četrtek, 31. januar 2008

Blogrolls

Naslov današnjega posta je v bistvu Blogerske device in kurbe, vendar Blog Sovice Oke ne sodeluje v tekmovanju Kdo ima večje število klikov, še manj pa, da bi pritegovala pozornost in da bi se namerno izpostavljala.

Kje in kako ste odkrili Sovičin blog, zakaj vam je (bil) všeč in
kako odkrivate vam zanimive bloge?



Ni skrivnost, da stalno iščem nove zvezde za v blogroll. V mojem blogrollu je več bolj neznanih avtorjev, kot tistih bolj znanih. Pravzaprav, že od samega začetka nisem hotela brat tanajbolj znanih. Zanalašč! (Mislim, koga sploh briga, al ga bere neka Sovica fakin' Oka?)

Zanalašč nekako tako, kot je bilo tisto v najstniških letih, ko so vsi kadili. Jaz pa zanalašč nisem, ker so vsi! To je preveč lahko! Da kadiš zato ker kadijo ostali, in ne zato, ker ti je všeč. Zato, da imaš, npr. Jonasa, v b.roli, samo zato, ker se ti zdi fajn ga imet, ne pa zato, ker bi ti bil dejansko všeč. Raje imam še neodkrite, deviške blogerje, ali mikrozvezde, in ne makro. Pravzaprav se mi zdi, da od devičnikov lahko pričakujem bolj kvalitetne, bolj iskrene prispevke. Očitno zato, ker ... been there, done that. Več ljudi te bere - manj vseeno ti je, kaj pišeš, kako pišeš, komu in za koga pišeš. Vsaj meni.

In tako sem se osredotočila na odkrivanje mojih mikrozvezdic, ki nimajo/ki nismo imeli te šanse, da bi se pojavljali v lokalnih (rečem jaz prvi strani Blogosa, Večera in eDija) agregatih, ter si s tem olajšali prepoznavnost in preboj na sceno. Kot blogerski devici, še nekaj mesecev nazaj, mi je to ogromno pomenilo, da me je kdo dodal v seznam branja. Priznanje, pohvala, da pišem okej.

Pripadnika Blogspota ni lahko odkrit. Ponavljam: been there, done that.
Torej velja, da morajo bit Blogspotovci veliko bolj zanimivi, da se prebijejo v blogrolle? Mhm! (Gotovo ste opazili diskriminacijo v razdeljenem blogrollu. No hard feelings. K Blogspotovcem pripisujem danes, 1.2., še "privatnike" - torej tiste, ki imajo lastno domeno. Njim je pa še težje, če le niso prej pisali pod Siolom/Večerom/eDijem.)

Kriterij za v Sovičin blogroll je samo eden: zanimiv stil pisanja. Seveda je to subjektivnega značaja, kot pri vseh. Vseeno mi je, o čem je govora, ali kako avtor misli, in tudi za manjše slovnične napake. Nima veze, ali se z zapisanim strinjam. Važno, da se lepo bere. Da so prisotni občasni inserti sarkazma, besedne igrice, da pisec pelje bralca skozi cel post proti vrhuncu, da je čutit, da je avtor napisal zadevo v strasti, in ne zato, da bo zapolnil še en blogerski datum, in ja, nujno je, da iz posta veje sreča, jeza, razočaranje, nežnost, žalost... Da ima zapis, in s tem blog, dušo.

Velikokrat se zgodi, da na novo odkriti zvezdici pustim komentar, kako, ali zakaj sem ga našla, in dam vedet, da zanimivo piše. Vsega današnjega pisanja je kriv Dicky, ki je v komentar na moj prejšnji post napisal, da se mi zahvaljuje za to, da sem ga dodala. Pred Dickyjem je to storil Šwed. Kakšno božanje duše! Še vedno, tudi če nisem več blogerska devica.

