petek, 7. september 2007

Gradbena dela

... se spodobijo za četrto obmesečnico Bloga Sovice Oke.
Dnevi so se skrajšali, tema se začne bolj zgodaj, predloga bo lahko temnejša.
Ok, ni res. Priznam, v prejšnji predlogi se ni dalo spreminjat pisav in postavitev, hehe.
Čaka me cel večer urejanja...
edit: ura je 1:00 ... jutri naprej :)

4 komentarji:

  1. Menio je bil pa prejšnji izgled bolj všeč

    OdgovoriIzbriši
  2. Faza eksperimentiranja... Potrebujem bolj svetle barve ;)
    Ampak Bloggerjeve predloge so tako... bljak - niti ena mi ni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale vodna je pa meni všeč :)

    Meni je pri bloggerju ravno to všeč, da lahko sama popravim vse, kar mi ni všeč - za osnovno predlogo vzamem eno, ki ima postavitev tako, da mi je všeč, potem pa "šraufam" :D

    OdgovoriIzbriši