petek, 1. junij 2007

Blog under construction

... PAGE UNDER CONSTRUCTION ... IZDELAVA STRANI V TEKU ...

Barve:
Torej, zahotelo se mi je drugačnih barv na blogu. Trenutno sem v fazi spreminjanja pisav iz svetlo sive (ki je prej lepo izgledala na temnomodri podlagi) v temno, da bo berljiva na novi, svetli podlagi.

Nova predloga:
Ker sem ugotovila, da pišem precej dolge poste, posledično lepše izgledajo na taki predlogi ki sega čez čim več strani. In to je to...

Ostalo:
Že prejšnji dan sem se pritoževala nad mojim (ne)znanjem urejanja strani, da ti pa v "editorju" noče zamenjat barve pisave, je prav adijo! In tako sem se odločila, da vse poste ROČNO popravljam v dobrem starem MS Wordu in jih spet objavim tukaj.
Zaradi dolgih postov iščem zadevo, ki na glavni strani objavi le del besedila posta, če pa bralca zanima vsebina, klikne na "beri dalje" ... ufff...
Potrpljenje, prosim ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar