sobota, 20. oktober 2007

Computers and Chicks


Pisala sem že, da nisem pretirano feminilna.
V smislu, da mi ni prav mar za barvo, ki naj bi bila modna to sezono. Ali pa, da se glavna debata s prijateljicami ne suče okrog najcenejših solarijev, najkvalitetnejših umetnih nohtov in dernier cri* škornjev, zadnjega krika mode. Kljub ne pretirani poženščenosti pa vseeno uporabljam malo skrivnost velikih mojstrov - rdečilo, blusher, za lica. Ja, izhaja iz izraza blush, (zardeti), ki ga gotovo poznate.

Danes sem se seznanjala z matično ploščo in (ostalimi) stvarmi, ki so priključene nanjo. Pol stvari ne dela. Od štirih kar dva USB-ja, od dveh CD-ROMov samo eden. Še ta občasno, če imam res srečo.

Kar sem vam hotela sporočiti, v navezi z naslovom posta, je to, da sem čistila drobovje hišnega računalnika.
Fantje ponavadi to opravijo s kompresorji, pločevinkami pod pritiskom, napolnjenimi z zrakom, in podobnimi pripomočki.

Jaz sem to opravila
s čopičem za nanašanje rdečila na lica.

Če se ne bo vsul plaz kritik s strani moškega dela komentatorjev, priporočam, drage geek chicks** :D

* Upam, da sem prav napisala... Lolita & Co., help needed! ;)
POPRAVLJENO 22.10. ob 13:50: "dernier cri", namesto "dernier crie"!

** Zanimivo odkritje, da "chick", bejba, izhaja iz španske "chica", kar pomeni - preprosto - punca. Ne morem mimo dejstva, da beseda "chick" v mojih mislih ostaja le koren besede "chicken" - kokoš, kura - prav tako sem se namreč počutila med čiščenjem pajčevine in prahu računalnika s čopičem za lica :)



Vaša nočna živalca

10 komentarjev:

  1. Hahaha, kako lepo je vedeti da nisem edin frik, ki izvaja ekstreme na svojem računalniku (in seveda na ostalih dodatkih as keyboard and stuff) :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamala, a veš da sem se spomnila nate med pranjem tipkovnice =)
    Sem namreč čistila tudi tipkovnico, a jo bom morala po 5 letih skrbnega ravnanja z njo vseeno zamenjat... Tipka "1" je očitno šla dol po ceveh umivalnika...
    =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lol, jst sem iskala tipko J in jo našla v hiški moje psičke :)) Še vedno ne vem zakaj ravno "J"

    OdgovoriIzbriši
  4. kaj? Kaj? Kakšni so ti škornji?

    OdgovoriIzbriši
  5. No, pa sem le morala it brskat za tisti izraz o škornjih :D

    Dernier cri (fr.) je "zadnji krik mode", se pravi, kar je trenutno modno. Kakšni škornji so trenutno "in", ne vem - o tem namreč pišem, hehe, da ne spremljam te scene.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lol, srčkano, "vaša nočna živalca". :)
    Sicer pa jaz že od nekdaj trdim, da make up ni uporaben samo na ksihtu - tisti ki tako mislijo podcenujejo ženske - kdaj smo pa že kaj imele, če se je dalo uporabit samo na en način. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. S kompresorjem? Please.

    Tapravi geek ve, da se racunalnik spuca z 'maminim' sesalcem za prah. Takrat, ko se ga s sesalcem ne da vec spucat pa treba kupit nov racunalnik. ;>

    OdgovoriIzbriši
  8. Bigwhale... saj bi s kompresorjem, ma ga nimamo. Sovica s kompresorjem v rokah, ki čisti mašino - how sexy! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz hujšo packarijo posesam, ostalo pa z raznimi čopiči (prej je treba preveriti, koliko odpada dlaka :)).

    Je bilo pa zabavno, ko je najdražji čistil tipkovnico, pozabil, kako so razporejene nekatere tipke, in sem mu po telefonu opisovala postavitev :D

    OdgovoriIzbriši