sobota, 11. avgust 2007

Ugotovitev

intermezzo:


Zdaj vem, zakaj pišem blog:

Enostavno,


zato ker me nobeden ne posluša!

7 komentarjev:

  1. Ja, to sem tudi jaz že ugotovila - blog je za to, da napišeš nekaj, s čimer nočeš težiti ljudem ali pač nimaš priložnosti tisti moment. Če pogledam moj blog za časa mature, verjetno izpadem kot najbolj jamrajoče bitje vesolja. ;) Bolje na blog to sptavljat, blogu ne moreš dopi****. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisem točno razumel kaj si hotela povedati, Sov'ca

    OdgovoriIzbriši
  3. Alex, se spomneš, ko sem jamrala, da mi pravijo, da sem čudna in da stalno visim na računalniku? No, včeraj nisem, in sem bila za spremembo pri mizi, sodelovala v debati. Ampak, kar/ko sem začela govorit, so me prekinili ali pa skur*** in sem prišla do računalnika, ker sem morala to ugotovitev napisat, prej ku pozabim! :)

    Ugotavljam, da je blog tisto komunikacijsko sredstvo, kjer naprej vse "poveš" in šele nato, ko si "povedal", te drugi komentirajo. Za mizo, v družbi, pa ponavadi ni tako - zato velikokrat izgubim rdečo nit, ker me toliko krat prekinejo, da ne vem več, kaj točno je bil "point" mojega govora :)

    "Sov'ca" ... How cute!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Aja... joj sem trapast. No, saj jaz imam na trenutke podobne probleme, samo znam govorit tudi bolj na glas (ko nisem ravno brez glasu, heh), poskusi, boš videla da pomaga. Pa dobrodošla doma, upam da ti je sonce in morje dalo moči za naprej. Eni kar delamo in delamo še naprej

    OdgovoriIzbriši
  5. Super da si sodelovala v debati! Ma keep trying, no...! Mi recemo po Spansko... "una golondrina no hace un verano"... a ves kej to pomeni?

    Saludos!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sama, ko se to zgodi (da me prekinejo in skur****), jih razsvetlim, da ne poznajo osnovnega komunikacijskega bontona.
    Včasih zaleže, včasih me pa gledajo še huje kot pa tisti trenutni "wtf??"-pogled.

    OdgovoriIzbriši
  7. :)) Mogoče pa moraš menjat poslušalce. Pri meni to vedno deluje! ;p LP

    OdgovoriIzbriši