sreda, 23. januar 2008

Blogorola v Novi Gorici

O Blogoroli (tiskana verzija izbranih blog prispevkov) je bilo napisanega veliko pro in kontra prispevkov. Meni se je zdela ideja dobra.

...Če bi bil en tak časopisek nekje v bližini, bi ga z veseljem uporabila. In tudi nesla domov! Še bolj pa me navdušuje to, da bi bili objavljeni prispevki od blogerjev, ki jih še ne poznam, in vem, da bi na tak način odkrila kakšnega všečnega pisca. Dejstvo je, da je e-Blogorola pač tam in čaka, da klikneš na najnovejši, najbolje ocenjen, naj... prispevek. Velikokrat izbiram branje samo zaradi imena. Velikokrat kliknem na prispevek, ki ima privlačen naslov. Velikokrat se zmotim, ko blog ocenjujem po imenu in mislim da je zanimiv, pa ni. In seveda obratno. V tiskani Blogoroli bralec nima te možnosti. Prispevki so tam in v tistem trenutku. Pred bralcem je tekst in seveda bo prebral najbolj zanimive objave. Če še ne bo na vrsti pri zdravniku, bo prisiljen brati dalje in tako mogoče spodbudi željo: "Jaz bi pa tudi pisal!". Ali pa približa neblogerjem svet bloganja in blogerjev, kjer čaka na "talent scout odkritje" veliko dobrih avtorjev. Ali pa preprosto samo skrajša čas. Sovica, 3.11.2007

Ker vem, da bo to bralo tudi nekaj ljudi, ki blog-o-scene ne poznajo toliko, da bi vedeli, o čem je govora, povzemam; Volkec bo gotovo dovolil copy/paste njegovega zapisa.

Volk je pričakoval, in čakal, a je ni bilo. Vsaj ne na tisti dan, ko je bila napovedana deviška številka. Povprašal je celo Frasa, odgovornega urednika, in dobil odgovor, da bi morala Blogorola po planu bit na avtobusni in železniški postaji, ter v šolskem centru, vendar je bil njegov sprehod z zvito nogo enak nič/njet/nada, glede na tri lokacije. Malo je potožil, da že res, da goriški blogerji nismo nevemkako dobro zastopani, a vendar... tri pikce!

V komentarjih je Vetrnica predlagala Mercator Center. Robi je začasno rešil zadevo in povedal, da se jo sicer da dobit, vendar za plačilo. Ker je priložena časopisu Večer. Jaz sem predlaganemu MC-ju dodala še lokale, kjer se zadržuje mladina. Pa se je oglasila Miss Nymphee, desna (in še več) roka od Frasa, in obljubila uzbuno za Novo Gorico.

Vem, vem, mogoče je krivo to, da premalo hodim ven, in mogoče je v Novi Gorici že cel mesec, al pa še več. In so/ste vsi že vedeli. Ampak mene, prav mene, je oni dan čakala, (kot čokoladice v trgovini, ki jih postavijo k blagajni), pri izhodu iz kavarne Europa.
Tako torej: jo imamo, brezplačno, tudi v Novi Gorici. (Ostale lokacije moram še raziskat)

7 komentarjev:

  1. V Ljubljani imamo eno mini stojnico z Blogrolami na pravni fakulteti, drugod je pa res še nisem zasledila.

    OdgovoriIzbriši
  2. dobro, ma katera je kavarna Europa v Gorici?

    OdgovoriIzbriši
  3. bolj ko tuhtam, manj mi je jasno, kje bi lahko bila

    OdgovoriIzbriši
  4. N.: Pohvalno, celo na faks so jo dali!

    Akvarij: bivši Cocktail ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem jo prav pred kratkim videla v zbornici neke srednje šole :D Ampak ne na vašem koncu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. aaaaaaaa, najprej sem bila skoraj sigurna, da je to una kavarna na bevkovem trgu, zraven KP banke...

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem se pa takoj na začetku naveličala lovit Blogorolo po gorici, sploh ker sem sama na čisto drugem koncu in ... no, saj sem o tem že pizdekala.

    Tako sem nanjo kar lepo naročena in vsak četrtek jo dobim naravnost v nabiralnik :) Zaenkrat mi to ustreza.

    OdgovoriIzbriši