ponedeljek, 10. november 2008

Zlorabljeno zaupanje

Pred nekaj meseci me je bratranec, s katerim veliko let nisem imela stikov, kontaktiral in izmenjala sva si telefonski, maile, MSN in ostale novodobne kontaktne podatke.
Nekajkrat sva šla na pijačo in prav fajn je blo "spoznat" "novega" prijatelja. Veliko ve o računalnikih, kar je pri meni velik plus in zlata jama za pridobivanje novih informacij in fint.

Potem me je vprašal - glede na to, da se ukvarja s fotografijo - če bi mu naredila uslugo in mu pomagala testirat nov fotoaparat, oziroma objektiv. Tako, da bi se slikala gola. Ali pa v spodnjem perilu. In kar malo čudno je bilo pomislit, da bi se nastavljala ... bratrancu! Bi se pa že raje neznancu, kot pa žlahti! Oklevala sem, a je obljubil, da bo digitalne slike vpričo mene izbrisal in uničil.

Prejšnji teden sva se naključno srečala, in rahlo opit, ter zaradi tega frajerski, mi je omenil, da je preko mojih MSN stikov odkril nekdanjo simpatijo. Ni mi bilo jasno. Pa je povedal, da je znorel, ker me ni nikoli na MSN, in je mislil, da sem ga blokirala, pa je nekako, preko mojega IP-ja vdrl v moj MSN svet, ter tam malo brskal med mojimi kontakti, in videl, da ni blokiran.

Si predstavljate, kako gola sem se počutila v tistem trenutku?

Starega msn naslova ne uporabljam več. Za alternativnega ne ve. Šele zdaj sem zares vesela, kako dobro sem storila, da se taki osebi nisem pustila fotografirat gola...


9 komentarjev:

  1. Ma kaki idiot. Za tvoje dobro upam, da boš prekinila vsak kontakt z njim, glede na to, da je to že vdor pa mislim da bi ga lahko celo že prijavila. Stvari sicer ni težko narediti, če poznaš IP osebe, to znam še jaz, opravičljivo pa je samo v primeru, da lastnik računalnika osebi to dovoli.

    Za tiste fotografije pa naj poskrbi kar Skovir, bo najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prek IPja v drl v MSN? Zelo močno dvomim.

    Zakaj te ni naravnost vprašal? Kaj ga je drajvalao? Je možno, da je bil ljubosumen, pa saj ti je bratranec?

    Poztivno je to, da ti je povedal, verjetno ga je zelo težilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej ... Je lahko stokrat familija, jaz ga zadavim ... No, pretiravam, ampak takih stvari pa res ne pričakuješ ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, kaki tipo, mislim... No comment!

    Jaz se na varnost računalnika ne zastopim, že antivirus imam vklopljen bolj zaradi drugih, ne zaradi mene. Tudi firewall spusti skoz marsikaj, ampak kaj takega?!?!

    Hehe, Hirkani, tudi sama sem pomislila ali mi je hotel to sporočit zaradi slabe vesti al mogoče zaradi tega, da se "pohvali"? Kakorkoli, očitno je prišel do msn stikov, saj je videl, da ni blokiran, prav tako mi je omenil nekaj ljudi, ki so v msn imeniku in so najini skupni znanci. Jooj, kko mi teži! :)

    Volk, res bi ga lahko prijavila, ma sem izbrala drugo pot - drugi msn račun. Tie'! :)

    Nina: Ja, familija gor, familija dol, s tem se ne hecamo! Kako težko je povrnit zaupanje! Skoraj nemogoče, vsaj v celoti. Vedno ostane tista senca dvoma v človeka. Saj vemo: če je enkrat, bo mogoče tudi dvakrat!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale si pa še besede pervert ne zasluži. Dejansko mi ni jasno kako ljudje sploh pridejo na takšno idejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uroš: psycho, kaj češ... Saj zdej mi je smešno, ko pomislim, da je človek to naredil, ker je mislil, da sem ga blokirala. Ma moj bog, sej bi lahko drugače prišel do te informacije :)

    BTW: si videl, kako sem se namatrala s predlogo? Pls, reči da ti je všeč! ;) (joke...)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa predlogica bloga. I like it. Za slikanje se pa rajši obrni name.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hm ... a je res bratranec? Ker se ne obnaša kot bratranec ... Mislim ... Svojo sestrično vprašat, če jo lahko slika golo/v spodnjem perilu??? Če bi to vprašal prijatelj ali znanec ... ok, se mal zafrkavaš na ta račun. Če ti to reče bratranec ... Ne vem, ampak meni tu zadeve začnejo smrdet. Ful smrdet!

    OdgovoriIzbriši