sreda, 7. november 2007

Odtenki čokoladne barve

Ker vem, da so fotografije las modelov, ki nastopajo na škatlah za barvanje las, računalniško narejene, jim pač ne verjamem. Ampak:

bi prosila, da vsaj definirajo, da izraz čokoladna barva, katero sem kupila in s katero sem se danes pobarvala, označuje temno, jedilno čokolado, in ne tiste mlečne!



(Na srečo Sovirja sem temnejša)

4 komentarji:

  1. LOL Zakon! :D Sicer pa čokoladna barva vedno predstavlja barvo temne čokolade, se mi zdi. Ker je to "taprava" čokolada, al kako že ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čokoladna je zame temna, kot je una jedilna čokolada.
    Se bom pa danes pobarvala na rdečo, pa me zanima a bom rdeča ali bom spet nek približek rdeče. Na škatli piše "granatno rdeča". Me zanima kaj bo ven prišlo LOL

    OdgovoriIzbriši
  3. Cokoladna ni temno rjava. Ampak je cokoladna. Randomly vzami 20 cokolad v stacuni in poglej katera barva prevladuje. To je cokoladna. :)

    Sicer so pa barve za lase take kvantne narave. Pravega odtenka barve itak ni, vedno je lahko karkoli in nikoli ne v ves kaj bo, dokler ni prepozno.

    Mene se vedno caka en paket crne barve, da se pobarvam... Po mojem mu je ze potekel rok trajanja. hehe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi, jaz bi verjetno tudi pri cokoladni barvi postala oranzenkasta :)

    Meni so pa najbolj zabavne tiste slikice, na katerih je kakih 5 odtenkov las pred barvanjem (od katerih ni noben niti podoben mojemu) in po barvanju ... In ce jih primerjas z manekenko na sliki, spet ni podobna nobenemu od odtenkov.

    Dalec najboljsi rezultat pri barvanju pa dobi moja mama - je namrec ze popolnoma siva :)

    OdgovoriIzbriši