nedelja, 26. avgust 2007

Prijetno jutranje odkritje: Blogspot.si

Zjutraj sem prišla z dela. Ja, z dela, a o tem drugi post, z drugačno vsebino.

Internet je moje mamilo. Stvari počekiram ko se zbudim, pred spanjem, preden grem ven, ko pridem domov in še vmes.

Torej, sem prišla domov ob 6:15 zjutraj in čeprav mrtva od 13 ur dela, vseeno nisem mogla mimo računalnika. In hladilnika. In tuša.
In sem odkrila obstoj Blogspota pika es i, se pravi http://blogspot.si/
Normalno zame, da se ob računalniku pozabi na vse, tudi utrujenost, zaspanost in lakoto, in tako sem hitro rezervirala ime Sovicaoka. Pravkar sem spisala testno objavo ;)
Vsekakor všečno!

Na svidenje spet zvečer...

2 komentarja:

  1. upam da to ne povezuješ z googlovim blogom, ker imam občutek da to ni. Je le dobra poteza teh ustvarjalcev da so nov slovenski blog servis poimenovali tako kot seimenuje skoraj največji svetovni blog servis

    OdgovoriIzbriši
  2. Amm, ne, ne, niti pod razno... Ravno obratno, mi je veliko bolj všeč sovicaoka.blogspot.si kot pa .com. Je lepši, preglednejši, in konc koncev - slovenski! Love it! ;)

    Razmišljam o tem, da bi preselila vse skupi na tanov naslov. Odprla sem si ga prav zato, da ga "rezerviram", hihi.

    Pozdrav,
    hvala za komentarje!

    OdgovoriIzbriši