torek, 25. december 2007

Točnost, lepa čednost.

Sem prepričana, da če hitiš, (lahko) narediš več škode kot ... bi jo sicer, če ne hitiš. Zadnja leta sem osvojila, pravzaprav si jo izmislila, neko tehniko, ki niti ni tehnika, ki mi omogoča, da ne zamujam.
Več.
Toliko.

Tako nekako zgleda, da če me čaka obveznost ob določeni uri, ne grem dan prej prat in likat cunj, tako da visijo na obešalniku, v opomin, da je naslednji dan tako zelo pomemben. Razmišljam samo o tem, da bo treba narediti dober, prijeten vtis. Če je dogodek resne narave. Razgovor za službo, recimo. Ob tem me bolj skrbi, kaj bo, če zaide debata v politične vode, kjer mi ne pomaga noben rešilni obroč, kot pa to, ali bojo opazili, da so konice mojih čevljev že rahlo okrušene. In raje poklikam nekaj strani s politično vsebino, ravno toliko, da vem, kje se nahaja Rupel, če je slučajno na kakem obisku, ali pa se spomnim, da bi lahko izpadla ažurirana s tem, da bi navrgla kaj o Castru. Trač revij ne berem, tako da ne vem, kako napreduje romanca med JJ in zdravnico Urško.

In tako ne paničarim. Lase umijem tik pred zdajci. Če je čas. To pa ocenim sproti. Zelo se prilagajam in če ni časa, bom pač nekaj pričarala. Če ni časa likat las, pač ne bom likala. Preprosto. Make-up? Če znese, OK, če ne, pač ne. Vseeno mi je. Da se pobarvat tudi med vožnjo, veste, pri rdečih semaforjih. Ki pa so itak pravilo, ko se ti mudi, kajne?

Sploh ne razumem, kako je lahko kdo jezen, če drugi ni točen. (Vem, vem, kar napadite me :)) Ne recite, da niste nikoli zamujali, čeprav ste na koncu prišli točno, ali celo kako minuto prej. Ne recite mi, da ne veste, kako je, ko cunje letijo po sobi, kako skačete po stanovanju z eno hlačnico oblečeno in drugo ne, in ne govorite mi, da v avtu ne gledate ure kar naprej, koliko še manjka do ure iks. Ne razumem, kako lahko gledate grdo tiste, ki so zamudili, čeprav ne veste, kaj se jim je zgodilo po poti. In včasih se res kaj zgodi, in niso prazne gume samo izgovori. Ni mi jasno, kako niste veseli, da je dotični sploh prišel do cilja, glede na to, da je divjal po cesti, in bi lahko sploh ne prišel na cilj, samo zato, ker ve, da ne prebavljate zamudnikov.
Še letalo čaka, zakaj ne bi tudi navadni smrtniki?

Skratka, zgodi se, da se dobim s kom. Doma se napravim po zgoraj opisanem postopku. Na dogovorjeno mesto prispem kako minuto bolj pozno, odvisno seveda od tega, s kom sem zmenjena. Na razgovor za službo ravno ne, čeprav... Delodajalci nimajo časa čakat? Gimme a break... Koliko krat ste prišli točno, pa so vas pustili čakat, tudi pol ure? Mene več kot enkrat. Oni pa lahko, seveda... Oni so tam zaradi nas, ne mi zaradi njih. Hmmm... bi se dalo debatirat o tem. Vem za primere, ko si je podjetje zaj... odlične potenciale, samo zato, ker so bili tako vzvišeni in preponosni, da bi sprejeli kandidate, ki so zamudili. Prav jim bodi! :)

Torej, velikokrat se zgodi, da zmenka še ni tam.
A mislite, da sem jezna? Zakaj že? Če imam po zmenku naprej obveznosti, je zmenek sam kriv, da si je skrajšal čas z mano, in je škoda v njegovo breme, hihi. Drugače pa mi je prav vseeno, če zamudi. Ne verjamem, da ste jezni na zamudnika, ker to pomeni, da ste za mizo sami, in vam je nerodno gledat v zrak. Če ja, je to vaš problem, ker ste tako nesamozavestni in neiznajdljivi. Če sem jaz tista, ki čaka, gotovo ne bom zamerila. Zmenku napišem sms, da čakam v avtu, pred lokalom, ali v lokalu. Zmenek odgovori, da potrebuje še 10 ali 15 minut. Odlično. Vedno obstaja kaka obrv, ki je ostala neizpuljena. Se mi je mudilo, in nisem utegnila pobarvat trepalnic? Naj vam ne bo nerodno z mano na pijači - ne bo prvič, da sem jih mazala za mizo. Glej, glej, beli rob francoske manikure nohtov je okrušen. Ha, še 5 minut imam! In pač popravim nohte.
In kako, pri oštji, bi potem lahko zamerila zmenku, ker bo zamudil nekaj minut?

