sreda, 1. avgust 2007

Zmenkarije, uvod (1. del)

Saj veste, kako gre:

Friend Request from D .... Hi Princess, I'd like to add you to my friends network. You have to confirm that we are friends, and we'll each get to meet more people. Please approve or reject my request by accessing the web site: Accept Friend. Thanks, D...

Tako, torej. Za Hi-five sem sicer vedela, da je ena taka spletna zmenkarija, kot slovenski najbolj znan Ona-on.com, ali pa Spoznaj.com (včlanjenim obljubljajo napredne funkcije in ... khm - napredno flirtanje?), pa tudi znane Zmenkarije.org (opozarjajo, da stran NAČELOMA ni namenjena oglasom za seks in drugim seks ponudbam). Tukaj so še zmenki na Gajba.net, obstaja tudi Vroče-mesto.com, če niste še vedeli, eh, kar sami poglejte, koliko jih je!

Včasih sem sprejela invite, brez točno vedet, kaj se skriva za naslovom, in se tako, iz firbca vpisala. Dokler niso ljudje začeli težit. Tisti, recimo, ki je povabil na Hi5, me je našel preko Skype-a. Naj vam povem, da ima Skype v nastavitvah možnost izbiranja, kdo te lahko pokliče oziroma kontaktira. Ampak tista kljukica, s katero vedno znova označim "sprejemaj klice le od ljudi iz imenika", kar noče in noče opravljat svojega dela. In zdaj grem na Skype samo in IZKLJUČNO, če me kdo prej po mobitelu pokliče, da naj vklopim Skype in da se slišimo tam zastonj.

Skratka, ko sem bila še čisto sveža uporabnica Skypea nisem vedela, kako pravzaprav deluje. In se je zgodilo, da je zazvonilo iz računalnika in ... sem kar kliknila zeleno slušalko in se s tem javila na klic. (Skype sicer NI servis za zmenke, je pa res, da lahko preko njega najdeš (in nadleguješ) ljudi.) Na drugi strani se je mi je predstavil D., me vprašal če sem nova na Skypeu in od kod prihajam - v profilu je bilo namreč napisano le to, da sem iz Slovenije. No, in sva ugotovila, da živiva 10 km stran eden od drugega. Kako zabavno, sem si mislila, in izmenjala sva MSN naslova. To je bilo vse. Pika. Konec.

In je prišel en dan mail z vabilom na Hi5. Ok, sem kliknila povezavo do strani za registracijo in se registrirala. Kar tako, malo za šalo. Potem so začela na moj mail prihajati sporočila strani Hi5, s slikami deklet, in jaz sem morala ocenit (pardon: NAJ BI OCENILA), katera od njih je najbolj primerna za D-ja. Halo?!
Situacija se je nekoliko umirila, čez nekaj mesecev pa spet mail od drugega dating servisa, strani Glasujzame.com, naj se pridružim! Amm... Naj uganem... Le kje piše? Ana, tukaj spodaj, čisto na mičkeno: ITAK! Podpisan je, seveda, D!

In sem spremenila email naslov ter imela mir.

Zdaj pa kratek test za bralce: pred kratkim sem na tisti star e-naslov dobila še eno povabilo, tokrat za spletno stran Badoo.com. Ali lahko uganete, za kakšno stran gre in kdo mi ga je poslal? Gotovo ne potrebujete namiga ;)

Skratka, osebek D., ki je bil današnji navdih za post, je prisoten na vsem mogočih in nemogočih portalih za zmenkarije in enkrat me je preko MSN-ja tako razjezil, da ... [več v prihodnjem postu, Zmenkarije, 2. del, hehe]

Stran, na katero me je povabila sestrična, ni bila takšna, zato sem se ji pridružila, čeprav jo obiščem le tri- ali štiri krat na leto. Pač, pozabim :) Seveda je na vsaki strani, ki ponuja spoznavanje ljudi na tak ali drugačen način, prisoten določen odstotek tistih, ki iščejo (le) seks in avanture, vendar, hehe, na WAYN-u se vsaj lahko skrijejo pod pretvezo, da potrebujejo informacije.
Stran je simpatična: se včlaniš, izpolniš obrazec z osebnimi podatki in po želji vtipkaš kje in kdaj si bil na potovanjih, ali kam imaš namen potovati. Ali pa preko iskalnika (kriteriji so država, spol, starost) poiščeš koga iz države, kamor imaš namen potovat, zato da se spoznaš in si urediš kakega zastonj vodiča ali poceni prenočišče. Ali pa samo vprašaš za informacije. Skratka, spodobno. Tudi Slovencev je vedno več...

Torej: instant, virtualne zmenkarije ter uspeh preko spleta nastalih ljubezni: ja ali ne?

to be continued... Zmenkarije, 2. del (Srečanje z osebkom D.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar