petek, 25. januar 2008

Hujšanje z zajtrkom

Veliko let sem se otepala zajtrkov, ker mi je bilo, če sem jedla zjutraj, potem še cel dan slabo. Torej jem lahko šele nekaj ur po tem, ko vstanem. Želja po (kao) zdravem načinu prehranjevanja (beri: zajtrkuj kot kralj, kosi kot kmet in večerjaj kot berač) pri meni ni prišla v poštev. Ravno obratno je bilo! Cel dan nisem potrebovala hrane, zvečer, proti polnoči, pa sem izropala hladilnik. It felt so damn good!

Po dvajsetih letih prakticiranja nezajtrkovanja, pa sem ugotovila, da tista praksa, baje dokazana, da tisti ki jejo zajtrk, se ne redijo ali celo shujšajo, drži. Bolje pozno kot nikoli! Deluje! Ampak pri meni ne na tapravi način. Še vedno mi je slabo, če jem ko vstanem (v mojem primeru to ni zjutraj, hehe). In tukaj je catch: zjutraj jem, da mi je potem cel dan slabo, in tako ne morem jest drugega do večera! Yeah, baby!

Rezultat? Minus 2kg v enem mesecu!

6 komentarjev:

  1. :D

    Jaz sem se pa prvič normalno poredila, ko sem začela jesti zajtrk ... In dejansko sem se dobro počutila. Se pa ne morem spomniti, zakaj sem potem spet ukinila zajtrk.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz jem zajtr že celo življenje, ker sicer ne funkcioniram čez dan, bi bila pa zelo hvaležna telesu za podobne reakcije kot jih imaš ti. Meni gredo kile namreč le gor, gravitacije ne poznajo. Jih tolčem dol s telovadbo, upam, da bodo ubogale. Zajtrka se pa le drži, je bojda res zelo zdrav. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne me strašit, da se bo (tudi) moje telo navadilo na zajtrk, in bodo dobrodejni učinki hujšanja uničeni! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ma, dejte no, kaj je lepo, če ti je ves dan slabo?
    meni že ne bi bilo všeč...
    poslušajte svoje telo in jejte zajtrk, če vam paše, če ne, pa spijte kozarec soka in horuk v nov dan...
    tisti kraljevski zajtrk pa bolj velja za ljudi, ki opravljajo težja fizična dela, bi rekla

    OdgovoriIzbriši
  5. Predlagam vam da probate kakšno fajn stvar ki pomaga pri kilogramčkih.... npr.videl sem oglas za Bicentury...dober okus, lep izgled, odlična kvaliteta pa še deluje...preverjeno. Levjesrčni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zajtrk je najpomembnejši obrok v dnevu za zdrav način življenja in tudi za [url=http://www.aktivnadieta.si]hujšanje[/url]

    OdgovoriIzbriši