četrtek, 29. november 2007

Domišljija v kuhinji

Čez kako leto se želim smejat na moj račun, da kako se mi je zdelo fajn moje včerajšnje malo, a uporabno kuhinjsko odkritje. In ker veliko jamram, in poleg tega moja največja jamranja še objavijo na Drugem Svetu, naj bo tokrat post brez pritoževanja.
Sem si pripravljala toast. In se mi ni dalo čakat, da se maslo malo razpusti, da postane mehko. Jezijo me kosi in koščki trdega masla, ki se jih ne da enakomerno namazat na kruh.
(Lahko se smejete, lahko me ne berete več, lahko me vržete iz blogrolla. Bom razumela.
Vem, da bo tudi vam prišlo prav. Prej ali slej. Tudi če se zdaj smejete. Boste še hvaležni, ko boste dragi ali dragemu delali večerjo in hoteli izpast profiji. Prosim, nič žaljivih komentarjev :))

Namesto nad glavo, so se bolanemu umu Sovice Oke prižgale žarnice v očeh. Ker je videl lupilec za krompir v bližini, med umazano posodo. Um je vodil roko, da je vzela lupilec, in z njim z občutkom podrsela po kocki še trdega masla.
Rezultat je bil fantastičen: ravno prav debele oziroma tanke rezinice masla!
Tega nisem videla niti pri kuharjih, ko so potrebovali na tanko narezane lističe masla za dekoracije. Nekaj so se mučili z navadnim nožem. Uspeh je bil odvisen od spretnosti kuharja, seveda.

Če pa ste to že preizkusili, vzamem nazaj občutek genialnosti, v katerem se v mislih valjam še zdaj.
Ampak pustite me uživat vsaj še malo...

Dodano, 1.12.2007

9 komentarjev:

  1. Hmmmm, maslo imam tudi jaz zelo rad. In tudi mene jezi, da se ne da razmazat. A veš da bom poskusil ob prvi priliki tole tvojo ugotovitev? Hvalaaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  2. O MOJ BOG ne se hecat loool
    Sploh ne bom govorila kako so se mati križali ko sem jaz izgubila potrpljenje s čakanjem in točno to naredila nekaj let nazaj.
    Ampak si pa prva, ki si je upala to povedat hahaha... jaz sem to raje zase obdržala preden bi me kamenjali ker se menda norca delam :))

    OdgovoriIzbriši
  3. pa kar z umazanim???? Ti Sovica, ti!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. :)

    Po moje bojo v kratkem "izumili" nekaj podobnega - zadevi se po reklo rezalec masla (nož za maslo že obstaja :D) in bo videti skoraj tako kot nož za sir (tista lopatka za posebej tanke rezine, ki nikoli ni dovolj široka za točno tisti kos sira, ki ga imaš doma :)) ali lupilec krompirja ... Pač nekje vmes bo ... In potem boš hudo jezna, ker svojega izuma nisi pravočasno patentirala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prodajali ga bodo pa na TOP SHOP, kjer bodo prej pokazali vse nerodne "spretnosti" z navadnim nožem in seveda vso packarijo, ki jo človek naredi ker nima rezalca masla

    OdgovoriIzbriši
  6. A to un ta gibljiv lupilec ali un valjast? The best ideja, jutri zjutraj stestiram... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tamala, komaj čakam na prizore masla, raztreščenega po vsej kuhinji!

    OdgovoriIzbriši
  8. No, tako nekako... Sem dodala slikco =)

    Sem vam hvaležna, ker se mi niste smejali! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz pa vzamem nož in povrhu kocke lepo vrežem listič masla. In bi se sama sebi zdaj že zdela malo čudna, če bi mehko maslo mazala gor :D

    OdgovoriIzbriši