petek, 8. junij 2007

Kaj bom pa jaz brala???

Ammm... v zadnje pol leta, recimo da od jeseni 2006, odkar sem začela razmišljat, da bi tudi jaz pisala čisto svoj blog, je končalo pisat ali celo zaprlo in izbrisalo lasten blog kar nekaj meni ljubih piscev...

Sprašujem se, kdaj bo mene doletel tisti trenutek, ko začutiš, da ne želiš več pisat.
Vem, saj sem ravno na začetku, vendar... kaj je tisto, ki pretehta?


Še vedno upam, da se bo Neustavljivi le prikazal nazaj. Kljub včasih "%!?$&@#" pisanju, hehe, sem vedno komaj čakala naslednji dan, da preberem nadaljevanje od prejšnjega dneva. Ne morem govorit o ravno poučnem pisanju, vendar... slovnično odličen, reden in teasing post! Je še kje kdo, ki prav vsak dan ob isti uri objavlja?

Všeč so mi tako osebni blogi in razmišljanja (Volk, Dexter), kot blogi, ki me ažurirajo z dogajanjem po svetu, me nasmejejo z novimi vici (Klemen), naučijo kaj uporabnega (Hapax Legomena) ali so preprosto moje prvo srečanje z blogi (Miss Nymphee) in se jim kar ne morem odpovedat, ker so obred dneva, pred kopalnico in kavo!
Ali je SloScena bloganja na začetku (nova
Blogorola, vedno več ponudnikov), ali v zatonu? To pisanje je navdahnilo dejstvo, da je konec mArkedzanijevega Secreta... Škoda!

Zdi se mi, da je vedno več blogov, ki svoje pisanje le izkoriščajo za izživljanje v prijetni senci anonimnosti.
Ampak: resnično ne more bit prav vsak bloger. Ok, priznam, lahko piše prav vsak, saj je, konec koncev, govora o dnevniških zapisih! Se popravljam: ne more bit vsak KAKOVOSTEN bloger!

Pogumno naprej, vsi v Sovini Bl*Oka*roli! Da bom imela še kaj brat! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar