četrtek, 1. november 2007

Kakor krava z zvoncem

Nisem obsedena z mobilnim telefonom, čeprav ga vedno vzamem s sabo, ko grem iz hiše. Security check: DDTT. Če je to v torbici, lahko grem. Denarnica, dokumenti, telefon, toaletna torbica.

Tale moj mobitel ne zvoni veliko. In tudi lastnica ne kliče dosti. Ker je lažje kot pisat sms, napisat mail. Nobenih omejitev s 160 znaki, nobenih večkratnih pritiskov na eno tipko, da dobiš določeno črko. Ker sem ves čas doma, seveda. Pa tudi drugače nisem bila preveč klepetava. Mesečna poraba... 5 tisoč tolarjev, vključno z naročnino in DDV-jem. (Takrat se predhodniki Itak paketa še nis(m)o pogovarjali za 1 cent na minuto čez vikende...)
Ampak vedno, ko ne vidim klica, je bilo kaj pomembnega in me čez nekaj ur ali dni prijatelji preklinjajo, da zakaj ne spremljam stanja telefona.

Skratka, tale moj telefon je pač nekje po hiši. Ali v sobi, ali v kopalnici, ali na polnilcu (bilo kje), ali v torbici v omari, ali... skratka, zgodi se, da ga potrebujem, ga najdem in vidim izpisan zgrešen klic ali opozorilo na sporočilo, ki je prispelo že pred nekaj urami. In je bilo po možnosti nekaj nujnega. Ponavadi je sicer zakopan pod povštrom, ker je pred nekaj urami služil za budilko. Jaz sem seveda skoraj vedno v prostoru, ki je različen od tistega, kjer je v danem trenutku gsm. Večinoma ga ne najdem in nato kličem s hišnega telefona ter poslušam, kje zvoni. Ne vprašajte: se je že zgodilo, da je zmanjkalo baterije ali da je bil "na tiho". In sem ga iskala tudi 2 dni.

In zdaj se sprašujem, kako bo, če bom imela kdaj službeni telefon. Saj ga ne bom pozabila doma; ampak... Si predstavljate, da bi dežurala doma, da bi telefon v dnevni zvonil, jaz bi bila medtem v kopalnici in ne bi videla nujnega klica? Zelo nadležno, verjetno!
Prav res mi gre na živce tisto stalno pogledovanje telefona. In prav tako tudi, ko drugi to počnejo v moji prisotnosti, recimo na pijači. Pa ne da so dežurni ali kako drugače pomembni.

Naj si telefon obesim okrog vratu, da bo vedno z mano? Potem bom kot krava z ... ah, saj res, saj telefon tudi zvoni, kot kravji zvonec :)

10 komentarjev:

  1. Še predno sem prišla do konca objave sem imela misel, da si ga daj okoli vratu :))

    Ja, tukaj še ena z istim problemom, s tem da ga jaz večkrat pozabim v avtu ali pa še bolje - na kakšnem drugem stanovanjskem naslovu.

    Kljubtemu, da imam telefon na najglasnejšem zvonenju in da imam udarno zvonenje mi še vedno uspe preslišat le-tega in potem se večkrat zgodi, da kličem nazaj 4, 5h kasneje z upanjem, da ni bilo kaj življenjsko pomembnega. Če je ura dokaj pozna pa pošljem sms z "opravičilom", ki mu kakopak sledi "Upam da ni bilo kaj nujnega"

    Kaj narediti - meni svetujejo modri zob katerega naj bi imela vedno na uhlju (ne glede na to da bi izgledala kot marsovček) ampak menda bi vsaj bila dosegljiva. Temu seveda ne verjamem, ker bi tudi tega po vsej verjetnosti založila :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, tako je, to je pač Murphy in ko je s telefonom vse v najlepšem redu, takrat ni osebe, ki bi poklicala, ko bo baterija crkovala, ko imaš v službi najbolj polne roke dela, ko imaš obe roki polni, ko si na kakšnem predavanju, ko si v kinu, ko imaš vključen tihi profil... takrat bodo klicali vsi.

