sreda, 5. december 2007

Za(jebava)la

Nikoli nisem bila pristašica zajebavanja ljudi (res se nisem mogla ogniti tej besedi). Takšnega ali drugačnega. Niti v časih mIrca, ko so fantje pod krinko ženskega nicka hoteli spoznat punce, nisem teh for prav tolerirala. (V prepričanju, da bo punca prej zaupala drugi punci telefonske, naslov, številko modrca, seks fantazije?)

Tudi Pazi, kamera! mi ni prav nič smešna. Gledat ljudi, kako se (zares) prestrašijo, ali jih spravljat v situacije, da jim je nerodno, mi ni všeč gledat. Reakcije so seveda različne. Od smeha (v najboljšem primeru) do jeze (v dobrem primeru) in do batin (v najslabšem primeru, in to bi verjetno tudi jaz naredila, hehe)

Razlog, da ne poslušam Radia 1, čeprav muzika ni slaba, je prav zajebavanje ljudi po telefonu s strani "punčke" Zale, ki kliče naokrog s pretvezo, da jo zanima to ali ono, ali da nekaj potrebuje.
Če ima smolo, in jo prepoznajo, je mogoče vse skupaj še simpatično, ker se klicani smeje in igra njeno igro. Ampak to malo desetletnico (ki seveda ni mala desetletnica), zafrkne, ker hoče, da izpadejo ljudje neumni. Ne samo to. To ni dovolj. Bistvo je, da se klicanemu človeku ne sanja, za kaj se gre, in da se trudi pomagat, poslušalci, ki poznajo oddajo, pa se pred radijskimi sprejemniki režijo in naslajajo nad naivnostjo in neobveščenostjo klicanega. Kako lepo, ha? Ampak le, dokler se dogaja drugemu, ane?!

Tisti, ki ne vejo, za kaj se gre, lahko debilizme poslušajo na strani Radia Ena.




11 komentarjev:

  1. Si prebrala moje misli.
    "Uživam" ob poslušanju samo tistih klicev, ko prepoznajo Zalo (ena izmed teh je bila seminarska o afriških kravah in mleku), drugo mi je pa že patetično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ta Zala prav antipatična.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz drugače ne poslušam Radia 1, sem pa že slišala nekje to Zalo in mi je ful bedna (ne ona kot punčka ali njen glas, ampak te njene "fore"). Saj priznam, da sem se tu pa tam tudi jaz nasmejala kakšni fori, sam drugače mi je pa bedno poslušat ljudi, ki delajo debile iz drugih oziroma prej iz sebe kot iz drugih. Eh, kr neki...

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz oddaje ne poznam in ne vem za kaj se gre ampak, tole, da se ljudje smejijo na racun drugih, nevednihi. Hm, to pocnejo povsod. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello from Spain. A greeting. I like your blog, am very interesting. He visits my blog http: // caldelaodecaldelas.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni tudi gredo na jetra take zafrkancije. Enostavno mi ni smešno, da se nekdo dela norca iz nekoga drugega. Čeprav kolikor je meni znano (torej totalno blefiram), lahko dajo tak posnetek na TV ali radio LE, če se ti strinjaš z objavo. In jaz se gotovo ne bi ...
    Prav tako pa ne maram neumnih skritih kamer ali še huje: domači video!!! Ne razumem kaj je tako smešno, če recimo nekdo pade s strehe ali se spotakne ali pade čez psa, se kam zabije ... mislim, totalna bedarija. Smeh na račun "nesreče" drugega človeka. Je lahko bolj patetično? Hm, no verjetno je lahko ... ampak vseeno. Bedarija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, sami PRO in nobenega KONTRA... =)
    Hvala za komentarje - ste vsi dodali drobtinico, ki je sama nisem v postu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ojej, jaz k sreči tega ne poznam, ker bi znorela, je sploh ne bi mogla poslušat. Nikakor ne prenašam zajebancij na račun drugih. Skrite kamere in domači videii so mi tako neumni, da se jih bojim gledat, da me ne bi poneumljat začeli. Ne vidim nič smešnega v tem, da enega človeka nemarno prestrašiš ali ga pripraviš do tega, da se počuti kot največja budala na svetu.
    Imam pa v želodcu še eno stvar: posnetke domačih živalih, ki počnejo take in drugačne stvari, ki so jih najverjetneje naučili lastniki sami, gre pa za največje neumnosti ever. Ne vem, zakaj bi se to zdelo zabavno komurkoli. Samo očitno se marsikomu, glede na količino tega ... brrr. Od mene zagotovo ne bi dobili potrdila da se objavi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem komentiral, da delanje norca na racun drugih ni nic nenavadnega.

    Ne trdim, da je v redu, tudi te Zale ne poznam, pravim, pa, da se to dogaja na vsakem koraku. Na tak in drugacen nacin...

    ... no tega komentarja kar ni. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Malo za protiutež...

    Dokler nisem dozorel na socialni stopnji zajebavanja, le tega tudi sam nisem preveč maral. Zakaj dozorel? Ker se za tem, ko imaš odpor proti zajebavanju, navadno skriva čustvo sramu, to pa je prisotno v taki obliki načeloma pri čustveno manj zrelih osebah. Bolj kot si čustveno nezrel, bolj lahko doživljaš sram po nepotrebnem. Preberi na to temo kaj v članku ČUSTVENO OPISMENJEVANJE : SRAM - Pa kaj, če imam velik nos !

    Dejstvo je, da lahko človek dela norca samo sam iz sebe, nihče drug ne more iz njega delati norca. Zala lahko tako le prispeva k temu, da pred javnostjo nekdo pokaže svoj "pravi" obraz v zmontirano nerodni situaciji, na katero sogovornik ni pripravljen. Pravzaprav je od njegove zrelosti in inteligence ipd. odvisno, kakšen bo njegov odziv. Če je kakec, je pač kakec in se bo neprimerno odzval. Kaj čmo. :)

    Je bilo tudi meni v zgodovini kdaj nerodno, če sem kaj neustreznega povedal in me je potem nekdo prikazal za neumnega. Najprej boli... ko pa želiš iz sebe kaj napraviti, to prerasteš in ti take vrste zajebancije nič ne škodijo, kvečjemu koristijo.

    Zala pokaže, koliko je sogovornik iznajdljiv, duhovit, koliko humorja je v njem,... Kakcu pa zna pokazati, da je kakec (in to celo ne neposredno, saj tega opa! ne sme... lahko pa človek sam izpade pred njo bebček), in tako je tudi prav... lahko vsaj ve, kje mora še delati na sebi.

    Mnenja o Zali tudi tule...
    Zala na Radiu 1

    OdgovoriIzbriši
  11. Še nekaj... zgoraj omenjaš tudi to, da ona ni desetletnica.

    Ne, kaj pa je?
    Zala
    Ti šmorn, pa ne da se motiš? :)

    Morda bi bilo dobro, da ji nekateri dorastejo, pa bo prec bolje in ne bo srček bolel :)

    OdgovoriIzbriši