torek, 19. junij 2007

La Vita è bella

Je 1:27, že sreda, in jaz sem od 23h tukaj in pišem. In sem napisala že dva posta in ju izbrisala. Heh, ne da danes ni dan. Ampak, preprosto, me misli prehitevajo in prsti ne dohajajo.

Zato samo kratek dnevnik o današnjem dnevu.

Izlet do šole. Čudovit sončen dan, 20€ v denarnici, za bencin in kavo. Sama v avtu. Pojem na ves glas. La vida es un carnaval, zabava, poje Celia Cruz. In ko zagledam morje, glasno zavzdihnem. Lepo mi je!

Včasih pojamram, da bi rada denar. Vse drugo tako ali tako imam. Sem zdrava in imam okoli sebe ljudi, ki jih imam rada in oni mene. Tok-tok po lesu! In kasneje se ugotovim, da je krivično, da si želim take stvari, kot je denar. Ker se zavem, da življenje v hiši, sobotna alkoholna omamljanja in potovanja po svetu niso samoumevna, ampak luksuz. Pravzaprav je luksuz že življenje, pitna voda in svoboda. Za mnogo ljudi po svetu.

In se počutim lepo. Ker me osrečujejo drobne stvari, kot so: sonce, dobra muzika, prijateljičin email v inboxu, ustvarjanje bloga in kavica s prijatelji. In tudi če so slabi trenutki, si mislim: pa saj morajo bit tudi slabi, zato da znamo cenit tiste, ta lepe!

Ja, življenje je vsekakor lepo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar