ponedeljek, 17. september 2007

Servis pomivalnega stroja

Oglasi za Calgon, vse-v-ena tabletah za pomivalni stroj, praški, geli, in vse kar spada zraven pomivalnega stroja, so očitno učinkoviti, saj natančno vem, kakšna je ponudba. S takim bombardiranjem oglasov seveda ni nič čudnega.

V oglasu (gotovo poznate tistega, kjer spušča pomivalni, ko mama in hčerka zjutraj hitita v službo/šolo) sodeluje tudi tisti prijazen serviser, ki svetuje, naj v prihodnje uporabljajo Calgon.
In prav serviserja bi jaz potrebovala, da bi popravil pomivalni, ki ne dela že več kot dve leti. Meni to sicer ne predstavlja težave, ker sem tudi pred okvaro stroja raje pomivala posodo na roke. Je pa priročno, da je umazana posoda pospravljena v pomivalnem, namesto v koritu. Samo in izključno to. OK, priznam, in malo zaradi tega, ker porabi manj vode stroj kot pa jaz, hehe.

Torej, pred pol leta sem klicala Halo, Mojster, dispečerski center za mojstre vseh vrst. In mi dajo telefonsko številko ... mojstra, pač. Kličem, in se mi oglasi osebek, ki mi reče, da ta teden sicer nima časa, da pa bo poklical naslednji teden. Ker sem predvidevala, da v enem tednu ne bo urejeno, sem namenoma klicala kar dva tedna pred maminim rojstnim dnevom.
Ni klical. Tudi naslednji teden ne. Tolerantna kot sem, sem mislila, da je pač igubil številko - saj veste, kakšni so mobiteli... Kličem še enkrat. Zgodba se ponovi, za vsak slučaj mu narekujem domačo telefonsko in posloviva se z natančnim dogovorom, da se slišiva v ponedeljek, in da če ne pokliče on, ga bom jaz. Uganite, kaj se je zgodilo v ponedeljek? A mislite da je poklical? OK, spet kličem jaz. Tip mi reče, da se slišiva naslednji dan ali najkasneje v sredo. Aha, naivnica...

Torek. Nič.
Sreda. Še vedno nič.
Dobro, PA NIČ! In sem darilo za mamin rojstni dan preusmerila v drug nakup.

Sem še razmišljala o tem, da bi Halomojstra obvestila o obnašanju njihovih serviserjev, ampak... če nimam nič od tega, se pač ne izplača. Da bi to zanalašč, za zadoščenje, naredila, pa spet ne!

In stroj je sameval. In jaz sem pomivala.
In stroj je sameval, in jaz sem pomivala.
Do meseca nazaj, ko smo izbrskali dve telefonski številki servisov, ki baje popravljata stroje naše znamke. Rezultat: prvi ne popravlja Zanussijev. Drugi se ne oglasi.
Pridemo do tretje telefonske številke. Obstajajo. Super! Se oglasijo. Ulala! Obljubijo da pridejo. Bingo!

To je bilo pred dvema tednoma. Niso prišli, niso klicali. Ali je to mogoče? Ali je dobiti serviserja za pomivalni stroj tako težko? Vam zagotavljam, da je možnost, da zmagam v casinoju večja, kot dobiti serviserja za j.... pomivalni stroj!
Zdaj res ne vem več, koga in kam klicat. Se kar malo izogibam temu smotanemu opravilu, samo zato, ker se mi ne da več pustit nategovat. Najhuje je, da sam stroj sploh ni pokvarjen - le tesnilo pušča!
Mama razmišlja o nakupu novega, pa ji ne pustim. Čeprav ima kakih 15 let, namenu odlično služi, glede na to, da ne kuhamo veliko in je uporabljena posoda le nekaj kozarcev, krožnikov in kakšen lonec.

4 komentarji:

  1. Ok, jaz se javim. Popravila sicer ne bom, pridem pa, ko se dogovoriva - tudi to je nekaj, ne?

    Po prvem oktobru :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če je samo za zamenjati tesnilo ga dobiš v gorici(it) pri SATER-ju.
    Vendar moraš imeti s seboj vse podatke o pomivalnem stroju.
    Drugače ti žal ne bi vedel pomagati.

    lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši