ponedeljek, 3. september 2007

Simobil?

Prejšnji teden sem se, sita stare Motorole, le odločila. Bila je ljubezen na prvi pogled. Na hitro sem primerjala alternativno ponudbo in se odločila.

O prešaltanju na Simobil sem razmišljala že kako leto. V Simobil trgovini se prikažem vsakih nekaj mesecev, po večini takrat, ko na reklamnem prospektu vidim kak zanimiv telefon. Karakteristike telefona odgovarjajo, dizajn tudi, zatakne se vedno in samo pri tem da ... je to Simobil. Da ni Mobitel, kateremu sem zvesta in popolnoma zadovoljna z njim že 8 let.

Med prospektom in obiskom trgovine je vmesna postaja. Pogledam namreč na njihovo spletno stran. In izgleda, (glede na to, da še naprej hodim tja) kot ne bi verjela informacijam s spletne strani, ali, bolje rečeno - ne bi hotela verjet. Zavedam se, da toliko let Mobitela povzroči, da je vse - privzeto Mobitel.

In jaz se kar ne morem odlepit od njihovega načina poslovanja, njihove ponudbe storitev, skratka - vsega. Vidim rdeče. In tista kontrastna Simobilova zelena je kontrastna Mobitelu tudi v poslovanju, ponudbi storitev, skratka - v vsem. Toliko let tipkanja enih in istih številk: za pomoč naročnikom, za stanje na Mobi računu. Sploh reči Mobi, ker je "mobi" postal sinonim za predplačniški način telefoniranja. Pri Simobilu meddrugim ločijo uporabnike tudi glede na način plačila: naročnina je višja, če se odločiš za klasičen, papirnat račun in ne drugo obliko. Ne da je to slabo, ravno obratno, ampak jaz vam cel čas pravim o tem, da kako je težko prešaltat. Opomine zaračunavajo(!) in to glede na višino zneska. Višji je znesek za plačat, več te stane opomin. Tukaj sem pogorela.

Pred nekaj meseci sem imela ogledanega Sony Ericssona serije W, Walkman, kar pomeni, da je telefon prilagojen poslušanju glasbe. Za mamljivih 20€, seveda ob poroki s Simobilom. Za dve leti. Spet me je neslo v njihov Halo Center, v upanju, da so se naročnine, paketi in vse ostalo, spremenili in postali bolj logični. Ne, niso. Še vedno ostajajo neizvirno poimenovani Smart I, II in III, dodan je le Orto Smart paket, ki - tako drobni tisk - se ga lahko sklene le če: "tisti, ki je obstoječi uporabnik paketa (tegaintega) ne more..." in "tisti, ki je pred (datum) sklenil ... a pri tem še ni prekoračil datuma ... ima možnost ... ". Ah, saj razumete. Drobni tisk, pač. Za telefon se nisem odločila, z izgovorom, da vendar ne morem it k Simobilu!

In se je letos na morju bratranec čudil, da how come I'm not a Vodafone? In da I should do that, in mi zraven razlagal o ultra ugodnih tarifah za klicanje v tujini in gostovanju v partnerskem omrežju Vodafona po svetu, pa tudi do 75-odstotno cenejših klicih. Vodafone! No, pa sem pomislila, da bi tudi jaz postala Vodafone...

