torek, 2. oktober 2007

Še nekaj o Simobilu...

Dve ugotovitvi:


1. Je mogoče, da je bila moja številka "reciklirana", oziroma, da sem jo dobila "druge roke"?

Situacija se je sicer umirila, vendar me je nekaj dni po vklopu klicala številka iz Švice, osebek na drugi strani pa je najprej govoril nerazumljivo (zdelo se mi je podobno kakšni albanščini), nato, ko se je na drugi klic oglasila prijateljica, pa je znal tudi nemško in italijansko...

Dobila sem sporočilo z italijanske številke:"Živjo, sestrična, kako si, kdaj se dobiva na kavi?", seveda v italijanščini.


Dobila sem še eno sporočilo z vabilom na kavo, ker da je (pošiljateljica) v trgovini. Tokrat od sestrske (Simobil) številke.



2. Malo me še jezi, vendar skušam obrnit v pozitivno stran: na območjih, kjer se običajno premikam in zadržujem, se oba operaterja izključujeta kar se tiče signala: kjer lovi Mobitel, Simobil ne, in obratno! Hmmm...

Je pa OK, ker v italijanski Gorici odlično lovi Simobil, Mobitel pa ne.

Račun ni še prišel, telefon in Gmail se nista še spoprijateljila, še vedno uporabljam obe številki. Tako nekako, da me lahko tisti, ki imajo Mobitel, ceneje kličejo...


7 komentarjev:

  1. js sm pred davnimi časi na mobitelu ob menjavi dobiu reciklirano.. in so me vsak dan po večkrat klical, če je to AVTOODPAD or sth.. in mi razlagal kašne dele bi za svoje volkswagne radi kupil etc..... tiste par dni je biu res obup. in smešno po svoje.

    OdgovoriIzbriši
  2. LOOL, 'bemti reciklažo...

    Ampak moram priznat: včasih se izplača, če je na razpolago kakšna dobra številka...

    Frizer iz sosednjega kraja ima, recimo, ful "zapomnljivo" cifro: vtipkaš 031 ali 041 in nato 627346, kar ustreza imenu salona (Nardin). Cool, ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Res dobra idej Please call 041-NARDIN :))

    Drugače pa tudi moj mobitel nekaj ne mara Gmaila. vsaj tiste aplikacije ne. tako da še vedno lahko samo berem maile, pošiljat pa ne morem. In to kar naenkrat. Bo treba spet mal nastavitve pogledat...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, številke se reciklirajo. Mislim, da je vsaka številka neko obdobje v karanteni (v glavi imam 6 mesecev, samo mislim, da so potem podaljšali), potem pa gre v nadaljno uporabo. Tako da te potem kličejo kaki uporabniki od 'stare' številke. Številka je le blago, ki se prodaja na trgu.

    OdgovoriIzbriši
  5. @tamala: Uporabljaj opero mini za mobitele... dela 100%

    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. opera mini je najbolj luštkana aplikacija na mojem gsm-u. na blackberry pa ne dela :(

    OdgovoriIzbriši
  7. M.
    Tudi ta mi ne dela. Ne prime. Iz meni še vedno neznanega razloga.

    OdgovoriIzbriši