nedelja, 1. julij 2007

Žulji

Dragi dnevnik!

Gotovo sem bila včeraj najbolj seksi kosilka v Sloveniji, ali pa vsaj na Goriškem. V mini krilu, mini majčki, s črnimi očali, v japonkah, in taka, ravno prav potna, da je še seksi, z ropotajočo motorno zverino v rokah! Ja, ljudje, ki so peljali mimo hiše so se kar presenečeno ozirali... Gotovo ne vidijo vsak dan punce, ki bi kosila :) Razlogi za tak outfit ležijo v tem da...

... sem se ravno psihično pripravljala, da grem spet malo delat diplomo (se sončit na balkon z računalnikom v naročju), ko me je zmotila mama z izjavo, da bi bilo treba pokosit travo okrog hiše. Najprej sem že hotela pojamrat, da ne morem, ker moram pisat diplomo. Ta fora vedno pali pri mami, ker hoče, da čimprej diplomiram. Hihi. V istem trenutku pa sem ugotovila, da bo košnja pravzaprav združitev sončenja in anticelulit terapije! In še brez pisanja diplome! Ni problema, mama!

V dveh urah sem pokosila vse. Ustavila sem se edino pol ure, da sem šla malo pit in se ohladit. Zelo zadovoljna s timingom. Ampak, se moram spomnit, da ne smem več tega počet obuta v japonke! Že včeraj me je malo bolel levi podplat, danes pa zaradi mega žulja 3 x 2 cm ne morem niti stopit na to nogo!
Ja, o žuljih... drugi žulj je ta, da se z Internet Explorerjem spet ne vidi desnega stolpca na glavni strani bloga. Ufff! Nekaj dni nazaj sem mislila, da sem kaj šarila po nastavitvah in zaradi mene ni videt, ampak očitno nisem (bila) jaz kriva, ker se je naslednji dan pojavil in vse je bilo OK. Do danes. Danes spet: v IE ni videt, v Firefoxu pa ja. Sovražim to!

Danes mi je bratranec poslal link do ene zanimive strani, kjer ustvariš virtualno družinsko drevo. Cool! On je začel delat drevo po strani njegovega očeta, meni pa je naložil nalogo, naj delam drevo po strani njegove mame, moje tete. Zanimivo! Povabilo sorodnika izvršiš kar direktno iz te strani in sicer tako, da v kvadratek pod njegovim imenov preprosto napišeš e-naslov! Poleg tega, da sem pridobila email od sestrične in sva se slišali po dolgem času, sem še odkrila nekaj sorodstvenih vezi, za katere sploh nisem vedela da obstajajo. Še dobro, da so vsi stari starši še živi, da mi bojo razjasnili še najmanj dva roda nazaj! Super!

Čez kako uro bo prišel T. Do jutri morava najt dopust in odpotovat najkasneje do 5.7., saj traja njegov dopust do 15.7.
Zadnjih nekaj mesecev sem spremljala par tujih strani, ker sva mislila, da bova šla kam bolj daleč. Mikala naju je Mehika, tudi nad Kubo se ne bi pritoževala, še posebno zato, ker jo že poznam, v igri pa je bila tudi Dominikanska republika, skratka - Karibi. Vzhod naju nekako ne vleče... Malo sem ga hecala, da če se je postaral, ker si želi all inclusive počitnic in ne več avanturističnih dogodovščin v lastni režiji. Hja, verjetno je 30 let res nek mejnik? Neeee, bolj verjetno je, da temu botruje njegova stresna služba, ki vključuje veliko potovanj in si želi samo ležat na plaži. Ok, razumljivo! Se bom pa ja prilagodila!
Prej sva govorila po telefonu in sva si bila enotna, da eksotika odpade in sva se odločila za Mediteran in okolico. V poštev pridejo Tunizija, Malta, Ciper, Egipt, mogoče Turčija ali španski otoki, čeprav nista moja favorita. Bolgarija tudi ne. Hrvaška pa itak odpade.

Na Odklopu sem videla par zanimivih ponudb, prav tako sem zasledila nekaj drugih dopustniških strani, kjer ponujajo spodobne počitnice za fer denar. Zgornja meja aranžmaja je 400€. T. bi rad 7 do 10 dni ležanja, hrane, pijače in ... crtanja, sončenja in relaksa. Meni je v bistvu prav vseeno, samo da bom ležala in srkala kaj alkoholnega. In se sončila. Saj res, ne vem zakaj me je letos prijela ta manija sončenja! Halo, saj sem vedno tista, ki na morju vstane ob 13h, se ob 16h spravi na plažo in je ob 19h že nazaj v apartmaju. Uh, sem že pozabila, kako sovražim bit slana in imet tiste trde lase in občutek, da sem taka lepljiva...

Skratka, vem, da mi bo lepo. Easy. Komaj že čakam, čeprav je nesramno, da si želim dopusta, ker sem že več kot pol leta doma!


Evo, T. je prišel...

Na svidenje jutri, dnevnik!

Ni komentarjev:

Objavite komentar