Prodajalke so izjemno prijazne, vedno nasmejane, vsaj v Novi Gorici. Opomba: so ženskega spola. Plus! Rada vidim ženske v "tech" trgovini. Nekako ... mi ni nerodno spraševati stvari, za katere se predpostavlja, da bi jih morala vedeti. Pred moškimi ni tako... Hehe...
Ugotavljam, da mi je začel Mobitel it na živce, ker se ima (še vedno) za monopolista. Ne, ne poznam njihovih poslovnih poročil. Prav tako se mi ne sanja, koliko Mobitelovih uporabnikov je preneslo številko (beri: denar) k Simobilu. Ali obratno. Vem pa to, da je v zadnjih dveh letih veliko mojih prijateljev in znancev zamenjalo operaterja. Tardečega z zelenim. Pravzaprav jih je vedno več tistih, ki mi sporočajo, da je njihova nova številka 040. In kar naenkrat se je v mojem gsm imeniku znašlo kaka četrtina 040 številk. Kar pomeni, da so dražje za klicat, seveda. Pri Simobilovcih niti ni tako. Vsi Simobilovci me (na Mobitel številko) raje kličejo s Simobil številko kakor pa z Mobitelovo, če so uporabniki obeh. Nelogično, ane? Priznam, to je bilo pred uvedbo Vikend tarife v Itak paketu. Minuta pogovora v Mobitel omrežju stane namreč 1 cent.
Vedno več je tudi tistih, ki so prenesli številko Mobitel v Simobil omrežje, pa se jim je zdelo fajn izključit tisto opozorilo, ki tistega ki kliče, opozori, da kliče v drugo (dražje) omrežje. Wrooong! Veste koliko denarja požre en 15-minutni klepet s kolegom, kateri ti šele na koncu pogovora, slučajno - ker je ravno naneslo - pove, da je šel na Simobil? In da je komaj čakal, da je lahko ukinil tisto sporočilo? Jeeeznaaaa!!!
Za take primere sem si v imeniku na SIM kartici ob imenu naredila zvezdico* in tako vem, s kom se moram pri pogovoru omejit. Če kličem jaz, seveda :)

S telefonom sem zadovoljna. Presega moja pričakovanja, glede na to, da sem imela zelo skromne pogoje: da je Sony Ericsson (prej stroga privrženka Nokie) in da podpira predvajanje glasbe. Meniji so izredno pregledni - tako po funkcionalnosti kot po dizajnu. Edina pomanjkljivost, ki pa sem se je navadila v nekaj dneh, je ta, da ima v spodnji vrsti tipk (*, 0, #) premalo prostora za komot tipkanje. Govorim o dolgih nohtih ali bolj močnih prstih.

Do nadaljnega bom imela obe številki. Čez nekaj testnih mesecev pa se bom odločila, ali je Simobil go ali partly go.
Zdaj pa strogo spremljam porabo, da se privadim na Simobil style...
Se oglasim po prejemu prvega računa ;)

14 komentarjev:

  1. Jaz sem pri simobilu ze tocno 6 let in pol. Sem zelo zadovoljna. Ce imas veliko klicev v druga omrezja, priporocam se opcijo mobilni.

    Opomine pa pri simobilu zaracunavajo sele v zadnjem casu, kar se mi zdi povsem logicno - saj jih menda zaracunavajo vsi, ni tako?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, ko sem začela brat tale zapis, me je prvo prešinilo: še ena, ki gre k Simobilu. ;) Tudi jaz imam vse več ljudi, ki so simobilovci. Naša familija je strogo mobitelova, pa smo vsi po vrsti vse bolj nezadovoljni. Posebno jaz, ker sem, vsa vesela, da sem dobila tako poceni telefon, sklenila naročniško razmerje. In zdaj ne dobim računa pod 30 €, za isto obdobje za katerega sem kot mobiuporabnica porabila +/- 10€. Simobil pa se mi zdi takoooo cenejši. In nenadoma pogostejši. ;) Tako da ja, prosim za informacije glede računa, da vidim, če se bo še ena prebarvala na zeleno. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. na simobilu sem zdaj že kaki 2.5 leti. te odločitve nikoli ne bom obžalovala, saj se je moj račun dejansko zmanjšal za več kot polovico. še posebej, ko je tudi moja boljša polovica prešaltala.
    opomini... to je pa itak povsod. edina stvar, ki mi gre na živce je, da rabiš imeti položnico, ko plačuješ račun. drugače ti nabijejo še skoraj 2€... jaz imam najbrž navado te položnice izgubljat :-s

    OdgovoriIzbriši
  4. @ Nina: sem vklopila opcijo mobilni, ja, hehe.
    Opominov Mobitel ne zaračuna - zaračuna samo tistih nekaj centov zam. obresti pri naslednjem računu. Zato se mi zdi tako "dooh!" da Simobil to počne... Po drugi strani pa - prav nam je, tistim, ki ne plačujemo redno ;)

    @ Nárëlaimë: madona, sem šele zdaj videla, da sploh nisem napisala v postu, da bom imela obe številki, tako Mtel kot Simobil. Bom dodala! Tako da moram rečt, da nisem "povsem" zelena :P
    Poročilo o računu vsekakor sledi!