Pa še to: lepo je imet vzornika, nekakšnega blogerskega očeta,
kot ga imam jaz, in upam, da sem tudi sama komu blogerska mama. Kajti v tem primeru bi pomenilo, da je bit stara blogerska kurba, torej nasprotje devici, lahko le kompliment. ;)



18 komentarjev:

  1. :) našli smo te, ker si dobila banner na drugi svet, drugače pa več ali manj vsake toliko časa klikamo malo na blef po slovenskih zbrkljalnikih blogov...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, jaz sem te našla, ko si ti našla mene ;)

    Takrat si ne bi mislila, da se bova kdaj srečali tudi v živo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskanje tistih pravih "stihov", "verzov" v obliki besed, ki ti poženejo kri po žilah in te osvobodijo spon družbe, ko jih bereš. Upiraš se "enoličnosti" tega sveta in iščeš poezijo v besedah. V besedah drugih...ker potem na nek čuden način veš, da so inteligentni ljudje na tem svetu. In zato jaz, še vedno iščem "brezčasnike". Ljudi ki jih lahko vržeš tud v Kambođžo in bodo njihovi izlivi pogledov na svet razveseljevali tudi Kambođane. Tako sem našel Sovico Oko. LH

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, Sova, zdej si me pa razkrila svetovni javnosti in ne morm bit več samotarski, zapit, zagrenjen in neurejen boem :) Hvala o'Sova za vso pozornost - ne zbiram klikov, blog mi je neke vrste terapija, je pa vsekakor lepo, če to kdaj pohvali ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Dicky, hvala!

    @ Ležalnik, ja, neki se je premaknilo v zvezi z logotipom, če bo nuja, pa zdaj vem, na koga se lahko obrnem! ;)

    @ Nina, in sva še več kot sobloglerki!

    @ LH, solzica!
    (Tebe pa je res škoda, da ne pišeš bolj pogosto!)

    @ Šwed, hja, nič, bom morala to mojo greško nekako popravit. Samo povej, če si bolj za 4,9%, 12% ali okrog 40% voltaže! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem te odkrila preko Nininega bloga. :) Zame je njen blog en tak guru blog, sem par zelo dobrih blogov odkrila preko nje. :) Sicer mi je pa zelo všeč tvoj stil pisanja in teme ki si jih izbiraš, tako da ga vedno z veseljem preberem. :) Sicer pa meni zanimive bloge odkrivam preko prijateljev in znancev - njihove redno berem (moja bloglista je 90% sestavljena iz blogov, katerih pisce poznam tudi osebno) in na njihovi blogroli včasih najdem še kakšnega všečnega. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I agree with everything you've written. :)
    And yes, you do have a great blog...:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nárëlaimë, pa ne, da sem tvoja blogomama? Zardevam ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem prav tuhtala kako sem prišla do tvojega bloga in po pravic povedan se ne spomnim. Ampak mislim, da si mi enkrat pustila komentar pa sem tako priklikala do tebe. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je tvoj link poslal Carlitos, ko si pisala od enega zmenka in kako si "govorila kot dež". Njemu se je zdela ta fraza blaaaazno smešna. :-) Jaz sem imela namen samo preletet članek, pa me je potem tako potegnilo noter, da sem prebrala več ali manj vse za naprej in za nazaj. :-) Ko pa sem tudi jaz začela pisat blog, si pa ti pustila komentar in sem šla pogledat kdo si ... Pa sem ugotovila, da te že poznam. ;-) Tako sem te spet našla! Sedaj pa dostikrat čist slučajno naletim na zanimive bloge. Največkrat pogledam "kdo je pa ta, k je pustu tak dober komentar" (na kakem izmed blogov) ali pa poklikam mal blogroll ... recimo tvojga, od Volkca, al pa od koga drugega. Kjer se pač v tistem trenutku nahajam. In če mi je dovolj ušeč, da bi rada še kdaj "čist slučajno" uletela vanj, potem ga dam med povezave ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf,

    na tako objavo je pa težko napisat kratek komentar. Bom poskusil, čeprav bi bila boljša varianta, da bi o tej temi napisal svojo objavo. Ampak jo sedaj ne bom. :) Bom pa poskušal biti kratek.

    Kje sem izvedel zate? A veš, da se ne spomnim. Vem samo to, da si bila ena izmed prvih, ki me je dala v svojo blogorolo. Hvala. :)

    Drugače pa jaz zbiram svojo blogorolo po zanimivosti bloga oz. po blogih, ki jih dokaj redno spremljam in mi je to pač bližnica. Ali enostavno vračam link. Ali pa imam v blogoroli popotniške bloge, ki me še najbolj zanimajo ali pa bloge na katerih lahko preberem določene informacije o pisanju bloga oz. urejanju bloga.

