četrtek, 25. oktober 2007

Blogroll

V komentarjih smo od Bejbike preko mene do Tamale (glej blogroll) razvili debato o tem, kako (naj)/(lahko) poimenujemo blogerske kolege v blogroli... In ideja za nov zapis je bila rojena!

Izrazite, kako bi vam bilo najlepše, najboljše, najbolj-vam-všečno, da bi se pojavljali v blogrollu (Sovice Oke) ali da bi vas poimenovala, ko je govora o vas!

Namig 1: Tamala piše blog z imenom The Naked Office, na naslovu Geekchik-s pika net. Kako naj jo poimenujemo?
Namig 2: Sovica Oka je (zaenkrat) neobčutljiva na poimenovanja... Prilagodi se okusom bralca: največkrat pa je Sovica Oka ali Razmišljanja Sovice Oke.

Razpišite se!

V zvezi z vami, seveda!!!
;)

14 komentarjev:

  1. just hrcEk, or His Royal Highnesses The Prince hrKo :) both are fine :D (zto je fajn, da ma vsak bloger z dooolgim naslovom bloga.. še en nick, k je prepoznaven ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. LOL, ja I guess Tamala gola v pisarni LOL. It was his idea.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm, jaz sem še vedno strašno presenečena, če se znajdem v kakšni blogroli :D

    Sem se pa zaenkrat našla kot: Nina, Ninnnna, Ninnnnja in Še en blog ;).

    In so mi vsa imena všeč :D

    OdgovoriIzbriši
  4. P.S. js v blogrolo zapišm izvirne naslove, če so pa splošni in neprepoznavni.. pa pač avtorja. pa je :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj pa npr.: Berite ga še preden gre spet sedet

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, mislim, da imam kar precej specifičen nick. ;) Sem pa zelo presenečena, če se najdem na blogroli, ponavadi jih niti ne gledam, ker ne pričakujem, da sem na njih. Je pa Ninina blogrola fajn, sem odkrila že marsikateri super blog preko nje. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sovica, česa? Tebe, ali pravne ureditve. Nič skrbet, vsak počne tisto, v čemer je dober.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fish, ne izzivaj v smislu da te ne dam v blogroll pod "Berite ga še preden gre spet sedet"
    (Joke ;))

    OdgovoriIzbriši
  9. Zakaj ne daš?
    Jaz bi, pa bi mi v treh vrsticah napisalo ker mi prelomi.

    OdgovoriIzbriši
  10. No vidiš. Še vesel bo.
    Lahko začiniš še s čim, da bo še bolj obiskan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh you did not :)))
    "Tamala, gola v pisarni"

    No ja, ti sporočim koliko več obiska imam še s tvoje strani zaradi tega LOL

    OdgovoriIzbriši