    Je pa zanimiv ta tvoj DDTT, sem mislil da sem edini, ki vedno potipa, če ima s sabo obvezne stvari, le da jih je pri meni pet in so poznane pod kratico KCDTP (ključi, cigareti, denarnica, telefon in pamet)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene pa tako zelo prestrasi kakrsen koli nenaden zvok, da imam vecinoma izklopljen zvok in vklopljeno vibro. Zato dokaj redno preverjam, ce imam kaksen nov klic ali sporocilo. Se pa trudim, da ne bi tega pocela v druzbi :)

    Jaz pred odhodom vedno preverjam, ce imam denarnico, kjuce, soncna ocala in vse telefone :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse je odvisno, čigav sms ali klic lahko pričakuješ. Se zgodi, da gsm nosiš v roki, da le ne bi zgrešil tistega trenutka.
    Drugače pa ja, ko ga uporabljaš službeno, je konec z svobodo izbire. Jaz sem v "službi" 24/7, in gsm nikoli ne zapusti moje bližine. Ampak jebi ga, včasih me pa potolaži kak klic prijetne narave hehe

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz ob tistih redkih trenutkih, ko pogledam na telefon, pogledam koliko je ura.

    Pogledovanje telefona je meni tako komicno...

    "A cakas na klic?"
    "Hm, ne."
    "Zakaj pa potem gledas telefon, gledas na uro?"
    "Sam tko mal pogledam, da vidim, ce je kdo klical."
    "A ti zvonec ne dela?"
    "Ja dela, samo..."
    "Jaaa?"

    Sledil je trenutek neprijetne tisine.

    Jaz sem imel sluzbeni telefon, ki je moral biti vklopljen 24/7. Ker si 'na dolznosti' ga pac ne pozabljas. Vedno je pri tebi.

    No, pri meni ni bil okoli vratu ampak se je vedno vlacil po zepih... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, seveda, se ena stvar je...

    "Oj."
    "Klical sem te.
    "Ja vem, ja sem videl na telefonu..."
    "Zakaj nisi nazaj poklical????"
    "A jest tebe hocem al ti mene?!"

    Spet je bla neprijetna tisina... :))

    OdgovoriIzbriši
  7. :) Pa kje jih stakneš :) ... sam imam kratico TTT (Torba v njej pa Tokvin in Telefon), ko sem poleg službenega imel še svoj telefon je blo to TTTT.

    Kje imeti službeni telefon? Jaz ga imam tako kot prej svojega kar v torbi oz. kje na okenski polici, sem ga pa v pisarni že nekakjkrat iskal prav tako s klicanjem s stacionarca.

    Žal pa moram spet zafušat... ;p Baterije se mi nikoli še niso spraznile zato ni bili nikoli krize (za sigurno pa mam itak rezervno vedno s sabo), mogoče tudi zato, ker je PPC+GSM in ga imam večino časa kar v "sync" držalu. Baterije se pa praznijo predvsem v PPC načinu delovanja.

    Prav tako se mi zgodi, da pozabim nanj in šele mogoče čez nekaj ur vidim zgrešeni klic ali sporočilo... Če je samo eden pomeni, da stvar ni nujna in logično po 22 uri ne vračam klicev.

    Tako da... v kolikor tvoji delodajalci ne bodo izrecno zahtevali, da se oglašaš kot "krava" z zvončkljanjem tudi od doma ;p imej do "mujota" povsem enak odnos kot doslej, vsaj ko je službe seveda konec. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Še malo komike na temo zvončkljanja, ker sem prej pozabil

    http://www.youtube.com/watch?v=YDTDrEBu1w4

    OdgovoriIzbriši
  9. @ Tamala: itak da bi tudi BT založila! :D

    @ Fish, Kit: pismo, mora bit stresno tole 24/7 dežuranje...

    @ Volk, Lupo: in jaz sem mislila, da sem izvirna z mojimi opomniki - kraticami!

    @ Kit: ja, se trudim da bi posvojila tisto obnašanja: "Ah, če je blo nujno, bojo že poklicali še enkrat!", ampak ne uspeva dobro... To, da vejo, da jaz vem, da so me klicali, je prav obremenjujoče...

    Ampak veš, kdaj pa kdaj se naredim neumno in rečem da ni bilo izpisanega klica ker... (whatta luck) se mi gsm pogosto preklaplja na .it omrežje in mi izpiše samo "unknown number" in potem ne morem poklicat nazaj, ker pač ne vem koga... Hihihih (momley)

    (Very very bad tisto s trenutki tišine :))

    @ Nina: Lool, telefonE (ah ja, tvoj ljubljenček Blackberry!)

    OdgovoriIzbriši
  10. Stresno ampak zanimivo. Moje delo ni nikoli dolgočasno

    OdgovoriIzbriši