sobota, 10. november 2007

Uniforme

Pred časom sem bila obsedena s policisti, zaradi uniforme.

Potem je ta obsedenost poniknila.

In danes spet vzklila na tekmovanju v streljanju, kjer je bilo med udeleženci približno polovica seksi temnomodrih uniformirancev.

Mat'r!

7 komentarjev:

  1. ok, ena beseda(in to nekoga, ki jih gleda že ves life, in, ki poleg tega šolan vojaški ostrostrelec)
    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je bila uniforma prakticna, udobna za nosit, trpezna in nasploh fajn oblacilo. Od vojske naprej so mi hlace z zepi na stegnih jako koristne in jih zlo rad nosim. :)

    Uniforme so cool.

    Ponujeno sluzbo v vojski sem pa zavrnil. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh Fish, saj ne veš kaj govoriš :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmm, meni se pa kolena šibijo, ko vidim vojaka. Ahhhh, najraje bi ga uščipnila v tisto trdo ritnico ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, meni se že toliko let smejejo, ko cedim sline, ko vidim policaje. Vsi moji prijatelji vejo, da ljubim tiste temnomodre windstopperje, kapce s šiltom in ... lisice, hehe. Če dodamo zraven še dobro postavco in šminkersko frizuro + sončna očala, padem dol... (Če je Štajerc ali Koprčan pa zmaga ---> seksi narečje)

    @ Fish: fotografije zaželene! ;)

    @ Kit, Bejbika: mljask, vojaške uniforme takoj za policijskimi!

    OdgovoriIzbriši
  6. haha...v Slo ali Bih uniformi?....a jih kar na blog pripopam haha
    ne ne, .....

    OdgovoriIzbriši
  7. Matr, mi je ze zal, da se nisem slikal topless z 'dogtagom' okrog vratu. ;>

    Ceprav... dogtag se nekje imam. Pa tudi rezervist sem se vedno! :))

    Ehh....

    OdgovoriIzbriši