torek, 5. junij 2007

Iskanje pozornosti?

Pred nekaj dnevi sem odgovorila na vprašanje na forumu STA, Študentske potovalne agencije. Ponavadi se mi ljubi na veliko pisat, če le kaj vem o temi.

Danes pogledam, če je na forumu kaj novega. In kaj vidim? Vidim, da je moj post nekdo totalno spljuval in poziva bralce, naj ga ne upoštevajo! Moja napaka je bila ta, da sem zaokrožila valuto. Ampak... dejmo malo tolerance, no, saj nismo na borzi... :)

Primerjajte prvotno napisane cene in tiste, ki sem jih kasneje popravila, po prijazni opombi Alana... in se nasmejte, kako ljudje iščejo pozornost in/ker bi radi bili pomembni:



Copy + paste s foruma STA, 5.6.2007 @ 20.00


niki - kuba
Koliko denarja zadošča za 3 tedensko potepanje po Kubi? Zasledila sem namreč veliko nasprotujočih informacij o cenah na Kubi. Kakšne so cene prevozov in ali cca 1000 eurov zadošča?
Hvala za odgovore!
30. 05. 2007 @10:28:38

s.o. - Re: kuba
samo nekaj cen, za pokušino, kar se spomnim od maja 2006. 1 CUC (konvertibilni peso) = 1$. Na banki zamenjaj Evre v CUC, ne nosit USD! € je zelo zelo močen!
* prenočišča casa particular 20 - 25$/sobo*
* pločevinka cocacole/fante/spritea v trgovini 1$, nacionalne pijače cola/naranja/chachito pa 0.55$*
* zajtrk na plaži v VRA (kava, sok, popečen toast z maslom, tortilla) cca. 2.5$*kosilo/večerja (riba/piščanec, pomfri/riž) 5-...$
*avtobus VRA - HAV 10$*
*vstopnina v diskoteke 1.5$*
*rent a skuter 20 - 25$/dan*
*sirov sendvič, cheese burger, pizza v fast food-u "El Rapido" manj kot 1$*
*sladoled (uvožen) tudi do 2.5$*
*jastog v casi particular 10$*
*30 min interneta 5$, odvisno kje*
*steklenica Havane Club Anejo Blanco 3.65$ v trgovini, malo več v diskoteki, pijejo jo s Sprite-om, ostale pijače iz uvoza stanejo podobno kot v SLO, se pravi od 15$ naprej. približno!*
*vrečka žemljic v pekarni 0.20$*
*uhani, prstani, zapestnice na stojnicah cca. 3S, kubanska zastava 20$*
... Skratka, postaja drago, vendar je vredno! Je pa res, da večina Kubancev (predvsem natakarji, prodajalci) vidijo turista kot "walking dollar". V restavraciji na Maleconu (HAV) sem preračunala, da bo račun 11$, natakar pa prinese račun 14$ in pove, da je to "postrežnina". Tako da... dejte prej vprašat, ali je že vključena v ceno. Drobiž vedno preštejte pred njimi. V trgovini obvezno preračunajte vse, preden pridete na blagajno, saj radi zaračunajo nekaj zraven, kar gre kasneje v žep :)
... Saj jim človek ne zameri, ker nimajo nič in nam ni težko pustit 1$ napitnine, vendar te včasih res spravi ob živce, ker te hočejo povsod prinest okrog.
... S sabo obvezno obvezno obvezno tampone in pribor za manikuro! :)
!Buena suerte! ;)
01. 06. 2007 @01:37:40

alan - Re: kuba
za s.o.:
a mi laho lepo prosim navedes v kateri menjalnici so ti dali 1 cuc za 1 usd?
pišeš NETOČNE informacije, stara moja!
tudi bi me zanimalo v kateri diskoteki je bila vstopnina 1,5 cuc, prav tako kje je to na kubi 30 minut internet 5 cuc...
moj nasvet je da post od s.a. ne upoštevate.
sicer pa, kakor hočete...
01. 06. 2007 @15:24:56