    Skratka zelo različno. Kako do njih pridem pa... Hm. Ali me klikajo in pustijo kakšen komentar, ali jih slučajno najdem v kakšen agregatu (to je bolj redko) ali mi ga kdo predlaga, ko reče ta blog je pa dober...

    Se pa strinjam, da je težko biti viden, če npr. nimaš bloga pri Siolu. Diskriminacija. Če se še tako trudiš in pišeš o stvareh, ki jih ne objavi noben medij v Sloveniji, pa bi bilo dobro da bi to storili, ti nič ne pomaga. Sam sem pisal o neki nevarni smrtonosni bolezni. Pa je bilo kaj odziva? Nič. Ker me niso opazili. Jeba je, se strinjam.

    Diskriminacija je tudi tiskana blogorola. Vedno eni in istiblogerji.

    Sam osebno sem imel še največ obiska, ko sem hodil na druge bloge in puščal komentarje, pa čeprav so bili ti kr neki. Ampak obisk mojega bloga se je takrat povečal. Žal pa vedno časa za branje ni. Recimo enkrat do dvakrat na teden.

    Zato sem se pač nehal s tem obremenjevati in si rekel.. Zakaj sem sploh začel s pisanjem bloga? Zaradi objave mojih potovanj, pa čeprav sem potem začel pisati še o mnogih drugih stvareh. Glavni namen pa je bil pisanje potopisov, ki bi bodo mogoče kdaj komu koristili.

    Je pa res, da sem še vedno vesel, ko te kdo da na svoj seznam in ko te nekdo bere ali pa pusti kakšen komentar. Ne bo pa konec sveta, če tega ne bo. Da bi si pa povečeval sliko s fotografijami golih ljudi? Ma valda.

    OdgovoriIzbriši
  12. Aja še to. Kdaj mi boš sedaj poslala mejl o Kubi? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovca sem bila le pri nedolžnosti.. pa še takrat se nisem zavedala, da je logično, da sem edina še nedolžna, ko pa so v družbi bili vsi starejši :S Pri vseh ostalih rečeh sem kvečjemu izstopala,.. in tudi pri blogih nisem pri "tistih", saj je nekako vedno tako, da se "ta pravo" bolj skriva kot pa, da bi bilo "na očeh". Seveda so pa vedno tudi izjeme.

    OdgovoriIzbriši
  14. Se strinjam, da je blogspotova pot težka in prepletena s trnjem :) Prvo kot prvo takoj mine kak mesec, pred skapiraš zakaj so agregati, nikoli se ne pojaviš na naslovni strani SiOL-a oz. drugih ponudnikov bloga ipd. in vse skupaj samo stvar samo še oteži.

    OdgovoriIzbriši
  15. Če se prav spomnim, si se v mojem seznamu RSS virov znašla predvsem zaradi raznovrstnosti in nezateženosti. Link pa sem pomoje našel na kakšnem izmed blogorol blogerja, ki ga prebiram. In zaenkrat mi je branje tvojih zapisov še vedno zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hja, folk, sem malo pozna... Sem prejšnji teden že napisala komentar, pa je me vrglo iz obrazca. Grrr...

    Nárëlaimë: Sem ful vesela za to, da so ti všeč teme, o katerih pišem. Moram priznat, da si vsake toliko mislim: wtf, kaj si bo folk mislil o meni, da se mi pletejo take butaste ideje po glavi! Haha...

    Nina: Blogomama! :D

    Laura: Hvala :)

    Ksenija: Jaz sem bla takooo vesela, ko si tudi ti, poleg Carlitosa, začela pisat!

    Popotnik: Ja, sem ti še dolžna mail... Medtem si že objavil tale tvoj komentar na tvojem blogu, hehe.
    Torej, mail bo moral še malo počakat, ker bom zdaj nekaj dni brez povezave. Obljubim, da bom pisala spis o Kubi teh 6 dni, ko bom na počitnicah! :)

    Morska: "Ta pravo se bolj skriva kot pa, da bi bilo na očeh" - zakon!!!

    Janez: Ja, točno tako! Sej pravim, da toliko bolj cenim Bloggerje (in "privatnike", hehe), kot ostale. Prav zato sem se posvetila iskanju Blogspotovcev in odkrila veliiiko dobrih!

    Uroš: Uroš Gruber me bere?! Ponosna!
    Zares lep kompliment ta o nezateženosti! Hvala, hvala, hvala!

    OdgovoriIzbriši