četrtek, 28. junij 2007

7edem

Hvala Miss Marsovček, hvala Volk, za invite za Sedem naključnih dejstev o sebi!
No, tukaj je mojih sedem razkritij:

#1. Velikokrat se vživljam v filme in si predstavljam, kako bi bilo, če bi se dogodek iz filma zgodil meni in kako bi ravnala. So tako prijetne kot neprijetne situacije. Bistvo: veliko fantaziram in si delam scenarije... Favoriti? Biti kot Catherine Tramell v Basic Instinctu, in če bi bila brodolomka, ali bi se spomnila o preživetju v naravi iz četrtega razreda (spoznavanje narave)? Kako bi reagirala na posilstvo, poskus posilstva, kot Monica Bellucci v filmu Irréversible,...

#2. Imam to zoprno navado, da se rada spotikam ob besede. Cenika v lokalu ne pogledam za videt, koliko stane kava, pač pa zato, da vidim, ali so pravilno napisali par tricky pijač, kot so Jägermeister, Courvoisier, Jack Daniel's (ponavadi brez ').
S prijatelji je isto - uporabijo besedo, za katero ne vejo točnega pomena, potem pa gremo skupaj gledat v SSKJ. Ker pa vedno dopuščam možnost, da se JAZ motim, nikoli ne stavimo več kot eno flaško Jegra. Damn, zdaj bi bla že bogata! ;) Je pa res, da se tako učim in zato hvala, E.!

#3. Rada (in v 90% uspešno) ocenjujem ljudi na prvi vtis. Ne na prvi pogled! Ko človek odpre usta, večinoma vem, ali je go ali no-go. Posebno pozornost posvečam očem (beri: pogledu), ker sem prepričana, da odražajo tisto, kar je za njimi.

#4. Obožujem hrano. Ne, nisem gurman. Kajti definicija gurmana je ta, da rad dobro jé. Jaz pa samo rada jem! Če me želite osvojiti, pridobiti na svojo stran, se mi prikupiti, ali me samo razveseliti, me po prežurani noči povabite na kakršen koli junk food (burger, burek,...) in jaz bom najbolj srečna na svetu!

#5. Imam 2 fobiji. Ok, zaprti prostori so že oguljena in poznana klasika, tista, ta bolj čudna pa je strah pred bruhanjem.
Ja, vem, krneki! Nisem pila alkohola do dvajsetega leta, ker sem se bala da bom potem bruhala. Ker nisem vedela, da ima človek na to vpliv in da čuti, kdaj je dovolj. Bala sem se tudi lunaparkov - atrakcij tipa vlak smrti, z istim strahom: bruhanje! Na končnem izletu osnovne šole smo šli v Gardaland in jaz dva dni prej nisem jedla, da se ne bi osramotila pred prijatelji, če bi slučajno... :) Od takrat naprej uživam v teh zadevah, čeprav še vedno z majčkeno rezervo. Komaj NE čakam da bom noseča, ker se bojim jutranjih slabosti! :)


#6. Verjamem v neizkoriščene kapacitete človeškega uma. V to, da smo sposobni brati misli, v telepatijo, v NLP (nevrolingvistično programiranje), v to, da je večina bolezni psihosomatskih, se pravi, da se duševne težave pokažejo v fizični obliki, skratka, v take "alter" zadeve. Mimogrede: sem bila totalno prevzeta nad Derrenom Brownom (serija njegovih oddaj v lanski sezoni TLP-ja)! Počekirajte na Youtube-u.

#7. Sem moški tip ženske. Freak show?! Neeee, edino, nisem punčkasta... Rada kupujem tech igrače, kot otroka so me bolj zanimale Lego kocke kot Barbie, glavna tema pogovorov z mano ni kje znajo lepo naredit gelirane nohte, nerada klepetam brez veze po telefonu, Sovirju ne težim če/ko gre s prijatelji ven in ga ne kličem vsakih 5 minut, večinoma sem vodja in drugi mi sledijo (da ne bom izpadla prevzetna, a o tem kdaj drugič bolj na široko). Je to sploh biti moški tip ženske?


Naloga opravljena!

Večina mojih favoritov je že spisala seznam, rada pa bi, da se "slečeta" Ziggy (ki se še ni in bi rada videla, kakih 7 mojstrskih bo napisal) in Klemen, ki je eden izmed prvih blogerjev, ki sem jih brala, čakam pa še Petro.

3 komentarji:

  1. Bravo za četrto točko!
    Ampak strah pred bruhanjem? :D
    You ARE special. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, ja, vem, Lolita - ker te berem, vem, da ti je nepojmljiv strah pred bruhanjem, ampak... Lool, priznajmo si, da je bila ta veriga o 7 lastnostih koristno-zabavna! Tnx da si se oglasila! LP

    OdgovoriIzbriši
  3. miss marsovcek... saj sem samo ena navadna tuna ;)

    OdgovoriIzbriši