torek, 3. julij 2007

the VERY last minute dopust

Do dveh zjutraj sem iskala last minute (ha, bolje rečeno ultra last minute) počitnice. S T. sva se zmenila že mesece nazaj, da ne bova nič rezervirala vnaprej, pač pa samo čakala na kak ugoden počitniški aranžma v zadnjem hipu.

Čez celo leto pregledujem domače in tuje strani, ki ponujajo počitnice do smešnih cen, kot je bila, na primer, letalska karta za Mehiko za 266€. Iz Bruslja. Do Bruslja pa z Ryanairom iz Trevisa za kakih 30€ do 100€, odvisno od letnega časa. No, tista poceni Mehika ima samo en sicer hecen, ampak odločujoč pogoj: štart je ... naslednji dan ali maksimalno čez dva dneva! In tako ostane pri tem, da cedim sline :)

Skratka, cel dan sem namenila iskanju dopusta... Po nekaj začetnih klicih me je prijela panika, saj so se vse klicane agencije izgovarjale, da je na njihovih spletnih straneh sicer objavljeno, da so odhodi z Brnika, dejansko pa so iz Zagreba! Kot da to ni dovolj, je bila za željeno destinacijo objavljena cena 269€ plus takse 69€, na agencijah pa so zanikali to smešno ceno in rekli, da je dejanska cena 375€! Plus takse! God dammed! Hej, velika razlika! Saj ne, da bi bilo toliko stroškov za bencin do ZG - bolj je bil problem T. prepričat, da se morava namesto do (že skoraj obljubljenega) Brnika peljat do Zagreba in tam plačat 600 kun za teden letališkega parkirišča! Kako mu to obrazložit, glede na to, da bi rad letos prvič v življenju doživel komot dopust Ljubljana - destinacija - Ljubljana?

Ampak - je le posijal žarek upanja! Ob 18:10 so mi vrnili klic z Relaxa (pohvalno, saj so končali delat ob 18h) in mi ponudili aranžma, za katerega sem klicarila okrog cel dan in so mi vsi rekli, da je objavljena cena napačna. Prijazna referentka mi je ponudila *sanjske* počitnice za 269€ plus takse plus 15€ doplačila, za transfer LJU - ZG! Gre se za ponudbo, ki je ne moreš ne sprejet. Tunizija, Hammamet, hotel 5*, zgrajen leta 2005, 7 dni, polpenzion. Za (vse skupaj) 353€!

Zdaj samo držim pesti, da bo jutri vse OK z rezervacijo in plačilom. Upam, da ta situacija ne spada v tag "preveč lepo, da bi bilo res" ...

Odhod: četrtek, 5.7. :)

1 komentar:

  1. Eh, Tunizija... Tja jaz ne grem, ker je tam dosti kač. Ga ni čez kampiranje na Hrvaškem :)

    OdgovoriIzbriši