četrtek, 11. oktober 2007

Wannabe Computer Geek


Mat'r sm jezna!

Ljudje, s katerimi se družim, me imajo za računalniškega odvisnika. Več ali manj. Računalnika imajo poln kufer na delu, zato niti ne pomislijo nanj v prostem času. Mogoče imam jaz preveč prostega časa, hehe. In se čudijo, kako lahko nonstop visim na računalniku. Maksimum je bil 14 ur, ko nekaj ni delalo, in sem hotela biti bolj trmasta od njega, še nekaj več ur rekorda pa pripada prvi sezoni Prison Break-a, katero sem pogledala v malo več kot enem dnevu. Ampak filmi ne štejejo. Štejejo samo ure in/ali dnevi, ko se z računalnikom borim, kdo bo zmagal. Ponavadi ne odneham.

In kadar odneham, in se odločim za ga peljat k zdravniku, je ponavadi tako hudo, da tudi na servisu rečejo: "Hja, n'č... Najbolje da ponovno naložimo vse skupaj."
OK, priznam, to je bilo leta nazaj, še preden sem se naučila, da je treba vse pomembne podatke shranjevat. Še dobro, da takrat ni bilo digitalcev in posledično niti dragocenih izgub v obliki jpg formata.


V nedeljo sem čistila okolico računalnika. Monitor, tipkovnica, kabli.
Kabli. Iz podaljška sem izklopila ruter. O moj bog, kot da sem ga prvič! Ne vprašajte: internet ni več delal. Nekaj sem šarila po kablih, in preklapljala, pa je enkrat delal hišni računalnik, drugič pa prenosnik, preko brezžične povezave. Oba hkrati nikakor ne. Tako vztrajam na tem, da je prenosnik brez interneta, to pa pomeni, več ali manj, da blog sameva. Najlepše je pisat post z računalnikom v naročju, ponavadi pa kar v postelji, kajne?

Pomoč prihaja v naslednjih dneh.
Pa tako vesela sem že bila, da sem se naučila formatirat računalnik, delat particije, nalagat Windowse in podobno. Zdaj pa ruter...


Ja, rada bi bila računalničar, ampak tako hitro kot se tehnika in tehnologija razvijata, enostavno ne morem sledit, kaj šele, da bi obvladala! ;)



7 komentarjev:

  1. Ja sovica.

    Jaz sem edn takih kar hočeš postati.

    Takole gre.

    V službi te gnjavijo cel dan. Posteneš servis za vse napake. Uporabniki imajo način mišljenja: zgodi se napaka, pokliči Miha. Niti sekundo ne razmislijo o svojem problemu. Maili, telefoni, celo sredi sestankov mi uletijo v pisarno. Po službi prideš domov ves zgonjen. Psihično bolj kot fizično. Sploh nisi več mož, oče, prijatelj, partner, ... pač pa oddaljena oseba, bleda in prozorna. Zvečer ko je čas za spanje se spet logiraš v službo in postoriš kar nisi mogel čez dan.

    In spet je nov dan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, tvoja situacija pa res ni zavidljiva, vsaj s tega vidika, da to počneš v službi... Si te kar predstavljam, kako te kličejo, da monitor ne dela, potem pa ugotoviš, da je izvor problema le rahlo iztaknjen kabel... Ouch! ;)

    Vidiš, prav zaradi tega bi rada sama obvladala zadeve: zato, da mi ne bi bilo treba klicat prijateljev, serviserjev, ipd... Bi pa ostala kar na ljubiteljski ravni, hehe.

    Torej, prijatelj, ki je včeraj prišel malo pošlatat zadeve, ugotavlja, da je z ruterjem nekaj hudo narobe, ker, pomisli, se ga ne da niti resetirat! :S

    Nov ruter?
    Očitno ja...

    p.s.: Dolgo se že nisi oglasil, sem prav vesela tvojega komentarja!

    OdgovoriIzbriši
  3. ..nasvet..

    problem, ki si ga opisala diši po zmedenemu DHCP v ruterju.

    Če le nisi imela v ruterju kakih nastavitev razen up. imena in gesla,
    ga vrži ven s štroma.
    Pusti kako minutko ali dve. Priklopi.
    Počakaj, da se zažene in naloži njegov program.
    Priklopi en PC in pusti, da se poveže,
    v uporabniškem oknu ruterja nastavi up. ime in geslo za PPoE (če maš adsl.. in če ta podatek slučajno manjka),
    preveri delovanje .. če WWW dela naprej
    priklopi oz vključi WiFi na laptopu in
    pusti da se poveže.
    Če se kljub temu napaka ne odpravi probaj desni gumb na ikonco w-lana (tisto od windowsow monitorček z valovčki) in klikni "Popravi"

    Sicer je lahko še več možnih variant, med katerimi je ta, da si imela vse od nekoga 3. ročno skonfigurirano, ali pa, da imaš Siolov sagem s PCMCIA wlan kartico, ki ob prekinitvi napajanja "disejbla" wlan, pa ga moraš potem v uporabniškem oknu ruterja ponovno omogočiti in po vsej verjetnosti nastavit,

    in da nimaš kake WEP enkripcije, ampak, da je "open system", seveda spet sklepajoč, da si wlana nisi zaklenila, ker se ti je kdo nanj šlepal... itd.. itd...

    skratka verjetno nič tako drastičnega kot "Nov ruter"...

    pa veselo na delo... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lupo,

    Start | Run | cmd.exe
    In potem vpises: ipconfig /renew
    Bo to delal z WiFi? Pojma nimam.
    ----
    Miha,

    Eh, saj ni tako hudo? Ali pac? Jaz sem zacel delati kot serviser, sem letal sem ter tja, potem kot sistemc, sedaj sem 'stuck' kot programer. Najlepse je biti sistemc. Po kakem letu truda sem spravi stvari v firmi na tak nivo, da sem bil skoraj brez dela. Takrat sem zacel ukvarjati se z drugimi stvarmi.

    Seveda pa tudi programer ni biti nevem kako zajebano. Vsaka sluzba ima svoje momente (tiste slabe) ampak, do sedaj mi ni se nikoli bilo zal, da delam kar delam. Mogoce zato, ker v sluzbi delam tiste stvari, ki bi jih sicer delal tudi doma, morda v malo drugacni obliki a vseeno. Na nek nacin mi je sluzba hobi.

    ---

    Sovica,

    Biti racunalnicar, se zdalec ne pomeni, da ves vse o vsem in si o vsem na tekocem. Delc od tega. Najbolj pomembno je, da ves kam pogledati, ce cesa ne ves. :)`fsd

    OdgovoriIzbriši
  5. Libelula eslovena15. oktober 2007 ob 02:11

    Just to say HALLO!!!! ;)

    Recuerdos desde España :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lupo, Bigwhale, bom poizkusila... Ampak ne danes. Danes se mi piše! :)

    BW: ja, se absolutno strinjam, da je ključnega pomena to, da veš kam pogledat... na splošno v življenju, konec koncev! :)

    Pilar: ahora tengo un parque zoologico aqui - yo soy "buho", tu eres una libelula, pero hay otros animales en blogroll: una ballena, un lobo y un gato, tambien pescado y no se que es "Hrček" en espanol, jaja...
    Lep pozdrav ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Libelula eslovena17. oktober 2007 ob 08:00

    Jaja...HAblas muy bien español eh!!?

    OdgovoriIzbriši