nedelja, 20. april 2008

Moški, ženske in spuščanje straniščne deske

Malo sem zmedena.

Ko ženske težijo, naj moški spustijo straniščno desko po opravljeni potrebi - kaj točno mislijo s tem?
Kaj je DESKA: tisti obroč lesa/plastike, ki pokriva keramiko straniščne školjke, ali pokrov, ki pokriva vse skupaj?

Sem videla oglas, da v Hoferju prodajajo en tak "samozapiralni" pokrov, pa sem se začela spraševat, ali druge ženske težijo (samo) za obroč, kot jaz, ali je bistvo teženja v tem, da je školjka v celoti pokrita?

Rada bi vedela, (če) kdo najprej pokrije vse skupaj, in šele nato spusti vodo. Poanta pokrova je baje ta, da ob spuščanju vode preprečuje pršenje kapljic iz školjke, ki nastane ob sili splakovanja. Ta prš namreč vsebuje delce tistega, kar smo hoteli odplaknit...


19 komentarjev:

  1. A veš, da sem jaz začela to pokrivanje prakticirat ... Baje letijo kapljice tudi do dva metra daleč in ker imam majhno kopalnico ...

    Je pa res, da se včasih malce hecno počutim, ko pokrivam školjko :D

    OdgovoriIzbriši
  2. To o pršenju sem vidla v neki seriji oddaj, ki je bila na Kanalu A - nekaj v zvezi s tem, kako je lahko svet nevaren tudi tam, kjer mislimo, da ni.

    Pa tudi... je lepše videt, če je "luknja" pokrita in po feng šuju je odprt pokrov školjke tudi odprta pot odtekanju denarja ali nekaj takega. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. oštja, tole po fengšuju me je pa zaskrbelo... ko pridem domov, bom takoj zaprla pokrov...
    ponavadi ga zaprem samo, ko v školjko nabrizgam čistilo in hočem z "zaprtostjo" opozoriti ostale, naj ne uporabljajo školjke

    OdgovoriIzbriši
  4. Vem, vem, tudi pri nas je tako z zapiranjem pokrova v času delovanja WC Neta. Živele mame!
    To z zapiranjem bom začela prakticirat ko se bova s sovirjem preselila skupaj. Sem mu že povedala, se je strinjal. (Vsaj nekaj, hihi)

    Ko preberem kaj o fengšuju pa se samo nasmehnem, kako "napačno" živimo. Naj grejo v maloro še vzhodnjaške modne muhe. Važno, da je (kolkrtolko) čisto in da se dobro počutimo ko gremo sr.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. O kristus, kaksne sekrete imate, da ven sprica?

    Jaz sem bil navajen pokrivanja sekreta, ker me je tega navadila mama. Vedno sem pridno pokrival. Potem je pa prisla Gaby in je rekla, da tega pa se ze ne bomo sli, da se bo ona enkrat v temi na pol zaspana na pokrov polulala. Zdaj puscam vse odprto.

    Prsenje kapljic? Tistega kar not pustimo? Drek se nikoli ni ven letel. Urin je pa sterilen (vecinoma).

    Prevec gledate Dr. Hano Suralovo.

    "Ker je le dezinfecirano zares cisto!"

    A ne? Hvala Dr. Hana, a zobe si z varekino umivate?

    Dear lord... Potem bo pa:

    "Mami, zakaj mam alergijo?"

    Izpad? Ja. Moderna druzba je obsedena s sterilnostjo in strahom pred grdimi grdimi bakterijami.

    OdgovoriIzbriši
  6. BigW, si se pa kar razp... kaj?
    Ma, saj ti dam prav, veš.
    Itak pravijo, da je kuhinjska krpa stokrat večje leglo nevemkaterihporkerijže kot straniščna školjka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jst ne pokrivam školjke, konec koncev so našli fekalne bakterije tako na zobnih ščetkah, kot na krtači za wc, seveda v primeru, da sta wc in kopalnica v istem prostoru (torej pri meni). Zaneseš jih pa z rokami, ko si greš umit roke po opravljeni potrebi. Zato pa imamo imunski sistem, da ima kaj za počet, drugače se iz dolgočasja prične igrati razne alergije :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem samo hotela vedet, kaj je straniščna deska - al tisto z luknjo na sredini, al pokrov - in kaj naj bi moški spuščali, pa ste vsi videli samo tisti dodatek od "pršenja" :D

    Jst večinoma poje'm kar mi pade na tla in tako bojo tudi moji otroci. Saj veste - popihaš, pa ni več umazano, hehe. Otroci pa morajo itak pojest tolko in tolko gramov peska in blata, da so zdravi ;)

    Gaby = carica :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sicer pa, deska ima luknjo. Pokrov pa ne. ;>

    OdgovoriIzbriši
  10. Kar verjemi, da to pomeni "nastavek" in ne pokrova. Govorim iz prakse :D ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsaka luknja rabi bit polna in pokrita!