V tolažbo: če so vaše obrvi popolne, manikura sveža in trepalnice namazane, sem prepričana, da obstaja v vašem telefonskem imeniku kup prijateljev, ki jih niste slišali že več kot leto. Napišite jim sporočilce, da ste se pač spomnili nanje in jim tako polepšajte dan. Kaj pa oni vejo, kakšen razlog tiči za tem...
Skoraj v vsakem lokalu boste našli kak časopis. Naročite si aperitiv, da boste vsaj en kozarec v prednosti pred zmenkom, in tako manj živčni, in ... sprostite se, zaboga! Ne igrajte ultra zaposlenega človeka, ki se ga ne sme pustit čakat. Ne obstaja.

Si ne predstavljam, da bi nekdo porabil nekaj ur, da bi se v nulo uštimal zame, nato pa še prišel pred dogovorjeno uro. (Ne drznite si, z mano). Vtis o takem človeku? Ne, da sem mu pomembna. Prej tak, da človek nima kaj počet, in da ima časa na pretek. Kakšen dolgčas... Gotovo je tudi človek dolgočasen...

Če pa boste hoteli kdaj na pijačo z mano, evo... bolj preprosto, kot da sem vam napisala navodila, ne gre. ;)

7 komentarjev:

  1. Nekak ne morem ugotovit, ali praviš da je boljše biti točen ali zamujati?

    Anyway, moja praksa je, da zelo redko pridem prej pred dogovorjenim, največkrat zato ker ne uspem izvesti/narediti vseh stvari, ki jih imam v načrtu. Želeja in ogledala pa tudi ne morem odnesti s sabo, da bi si po poti naredil frizuro? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz v primeru, da je kaj res hudo pomembnega (razgovor za službo, kakšen sestanek, izpit ...), ne zamujam - preprosto predvidim, kaj vse bi lahko šlo narobe in grem dovolj zgodaj (s tem mislim tudi na to, da bi morala hipotetično vmes še na vlak/avtobus). Če sem pa dogovorjena za kaj prostočasnega ... skoraj vedno zamudim ...

    Najbolj hecno pa je bilo, ko smo bile s kolegicami dogovorjene, jaz sem itak zamujala 10 minut, pokličem, da bi jih o tem obvestila, pa mi povejo, da so še na poti (in to še daleč) in da morajo pobrati še eno :D In, ja, bila sem dogovorjena naprej ... :)

    Mene načeloma zamujanje ne moti preveč - razen, ko moram koga kam odpeljati in potem čakam v avtu ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mel sem precej napisanga... Pa je Ema butnila po tipkovnici... Ah ja...
    Drugic... ;>

    OdgovoriIzbriši
  4. Točnost = Občutek za čas

    Netočnost navadno "plačujemo" točni.

    In ko čakamo smo 2x bedaki. Prvič, ker imamo stvari urejene, da se časovno ne prekrivajo in niso variabilne, drugič ker na račun svojega časa krijemo zablode zamujajočih.

    Seveda pa zelo hitro izpademo brezdomišlijski, dolgočasni in brezdelni... :) :)

    "Si moram kvačko nabavit , ker me v sklepih palcev že pošteno revma matra." :)

    Seveda pa tako kot ponavadi je čakanje boljše polovice povsem nekaj drugega kot ostalih smrtnikov.

    Pri boljši polovici je pol urna zamuda zgolj prvo pravilo, ki je vedno vkalkulirano v urnik... :)

    Sam neglede na vse še vedno prisegam na točnost.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zamujanje imam praktično v krvi. Ne spomnim se, kdaj sem prišla nazadnje točno na en sam zmenek. Če imam veliko opravkov, enega za drugim, se mi ponavadi že pofolga, včasih pridem celo prej, če pa moram it od doma in biti nekje točno ob uri, bom verjetno zamudila. Razen če gre res za važno stvar. Tudi na faks k sreči še nisem zamudila (je pa res,da ga imam precej blizu doma).
    Dejstvo, da ne maram zamujanja gre predvsem temu, da ne maram čakanja. Sem zelo nepotrpežljiva oseba, zato težko čakam nekoga. Če najdem kaj za brat, ali koga za gnjavit po telefonu, ni problema. Samo da se zaposlim. Sem pa v preteklosti že toliko zamujala, da imam občutek, da se ne smem jeziti na zamudnika, ker sem ziher tudi jaz kdaj njo/njega pustila čakati. Se pa trudim biti točna. Res.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa ti si idealna zenska zame :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Vsi: uh, sori za pozen odgovor. Pa, saj, sploh ni odgovor, hehe...

    Matic: hja, dobro vprašanje... Sicer bi rada bla tolko točna, da bi v miru prišla na kraj dogodka. Ampak vedno pridem panična, zadihana, ipd, hehe. Žele in ogledalo se da odlično skombinirat v avtu. V predalčku pa mokre robčke ;)

    BW: stavim, da si imel napisanih najmanj 25 vrstic... Ema je že vedla, kdaj je morala butnit očija. Sigurno je spet kaj filozofiral. Joke ;)

    Lyla: we rule! ;)

    OdgovoriIzbriši