torek, 29. januar 2008

Najlepša darila ne stanejo. Nič.

Prvi letnik srednje šole.

Sezona 1994/1995.

Konferenca je bila v času srednje šole skoraj vedno na moj rojstni dan. Se pravi junija. Me dohiti sošolec, ko sem bila že na poti domov, na rojstni dan, in mi stisne nekaj v roko, tako, sramežljivo, kot da ni nič, da je le malenkost. Kot bi mu bilo nerodno, da mi ni kupil rože ali pliškota, kot je bilo takrat v navadi. To je za rojstni dan, je rekel.

Profesor matematike me je imel na piki. Saj zdaj razumem, da je s tem, ko me je po dvakrat na uro klical k tabli, vsako uro, hotel, da uštekam, da me bo klical in klical, dokler se ne naučim. Ampak najstnica sem takrat razumela, da me sovraži in da mi hoče slabo in mi minuse zabija za lastno veselje. Razredničarka je mami na govorilnih urah rekla: "Glejte," medtem ko ji je kazala redovalnico, "smrekov gozd!" (Moram napisat, zakaj je tako rekla? Check out: 11111111 :))

Po tem sem dobila še nekaj daril in darilc, ki jih ne more kupit Mastercard. Saj veste o čem govorim. Več kot 30 let stara pižama, ki jo je sovir podedoval od svoje mame, in sem jo imela oblečeno, ko sem skrivaj ušla k njemu, v Ljubljano, mami pa rekla, da spim pri prijateljici, obesek iz jekla z mojim imenom, ročno izdelana verižica, skodelica za kavo iz lokala, kjer sva prvič pila kavo, in se spoznala, ...

Vendar to darilo zmaga. Darilo, ki ga gledam skoraj vsak dan, že 12 let. Tomaž je po pouku šel do učilnice matematike, učilnice št. 52, in z vrat zame ukradel ploščico s številko.
Počutila sem se, kot da bi zasovraženega profesorja slekla. Noben minus, noben cvek, niti popravni, ni več bolel. Od leta 1995 je ta ploščica na vratih sobe, tudi če jo menjam.


Najlepše darilo. Ever. Hvala, Tomaž!







11 komentarjev:

  1. Tomaž....če bereš tole repliko...pri meni je bila to učiteljica, ne učitelj...matematike namreč...in meni se je zdela kot žaba, ki je ravnokar končala 4 čik in jo bo vsak čas razneslo...in če še vedno "obvladaš" to veščino...živi v Postojni in hišna številka je 111...pazi to, ulica je; ulica Borov 111...some scary shit...uglavnem za to "111" bi dal gajbo pira...rad bi si ga podaril za Valentinovo. Pa ne pir...ampak 111. LH

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa jebarijo zganjala prfoksa za kemijo. Periodni sistem se mi je zameril do konca življenja, tolk me je matrala z njim vsako uro.Jp, pa rojstni dan je mela tud 11.1.
    Sovica you are also on my best of zvez(d)e list on my blogg. Hvala ker si me ti dodala tja.Vedel nisem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Huda zgodba!

    Take evergreen zgodbe se pišejo le na srednji šoli...le v tem cajtu in nič prej in niti pozneje...vsaj pr meni je blo tko.

    OdgovoriIzbriši
  4. LH, Dicky: Moram najt Tomaža ven! Hočem, da to prebere! :D

    111 - nova številka groze? ;)

    Dicky, si bil inspiracija za naslednji post! Tnx!

    L'irriducibile: Hvala! Boš naslednjič pojasnil tvoj nick? Italijanske besede se ne znajdejo dostkrat na tem blogu, razen mojih, hehe. (Me zanima, če si iz 05 koncev)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa zgodba! Simpatično srednješolsko romantična! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. to je neki najlepšga, kar sem kdaj prebrala. kr jokala bi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiii :)
    No sama imam najljubše darilo tudi vsak dan pred očmi.. gre za lonček, namenjen izpiranju pri umivanju zob. Narejen je iz nekdanje rjave embalaže od cedevite, seveda je prirejen, na njem pa so nalimane črke z mojim imenom, namesto strešice na črki Š pa je srček. Naredil ga je bratec v sklopu delavnic v bolnici in čeprav ga že dolgo ni več na svetu, je ob polgedu na ta lonček vedno z mano.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, jaz se kar raznežim vsake toliko, ko se spomnim!

    Morska: Žalostno, ampak lepo! Tega ne more kupit Mastercard! Misel, da je bilo darilo namenjeno samo tebi, je neprecenljiva! Čista, pure, nedolžna ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Včasih se je za koga vredno potrudit. Morda nekoč prebereš post in vidiš, da mu je to nekaj pomenilo. Sploh, če je tudi tebi nekaj pomenilo.

    Z zmajem na prsih

    OdgovoriIzbriši