četrtek, 21. junij 2007

Gej

Neverjetno, ampak... ne vem, ali je biti gej in lepo pisati blog kakor koli povezano, vendar opažam, da imajo vsi roza pisci lušten dom na internetu!
Poleg treh ali štirih, ki jih redno spremljam, sem danes našla še enega. Isti, ponavljajoč se vzorec: dober besedni zaklad, zavidljivo obvladanje slovnice, iskrenost pisanja, nobenega problema s šaljenjem na račun lastne spolne usmerjenosti.

In zdaj že veste, da pišem, ko se mi nekaj zgodi, ko mi stori nekaj mislit, ko najdem nekaj kar ne prebavim, pač, nekaj, kar zaznamuje moj dan. In danes je tema dneva GEJ. Homoseksualec, peder, feget, kakor pač hočete.


Homofobi se mi zdijo... smešni.
Vsake toliko slišim tisto klasično: Ženska: "Mat'r, glej kak lušen tip! A ni dober?" Moški: "Ne vem, kaj mene sprašuješ, saj nisem peder"
Amm prvič: WTF? A se bojijo, da če bojo rekli "Ja, pa res ima hude mišice!", bojo ženske mislile, da je peder? Ammm drugič: tudi če bi mislile, da je peder, pa kaj potem? Hehe, to je po mojem celo dobra finta, da ženske mislijo, da si gej, ker gejem bolj zaupajo in jim prej "pustijo blizu" kot "klasičnim moškim".
V homofobnem tekmovanju pa vsekakor zmagajo tisti, katerim se približa gej, jih ogovori, jim da vedet, da je gej in oni histerično odreagirajo z izjavami "ne me tikat!", "marš proč od mene!" "izgini, peder!" in podobne. Da ne govorimo, da koga zaradi tega tudi pretepejo. Primitivnost je preblaga beseda!
Očitno nekateri še ne vejo, ampak... homoseksualnost ni nalezljiva bolezen, ki jo dobiš, če se te dotakne ali te ogovori gej.


Na videz poznam nekaj gejev. Dva malo bolje. Vsi so moški.
Prvi gej, ki sem ga spoznala, je bil moj sošolec. Vedno okusno oblečen, priljubljen, ultra inteligenten, karizmatičen za popi...., eden izmed leaderjev v letniku! In ja, smo vedeli.
Drugi je (bil) malo bolj sramežljiv, še na začetku coming out-a, a tako prekleto simpatičen, ko je opisoval kako ... se to dela med fanti. ;)
Pravzaprav, kje lahko dobi ženska boljše inštrukcije za obdelat tipa, kot pri geju?

Razumela bi, da bi geje grdo gledali, jih napadali, zaradi tega, ker bi ... hmmm... ne vem, recimo povzročali škodo, razgrajali, kradli, se tepli, tako kot džankiji, objestneži, tatovi,.. ampak geji? Geji, ki jih zadrto .si ljudstvo, common people, konji s plašnicami, smatra za marginalce!

Škoda. Živimo v državi, v kateri je in biti normalen, vsakdanji, neizviren, siv, neopazen. Končati šolo, se poročiti, narediti dva otroka in čakat penzijo. Do penzije pa jamrat nad državo, politiki, sosedi in službo. In ob nedeljah jest klasično .si kosilo. Čakati škandale. Opravljat prijatelja, ki ga v nedeljo ni bilo k maši in sosedo, ker ima prekratko krilo. In soseda, ker ima same moške obiske.

Fak.

3 komentarji:

  1. Škoda. Živimo v državi, v kateri je in biti normalen, vsakdanji, neizviren, siv, neopazen. Končati šolo, se poročiti, narediti dva otroka in čakat penzijo. Do penzije pa jamrat nad državo, politiki, sosedi in službo. In ob nedeljah jest klasično .si kosilo. Čakati škandale. Opravljat prijatelja, ki ga v nedeljo ni bilo k maši in sosedo, ker ima prekratko krilo. In soseda, ker ima same moške obiske.


    Sovica,

    You might be confusing the forest with the trees. Even though I agree, the majority of the people of this country would fit your description, there's a wonderful bunch of people here as well.

    The family of my wife (at least the closest membres) are very different from the norm, even as they are in the very heartlands of Primorska... so, there's hope! :-)

    LP, in oprosti ker sem pisal po anglesko... nisem vedel kako bi, po slovensko :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Carlitos, hvala da si se oglasil! Dios, sploh nisem vedela, da znaš slovensko tako dobro!

    Glede zapisa: Slovenci so na splošno znani kot zadrti in netolerantni. Načelo, ki mi je ljubo in se ga držim je: Live and let live! In tako bi moralo bit tudi do gejev...
    V tem koščku, ki si ga navedel pa samo poudarjam to fobijo in netoleranco pred vsem, kar ni "normalno". Seveda so izjeme, in hvala bogu, jih je vedno več, tako da razbijajo tole "tipičnost" ;)

    Se bereva!
    !Saludos desde Grecia!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem ze dve leti pa pol tu v Sloveniji, moram vsaj nekaj znat, ne? ;-)

    Hmmm, "normalnost", kaksna zanimiva tema! Seveda beseda pomeni "according to norms", ampak po kjeri normi oz normativah?

    "Tipicnost", v tem XXI stoletju, ne pomeni vec "normalnost", ko je bil vcasih... ma ok, Kali Yuga, ne? :-)

    OdgovoriIzbriši