sobota, 30. junij 2007

Uganka

Sem dobila po mailu uganko in se mi zdi prav jo objavit na blogu (in s tem zakamuflirat današnjo lenobo za pisanje). Nimam rešitve, zraven je pisalo edino to, da jo je sestavil Albert Einstein in da je zatrdil, da jo lahko reši le 2% ljudi.
Se ljubi komu mozgat? Jaz je nisem niti poskusila začet reševat, ker me miselne uganke takega tipa večinoma-krat naredijo živčno.


Uživajte!


Imamo pet hiš, vse so različne barve. V vsaki od teh hiš živi oseba različne narodnosti. Teh pet ljudi pije različne pijače, kadi različne cigarete in ima različne hišne ljubljenčke. Nihče nima istega hišnega ljubljenčka, nihče ne kadi istih cigaret in nihče ne pije iste pijače.

Britanec živi v rdeči hiši.

Šved ima psa.

Danec pije čaj.

Zelena hiša stoji levo od bele hiše.

Lastnik zelene hiše pije kavo.

Oseba, ki kadi Pall-Mall, ima kanarčka.

Lastnik rumene hiše kadi Dunhill.

Oseba, ki živi v hiši v sredini, pije mleko.

Norvežan živi v prvi hiši.

Oseba, ki kadi Blend, živi poleg osebe, ki ima mačko.

Oseba, ki ima konje, živi poleg osebe, ki kadi Dunhill.

Oseba, ki kadi Blue Master, pije pivo.

Nemec kadi Prince.

Norvežan živi poleg modre hiše.

Oseba, ki kadi Blend, ima soseda, ki pije vodo.

Vprašanje: Kdo ima ribo za hišnega ljubljenčka?

Ne pozabite me obvestit o rešitvi, če vam uspe!

4 komentarji:

  1. Lool, Alex, ob priliki mi boš razložil postopek :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ... tudi mene je firbec martral in sem kar morala it študirat ... Pa je tudi meni padel Nemec.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rešena uganka od Alberta Einsteina: RIBO ZA HIŠNEGA LJUBIMČKA IMA NEMEC!!!

    OdgovoriIzbriši