torek, 17. julij 2007

Rain-X

Ob drgnjenju mušic z odbijača in poliranju majhnih praskic mojega avta sem se spomnila, da je včasih obstajala neka super zadeva, s katero si namazal avtomobilska stekla in je v dežju odbijala kapljice. Prodajali so jo v mali črni plastenki z rumenkasto nalepko, vsebina pa ni bila večja od 100 ali 150ml. Mislim da je stala nekaj čez 1.000 SIT, na Petrolu.
In sem se odpravila na Petrol, velik in dobro založen. In so imeli vse mogoče in nemogoče stvari, samo tistega ne. Starejši benzinaio mi je pritrdil, da ve, po čem sprašujem, vendar da ne držijo več. Ok, no big deal, sem si mislila in za nekaj dni pozabila. Ampak, ni mi dalo miru in sem se odločila da pogledam po .it supermarketih, ki so blizu. Nič. Ok, še OMV. Ničesar niti podobnega! Grrr...
Ok, Google bo pa ja vedel!?

Prazno okence za iskanje me je spomnilo, da pravzaprav ne vem, kako se tista stvar imenuje, kar je ključnega pomena, če hočeš strica Googla kaj vprašat, in takoj sem postala kar živčna. Kako bi se mi smejali, če bi videli, kakšne iskalne izraze sem uporabljala! "ki odbija dežne kapljice", "premaz za šipe", "proti dežju" in podobne... :D
Končno sem le izvohala, da se ta tekočina imenuje Rain-X, kar pa še zdaleč ni bilo dovolj za moje veseljačenje. Preko forumov in ostalih strani ki ga omenjajo, sem ugotovila, da se ga v Sloveniji ne dobi (več), nekateri pa so omenjali, da ga prodajajo v BTC-ju, kar je bilo za mojo nepotrpežljivost absolutno predaleč. Jaz sem ga hotela takoj tisti dan! In spet sem bila kar malo razočarana, glede na to, da je Google ponudil žarek upanja. Še isti dan sem to omenila prijatelju in mu naročila, naj ga najde, glede na to, rad štima avto.

Misija opravljena, mi reče čez nekaj dni in mi kaže črno-rumeno flaškico! Jupiiii!

Torej, vsem, ki boste iskali Rain-X in ga ne boste našli, naj povem, da se ga dobi za 20€ (200ml) v trgovini C.A.R. Auto v italijanski Gorici, Via III. armada 81.

Če pa pozna kdo bolj poceni verzijo s kakšnim drugim imenom, naj mi le napiše... bom hvaležna!
Aja, pogoj je ta, da je "kopija" enako kvalitetna! ;)

2 komentarja:

  1. Da ne boš klicala mene na pomoč, ko bo zapadel prvi dež in ne boš videla popolnoma nič. Žal mi je, ampak vrgla si denar proč, šipa pač ni namenjena mazanju s čemerkoli, najmanj z mastnimi stvarmi kot je Rain X. Aha, če se slučajno uresniči moja napoved (pa si tega ne želim), gre Rain X lepo dol z detergentom za pomivat posodo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. iii, Alex, welcome back! :)
    Praviš da imaš slabe izkušnje z RainX-om? Jaz namreč ne - sem ga uporabljala že leta nazaj, ampak ga do unega dneva nisem več našla na trgu... Vsekakor pa hvala za nasvet za odstranitev - nikoli ne veš, kdaj pride prav! ;)

    OdgovoriIzbriši