    @Andy: upam, da se bo tvoja zgodba ponovila pri meni! Nisem ravno klepetulja in moj Mtel račun praviloma ni presegal bivših 7k SIT. No, bomo videli... Zaenkrat vse OK!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bil tudi jaz mnogo časa pri mobitelu. Pa sem potem ugotovili da je simobil pač zakon in prešaltal. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. S tem, da itak vsi zaračunavajo opomine, sem imela v mislih razne elektro službe, telekome, siole itd.

    Jaz imam račun pri simobilu max 20 evrov, za blackberry pa natanko 20 evrov (ker je tak naročniški paket in ker uporabljam izključno prenos podatkov). Z mamo sva tudi ukinili stacionarni telefon, zato ima ona malo višji račun, ampak je vseeno nižji od telekomovega :)

    OdgovoriIzbriši
  7. @ Nina: ah, ja, le kako sem pozabila na opomine iz knjižnice! :S ;)

    @ Prelc, Nina: sem že ugotovila, da sem na boljšem. Cena klica v Mtel je 9 centov, kar je enako kot prej! Plus, sms-i zastonj do konca leta, potem pa 2 centa! To!

    OdgovoriIzbriši
  8. sem na mobitelu uporabljam brezplačne videopogovore, uporabljam storitev Zveza...ce se hoče se da tudi na mobitelu "privarcevat" brez nekih omejitev, sicer pa je boj na slovenskem trgu mobilnih operaterjev za vsakekega naročnika izredno oster, kar je seveda dobrodošlo

    OdgovoriIzbriši
  9. @ Sputnik: Mtel je OK, še posebej Itak paket (1cent/min čez vikend), kjer sem bila do sedaj. Ampak ... še vedno so klici v Simobil dragi. In vedno več ljudi ima Simobil :)

    No ja, bomo videli... Testing, testing :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanima me sledeče: Koliko glasbe lahko spraviš gor in kakšna je kvaliteta predvajanja?

    OdgovoriIzbriši
  11. @ Kameleonka: Zvok je izvrsten, slušalke so namreč tiste, ki si jih zariješ prav noter v uho :)
    Kar se tiče zmogljivosti: 512MB, lahko pa zamenjaš s kartico max 1GB, vsaj tako so mi povedali. Sam telefon ima prav malo spomina, par MB...

    Kakovost komadov lahko reguliraš (zmanjšaš) in tako spraviš več pesmi gor. Nekje sem zasledila da lahko spraviš gor DO 470 komadov.

    Pomanjkljivost, ugotovljena danes: budilki se očitno ne da izklopit vibriranja in niti naraščajočega zvonjenja! Damn! Hate it!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jst sem pri simobilu 7 let in pol. Zadovoljna z vsem, še posebej s cenami. Glede telefona... pa nisi za tega, ki je tle na slikci dala 20 € ? Ker sem ga namreč jaz kupila pred dvema tednoma (točno) in je bil 80 €. Na simobilu, itak.

    OdgovoriIzbriši
  13. @ Ušatka: Ja, ja, tudi jaz sem ga kupila za 80€. Pred nekaj meseci pa sem gledala SE w200 za 20€. No, se je splačalo počakat! Vsaj enkrat... ;)

    Do sedaj sem zadovoljna s porabo Simobil. OK, res, da so sms-i zastonj in da ne kličem ravno veliko, ampak poraba v dveh tednih: 1.50€! Jiha! Samo tako naprej :P

    OdgovoriIzbriši