s.o. - Re: kuba
@Niki,
oprosti ker sem z netočnimi informacijami skoraj zaj*bala tvoje potovanje. Sporočam ti popravljene cene:
* prenočišča casa particular 18.6 - 23.25$/sobo * pločevinka cocacole/fante/spritea v trgovini 0.93$, nacionalne pijače cola/naranja/chachito pa 0.51$* zajtrk na plaži v VRA (kava, sok, popečen toast z maslom, tortilla) cca. 2.3$*kosilo/večerja (riba/piščanec, pomfri/riž) 4.65-...$*avtobus VRA - HAV 9.3$*vstopnina v diskoteke 1.4$*rent a skuter ... isto kot prenočišča*sirov sendvič, cheese burger, pizza v fast food-u "El Rapido" manj kot 1$*sladoled (uvožen) tudi do 2.5$*jastog v casi particular 9.3$*30 min interneta 5$, odvisno kje*steklenica Havane Club Anejo Blanco 3.4$ približno!*vrečka žemljic v pekarni 0.19$*uhani, prstani, zapestnice na stojnicah cca. 2.79$, kubanska zastava 18.6$*

Kot sem že prejšnjič napisala, so cene zelo odvisne od kraja. Prejšnjič sem ob nekaterih cenah tudi napisala "približno" in "cca". Skratka, 1000€ , kar je bil tudi moj budget za 3 tedne, je dovolj. Sva potovali v dveh, tako da so stroški za prenočevanje/os. prepolovljeni.
Upam, da bo potovanje uspelo. Ko se vrneš, pa le napiši, kako je bilo s cenami ;)
Pozdravček
05. 06. 2007 @14:12:06

s.o. - Re: kuba
@Alan:
- V nobeni menjalnici nisem menjala USD, ker jih nisem nesla s sabo. Menjala sem EUR. Tako sem svetovala tudi Niki.
- Vstopnina 1.5CUC je bila v Santa Clari, diskoteki Primavera in Carishow
- Internet je bil 5€/30 min v Trinidadu
Strinjam se s tabo, da nisem navedla točnih informacij. Sem tudi napisala, da so cene PRIBLIŽNE. In sem tudi napisala, da te velikokrat nadrsajo. Od tod gotovo tudi variacija cen. In variacija cen gre tudi na jezik - bolj ko znaš, manj si te bojo upali ogoljufat. In obratno.
Vsekakor pa - my fault, če tako hočeš. Svetujem ti, da drugič raje napišeš: "Moja izkušnja je pa taka..." in tam poveš, kako si TI doživel Kubo, čeprav bojo cene drugačne od tistih, ki sem jih jaz navedla. Toliko v vednost.
LP
05. 06. 2007 @14:30:02


Update, 6.6.2007 @ 14:00


alan - Re: kuba
najhujše je to da so nekatere cene, ki si jih navedla, totalna IZJEMA, recimo vstopnina v diskoteke je minimalno 5 cuc, če si ti šla v santa clari za 1,5 cuc gre res za izjemo.
Poleg tega, za 1 usd nikjer na kubi ne boš dobil 1 cuc, to je bila res napačna informacija. Je pa res da se za 1 euro dobi približno 1 cuc (to je pa cca trideset odstotkov več kot za usd)
ampak ok, vem da nisi imela nobenih slabih namenov, vse ok, lep pozdrav
06. 06. 2007 @10:49:40

s.o. - Re: kuba
@Alan:
oglasil si na tem forumu, nisi pa odgovoril Niki na vprašanje... Zdaj je že mene začelo zanimat, kake cene si ti "doživel" :)
Na Kubo se odpravljam jeseni, tretjič. Do sedaj sem vedno potovala samo do Trinidada, zato naprej od tega kraja ne poznam cen in sklepam, da je razlika. Napiši, koliko drago ali koliko poceni Kubo poznaš ti!
Tnx, pozdrav!
06. 06. 2007 @12:31:39



p.s.: No, v vednost: 1CUC = 0.93USD in ne 1USD, kot sem jaz napisala! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar