sreda, 27. junij 2007

Kuharica Uharica

Haha, kako dobro, da sem uspela uporabit naslov "Kuharica Uharica"! To je namreč otroška knjiga - slikanica z recepti (1986), ki sem jo kot majhna oboževala. Zraven sem dobila še kaseto in preko glasbenih navodil packala po kuhinji. In uživala.
In še - zdaj mi pride prav, ker - odkar obstaja moj blog - vse povezujem s sovo in sovastimi stvarmi, pojmi,... Uharica pa je vrsta sove.

Nimam težav z opravljanjem gospodinjskih del, še več, prav rada jih opravljam. Pa ne da bi bila obsedena s čistočo in pospravljenostjo.
Pomivalni stroj imamo pokvarjen že 2 leti, meni pa se prav nič ne mudi poklicat serviserja da ga popravi. Pomivanje posode, za mnoge mučno, je meni v velik užitek. Tudi z likanjem nimam težav, ker pač jemljem gospodinjska opravila kot čas, ki ga imam izključno zase in takrat me nobeden ne moti, ker nobeden noče prit niti blizu. Razumljivo! ;)

Zadnje čase sem imela slabo vest, ker sem vedno čakala mamo, da je ona skuhala, potem, ko je prišla iz službe. In je ... nesramno, da jaz, ki sem celo dopoldne doma, ne pričakam mame z že skuhanim kosilom!

Torej, danes sem se odločila, da pričakam mamo s kosilom in je uspelo, tako kot že dolgo ne. Predvsem zato, ker nisem od mesa in raje delam zelenjavne stvari.
Preprosto, poceni, okusno! No, najbolje da si zapišem sem, v slučaju da pozabim ali založim revijo, iz katere sem dobila recept.


Piščanec s krompirjem v pečici

- 3 piščančja bedra (za 3 osebe, seveda)
- 4, 5 velikih krompirjev
- 2 korenčka
- 3 žlice oljčnega olja
- vejica rožmarina
- sol in poper

Krompir in korenček olupimo/ostrgamo in narežemo na kose. V slani vodi kuhamo par minut. V pekač ali posodo ki jo lahko postavimo v pečico položimo bedra in jih na vročem olju na hitro popečemo z vseh strani. Zraven dodamo krompir, korenček in rožmarin, posolimo in popopramo. Pekač postavimo v pečico, predhodno ogreto na 200 stopinj in pečemo še približno 35 minut (sovica je pekla 45 minut). Med pečenjem po potrebi prilijemo malo vode, ki je ostala od kuhanja krompirja.

Slastno in pripravljeno v 45 minutah, s tem, da je dejanskega dela samo tistih nekaj minut za olupit krompir... naslednje pol ure pa izkoristiš, da pripraviš še solato in lepo urediš mizo za dragega/drago. In ko pozvoni na vratih, je ready! ;)

1 komentar: