močnega. Ob prihodu v stanovanje se brez izjeme sezujejo/preobujejo v copate.

Skratka, kup hotenih ali nehotenih navad. Večkrat me je razjezilo - in prav to je sprožilo razmišljanje o mojih (ne)navadah - da sem se v kavarni usedla in čakala na natakarja. Ki se je prešerno -poševnica- zmagoslavno prikazal ob meni z belo kavo in jabolčnikom z vodo brez ledu.

Razumem: hotel je samo dobro in marsikdo bi bil takega načina postrežbe vesel. Tudi jaz bi morala bit vesela, da si me je natakar zapomnil in da ve, kaj pijem. Kombinacija bela kava plus jabi z vodo je že znosna za si zapomnit, a da nočem ledu sredi poletja, je že težje. Skratka, znorela sem, ker: jaz želim danes in zdaj belo kavo, za kar pa ne morem garantirat za jutri! Če mi danes paše jabolčnik, bom jutri presenetila z željo po kokakoli z ledom in limono, zraven pa pila macchiato! In čeprav vsi vejo za mojo obsesijo z Jägermeistrom, bom mogoče čez vikend želela raje tekilo s pomarančo in cimetom, da veste.

In počasi ugotavljam, da sploh nimam navad? To zna bit prav zoprno, če me želijo ljudje presenetit s kako malenkostjo. V katero velikokrat buljim in ne razumem, zakaj so mi jo želeli podarit, pa se zgodi, da na tisti velik vprašaj v mojih očeh sami odgovorijo: saj si rekla da imaš rada, da ti je všeč...
Oh, a res? Ma ste prepričani? Kdaj že? Lahko sem v nekem trenutku, ali dnevu res skoraj umrla od želje po neki stvari, nikakor pa si ne smete zapomnit preveč natančno mojih trenutnih prebliskov :)

Vse moje življenje je random. Edina moja stalnica je sprememba. Sovražim ustaljenost in navade. Ne razmišljam. Nočem urnikov in nočem komandiranja, nočem opredeljevanja, kaj mi je in kaj mi ni všeč. Če mi v melanholičnem razpoloženju danes paše klasična glasba, se bom naslednjič zgražala in izjavila, da me dela živčno. Rada bi sledila Begu iz zapora, in seriji Las Vegas, a mi ne uspe. Sobotno popoldne bom en mesec preživela s Kanalom A, čez dva tedna pa se ne bom spomnila, če Las Vegas sploh še predvajajo. Nočem pisat postov dva - ali trikrat na teden. Hočem pisat, ko se mi piše.

Kar na živce si grem, ker včasih neupravičeno nap!zdim koga, ki je nehote zgrešil, ker v bistvu sploh ni nič zgrešil, ker je kriva samo moja muhavost.

Mater! Težko je to življenje dvojčka...


6 komentarjev:

  1. jaz sem tudi dvojček... pa vseeno imam nekaj navad... in očitno imaš tudi ti eno; da napizdevaš ljudi, ki ti hočejo dobro :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da je tudi to napizdevanje bolj random :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Heh, ja, pravzaprav napizdevam samo enega prijatelja, drugo vse požrem. Ma kaj čem, če je prav on tisti, ki me zasipa s pozornostmi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihihi, kar zanimiva osebna navada. Jaz sem kozorog in to precej tipičen. Tradicija je pri meni sveta in če za na nogometno tekmo ne bi oblekel točno tistih kavbojk, ki jih za na nogometno tekmo MORAM oblečt, bi se porušil svet. A ne daj Bože, da bi jih Volkulja vrgla proč, ker potem bi pa najbrž res končal v Idriji. In te tradicije se držim skoraj povsod. Ne vem zakaj, ampak v krvi mi je delati večinoma stvari po vedno enem in istem ustaljenem postopku.

    Pravzaprav je edina stvar, pri kateri tega ni ravno služba. Pa še tam jo lahko najdeš, saj je že tradicija, da ne delam od ponedeljka do petka od osmih do štirih popoldne, pač pa random. In tradicija te vzame v naročje preden se dobro zaveš, ker dejanja postanejo že avtomatska. razen če se ji ne znaš upirati, kar očitno izredno dobro uspeva tebi in za to ti lahko dam le roko.

    Pa vseeno pridi hitro nazaj na blog, prav? Pusto je brez tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pa sicer imam navade (vedno zjutraj naredim najprej to pa v službi najprej to), ampak po drugi strani pa niti en dan ne uspem vstati ob istem času, nikoli ne vem, kaj bom naročila v restavraciji, ko sem hodila na fitnes, se nikoli nisem mogla držati urnika ... :D

    Ribice smo baje tudi precej razdvojene - vsaka plava v svojo smer :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši