ponedeljek, 7. maj 2007

Najboljše ideje se rodijo ko najmanj pričakuješ

Heh, končno mi je uspelo ustvariti blog... Toliko idej za prispevke, hkrati pa nobene za samo ime bloga! Hotela sem kako simpatično, hkrati pa tako, da bi me poosebljalo.*

Ampak tudi ta ideja je padla! Tako preprosto kot jabolko z drevesa. Po nekajmesečnem brainstormingu se mi je zgodilo podobno kot Newtonu, ko naj bi doživel preblisk o težnosti, ko mu je z drevesa na glavo padlo jabolko.

Zgodilo se je nekaj dni od tega. Zdolgočasena sem buljila v TV in ko so oglasi prekinili film, začuda nisem preklopila programa. Sem eden izmed tistih ljudi, ki že kar refleksno zamenjajo TV postajo, ko se pojavi napovednik reklamnega bloka. Tukaj sploh ni impulza, ki iz možganov "ukaže" prstom naj pritisnejo na daljinca. Čista avtomatika. Opažam pa, da je pritisk prsta hitrejši in bolj živčen, če je prvi oglas slučajno Topshop oglas. Hehe...
Skratka, apatija je bila tolikšna, da se mi ni dalo niti preklopit proč od oglasov. Možgani na off, bi rekli Zmelkoow. Takrat pa se je zgodilo: bilo je hitro, zeleno, brez osladnih melodij tipa "mehčalec-love-and-life". Wow! Kak oglas! Že dolgo ne takega! Tako... posebnega! In ni minila niti minuta, evo ga, še enkrat! Ne, pa saj to ni isti oglas... Je, ampak ni. Ni, ampak je. Zanimivo! Sveže! Zapomnljivo! Skratka, super!

In ideja je bila rojena...
(Ste že opazili oglas za novo energijsko pijačo in nastopajočo simpatično živalco v njem? ;))


*1.Radovedna 2. Ima raje noč kot dan

Ni komentarjev:

Objavite komentar