nedelja, 29. julij 2007

BlogoRula


Blog Sovice Oke rula, zato, ker je v niti treh mesecih obstajanja na šestdesetem (60.) mestu na Blogoroli, od 150-tih objavljenih na lestvici najbolj obiskanih.

Že v prejšnjih postih sem povedala, da moj cilj ni (bil) branost ali prepoznavnost, pač pa izživljanje in izkoriščanje možnosti pisanja / izražanja ter s tem deljenje mojih razmišljanj - in navsezadnje - sebe. Poleg tega sem dobila pozitiven feedback od nekaterih zame zelo cenjenih blogerjev in ... ne samo da to ni malo - to je TO!

Hvala za vsak klik, dragi virtualni prijatelji!
Ostajate moji ljubljenci, učitelji, vzori ter prijetno branje!

Sovica

3 komentarji:

  1. No, zaradi takšnih zapisov kot so zadnji trije, imam rad tvoj blog. Pa ne mi toliko pihat na dušo, bom postal še preveč napihnjen :D No, po novem pa te bom mogoče celo prepoznal :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lolita, Volk, hvala obema!

    Volk, sem ti še dolžna se prit predstavit ;)

    OdgovoriIzbriši