    OdgovoriIzbriši
  12. Moški vemo, da šprica ko spustiš vodo, in še bolj med uriniranjem - v stoje seveda.
    Sploh če si v kratkih hlačah, se tu pa tam začuti na spodnjem delu nog, da se od tiste školjke rado kaj odbije nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hahaha. Zanimivi komentarji. pri nas doma je veljalo, da če je bil okvir školjke dvignjen, potem je nekdo ravnokar spucal WC ... V normalni situaciji je bil okvir dol, pokrov pa gor. Od kar pa sem dobila jaz za diplomo knjigo od feng šuja, pa imava s Carlitosom vedno školko pokrito s pokrovom. Ampak jaz jo ponavadi pokrijem šele, ko potegnem vodo in je vse odplaknjeno ... Nenazadnje, če bi pokrila pokrov prej, ne bi vedela ali moram uporabit krtačo za WC ali ne ...

    Sedaj pa sem še domače v Vipavski dolini naučila, da pokrivajo pokrov školke ... Edin problem se je pojavil, ker imam sedaj refleks, da školko avtomatično pokrijem. Pa sem se večkrat zalotila, da sem to hotla naredit v službi ... :-)

    Aja, se pa strinjam z Bigwhale, da je moderna družba obsedena s čistočo ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Pred leti me je eden od bivših elegantno zaključil z: 'Zakaj bi ti mogu jst pokrou dol dajat, a ga ti meni dvigneš vsakič (pokrov op.a.)?

    In sem nehala težit vsem prihodnjim..

    Pač še jaz z enim čistilom od Frocha (DM) enkrat na teden pošpricam!

    OdgovoriIzbriši
  15. @ Dicky, sovir bi se z največjim odobravanjem strinjal s tabo! Perverzneža! :D

    @ Mateja, res, jim je treba dat prav! Nimam kaj reč... :)

    BTW: vedno več fantov prakticira lulanje sede! Hihihi...

    OdgovoriIzbriši
  16. Pokrov je najverjetneje mišljen tavrhnji del, čeprav pa je pri dvigovanju mišljen spodnji del, torej obroč. Tako, da bi rekel, če komu kaj ne paše, naj si sam uredi kot želi. Dokler se voda splakne tako kot je treba, je meni ql. Imamo pa take packe, ki celo pisoarja ne splaknejo, da o raznih dobrodošlicah na školjki ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  17. Uroš, se moram strinjat s tabo: a mi verjameš, da sem v službi hodila na vece od gostov, namesto v našega - torej tistega za personal?!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ups, pol teksta izpadlo:

    Ker je bil WC za goste bolj čist kot tisti, ki ga je v enem dnevu uporabilo max. 15 ljudi! No comment!

    OdgovoriIzbriši
  19. Pozdravljeni,
    Moje ime je gospod, Rugare Sim. Živim na Nizozemskem in sem danes srečen človek? in rekel sem svojemu sebi, da bo vsak posojilodajalec, ki reši mene in mojo družino iz našega slabega položaja, napotil vsakega človeka, ki išče posojilo njemu, on je dal srečo meni in moji družini, potreboval sem posojilo v € 300.000,00 za začetek mojega življenja vsega, kot sem samski oče Oče z dvema otrokoma sem spoznal tega poštenega in Allaha, ki se boji človeka posojilodajalca, ki mi pomaga pri posojilu v višini 300.000,00 €, je Allah, ki se boji človeka, če potrebujete posojilo in posojilo mu boste vrnili, se obrnite nanj in mu povejte, da vas (gospod, Rugare Sim) napoti nanj. Mohamed Careen se obrnite na e-pošto: (arabloanfirmserve@gmail.com)


    INFORMACIJSKI OBRAZEC ZA PRIJAVO POSOJILA
    Ime......
    Srednje ime.....
    2) Spol: .........
    3) Potrebni znesek posojila: .........
    4) Trajanje posojila: .........
    5) Država: .........
    6) Domači naslov: .........
    7) Mobilna številka: .........
    8) E-poštni naslov ..........
    9) Mesečni dohodek: .....................
    10) Poklic: ...........................
    11) Za katero spletno mesto ste tukaj govorili .....................
    Hvala in lep pozdrav.
    Pišite na arabloanfirmserve@gmail.com

    OdgovoriIzbriši